• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Drake Porter Dawn
    'Ja, en het deel dat ik wél van haar ken, maakt dat ik haar niet verder wíl leren kennen. Ik kan niet uitleggen waarom ik tegen de bewaker inging, het was een reflex. We hebben je nodig om het tegen de SkyPirates op te nemen en dat lukt niet als jij van alle kanten uitgekotst word omdat je de gevangenen te veel vrijheid zou geven. Daarnaast weet Ashlee nu dat Paige en ik "familie' zijn, dus als zij het zou horen, zal je het nog knap lastig krijgen.' Waarom maakte hij alles zo moeilijk?


    Let it come and let it be

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik grinnikte en knikte. Ego gestreeld, check.
    "Oké, da's waar,"
    Ik keek hem even aan en zuchtte toen.
    "Alright, thanks anyway," mompelde ik met tegenzin.
    Koppige ezel.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake Porter Dawn
    Ik knikte en liep weg, het leek alsof iedere cel leeg was, alsof er enkel leven was in Paige haar cel. Ik schudde de rare gedachte van me af en liep richting mijn kamer. 'Als ik hier rechts ga, kom ik bij Ashlee uit,' mompelde ik in mezelf, 'zou ze al naar haar vader zijn geweest?' Hmm-, ik moest niet zo lang denken, slapen, dát moest ik doen.


    Let it come and let it be

    haha, genius :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    James Menson

    Voor mijn ogen stond hij; Jake. Ik zag zijn handen naar mij grijpen en zette een stap terug. 'James luister naar me.. ' Ik liep naar achter en zag Tjerkov staan. 'Vermoord hem James!' Ik slikte en draaide mijn hoofd naar Jake, mijn bloedeigenvader. Zijn gezicht was bedekt met bloed en blauwe plekken. En zaten sneën over hem heen. 'James, mijn zoon!' In eens veranderde de heldere lucht naar een grote donker wolk. Ik keek om me heen, Ashlee! Een lach verscheen op mijn gezicht tot ik twee armen om haar middel zag. Drake stond achter haar en keek grijnzend naar me. Ik keek verward. De woede barstte los. Terwijl ik tranen voelde prikken liep Drake op me af, hij haalde uit. Ik voelde iets op mijn neus en schrok schreeuwend wakker. Ik keek recht in Ashlee's stomverbaasde gezicht en greep haar meteen vast. 'Gelukkig.. Ga niet weeg, blijf voor altijd bij me!'


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov.

    'Als je voortaan niet meer zo in mijn gezicht schreeuwt, blijf ik voor altijd,' grijns ik terwijl ik mijn armen om hem heen sla. Daarna ging mijn gezicht terug naar serieus. 'Je moet iets voor me doen. Ik heb een schijthekel aan Drake en vind dat hij weg moet. Mijn vader denkt dat we niet zonder hem kunnen en voert dus niets uit. Wees eens een lief vriendje en help me ervoor te zorgen dat Drake hier niet langer meer is.' Ik druk een kusje op zijn neus. 'Dankjewel,' zeg ik, alsof hij al had gekozen.


    everything, in time

    James Menson

    Normaal zou ik geen nee hebben gezegd, het liefst had ik Drake's keel al doorgesneden. Maar ik wíst al iets beters, iets waar ik zelf mijn handen niet aan vuil hoef te maken. in ieder geval met bloed. Ik keek haar strak aan, 'Hoe lief je ook bent, nee.' Ik bereidde me al voor op de woede-aanval die ik nu terug zou krijgen.


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov

    'Pardon?' Ik vlieg overeind en sla mijn armen over elkaar. 'Je zei "nee"? Ik vraag je iets fatsoenlijks, je hebt naar me te luisteren, ik sta boven je, hoor!' Dit kan ik dus echt niet hebben. Ik rekende op hem! 'Wat ben jij nu voor een bagger vriendje? Je bent zeker bang voor Drake, dat is het. Ik had het kunnen weten, ellendeling, zwakkeling! Verdomme zeg, je stelt me teleur, James,' zeg ik met een strak gezicht. Het liefst zou ik hem een klap verkopen, maar ik moet rustig leren doen omdat het mijn vriend is. Hij komt er vanaf met een waarschuwing.


    everything, in time

    James Menson

    'Zwak? Hou je mond, ik ben gewoon iets slimmer dan het nu naar hem toe lopen ervoor zorgen dat ie om komt. Ik heb allang iets bedacht. ' Ik zette me recht en greep haar bij haar arm. Ik trok haar ruw dichterbij, 'En je noemt mij dan never nimmer nooit meer, een bagger vriendje. ' De woorden siste ik, 'Ik doe elke dag mijn best voor je, en dat weet jij net zo goed als ik. Als je gewoon even had gevraagd waarom niet was het allemaal beter verlopen. Maar Mevrouw kan haar woeden niet beheersen. ZOALS ALTIJD.' Ik gleed ineens met mijn hand over haar kont. Ik legde mijn hoofd naast haar oor, 'Maar gelukkig ben je verdomd sexy als je boos bent. '


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov

    'Hou je handen thuis,' zeg ik terwijl ik zijn armen en hoofd wegduw. Ik heb verder niets te zeggen over hetgeen wat hij als eerste zei. Zomaar op hem aflopen is natuurlijk ook niet slim, James had daar heel logisch verder over nagedacht.
    'Ik kan mijn woede prima beheersen. En jij moet er sowieso niets over zeggen want jij hebt zelf een ontzettend kort lontje. Je moet niet zo'n grote mond tegen me hebben.' Mijn gezicht toont vrijwel geen enkele emotie. Mijn arm doet pijn, dankzij hem. 'Maar vertel je plan,' zeg ik vervolgens dwingend.


    everything, in time

    James Menson

    Ik raakte teleur gesteld, 'Het is altijd hezelfde, waarom kun je niet gewoon een keer genieten van onmacht.' Mijn stem klonk kalm. Ik zuchtte, 'Ik heb geen zin met je te praten zo,' Ik stond op en liep met mijn hoofd naar beneden weg. Ik draaide me om en keek naar haar. 'Het is alsof ik nooit iets goed kan doen uit mezelf; alsof al het goede uit jou kwam. En als je je woede ergens op wil uit reageren, kun je dat ook zelf op Drake. Ik wil je vriendje wél zijn - heel graag, het liefste wat ik wil. Maar ik ben nog altijd niet je slaaf. '


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov

    'Je stelt je enorm aan. Je weet best dat ik hoe dan ook van je hou, dus gedraag je nu niet als een klein kindje, maar vertel gewoon je plan aan me. Ik kan trouwens prima zonder macht, maar dat wil ik niet. Ik vind dit heerlijk. Nu moet je toegeven; je bent een slimme jongen, echt, maar meeste kwam toch uit mij, anders was je nooit mijn vaders rechterhand.' Ik kan er niets aan doen, alles wat ik wil zeggen komt er gewoon gemeen uit. Ach, hij zou me goed genoeg moeten kennen om te weten dat ik het niet zo bedoel.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 23:02 ]


    everything, in time

    James Menson

    Ik keek even over de gang een sloot de deur achter me. Ik liep naar Ashlee toe en pakte haar hand; 'Luister, Drake speelt een spel met ons. Hij voert iets in zijn schild en wat we tot nu toe deden hoort daar alleen maar bij. Ik kan je niet vertellen wat ik van plan ben, maar je moet je even zo min mogenlijk van die jongen aantrekken. Negeer hem; dan houdt zijn spel al snel op. Ik krijg hem hier weg, zo. Ik heb wat contacten. ' Ik knipoogde naar der. Ineens staarde ik haar aan, 'En hoe heerlijk je macht ook vind..' Ik duwde haar zachtjes naar achter, 'Nu wil ik wel eens even macht over jou' Ik grijnsde breed. Ik kon niet lang boos op der zijn. Daar was ze te geweldig voor, misschien niet de liefste; maar voor mij, was ze perfect. Minimaal perfect; als er iets hogers was stond zij daar.


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov

    'Pft, dat is haast onmogelijk. Maar ik zal mijn best doen. Bedankt lief!' Zie je, ik kan wel lief zijn. "En hoe heerlijk je macht ook vindt, nu wil ik wel eens even macht over jou." De combinatie van die woorden en zijn grijns bezorgt me prettige rillingen en ik laat me dan ook gewillig naar achter duwen. Als ik lig trek ik hem bovenop me en zoen hem. 'Als ik die macht maar weer terug krijg,' lach ik.


    everything, in time

    James Menson

    'Misschien, ' Ik grijnsde en liet mijn handen over haar heupen strelen. Ze was prachtig. Ik drukte zachtjes kusjes in haar nek en had al snel haar shirt uit. 'Sinds je Lola's lolly had - heb ik hier eigenlijk al zin in' ik grijnsde. Ik voelde haar lippen terug op de mijne en maakte haar broek los, ik keek der even grijnzend aan en had al snel mijn eigen shirt uit en broek los geknoopt. Mijn handen gleden haar hele lichaam af, terwijl mijn tong over de hare streelde.


    We're all mad here.