• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Waar bazelde die gasten nou over? Ik kon er werkelijk geen touw aan vastknopen, hoezo 'als kind'? Hij kende me niet als kind, toch..? Opeens kwam hij binnen, ik draaide me om en hij graaide zonder pardon in mijn tas. "Wat dnek je wel niet dat je aan eht doen bent?!" Ik zag hoe hij een foto uit mijn tas plukte, een dierbare, de laatste die ik van mijn vader had. Mijn biologische vader. "Geef het terug!" Ik liep naar hem toe en deed een poging de foto terug te pakken. "Dat is verdomme van míj!" Van mijn spullen moest je afblijven, voorla als ze me dierbaar waren. "Klootzak die je bent, heb je niks beters te doen? Heel braaf alle bevelen opvolgen van die klootzak omdat je zelf te bang bent om te handelen?" Ik keek 'm strak aan, iedereen die hier werkte was laf in mijn ogen. Te bang om tegen Tjerkov in te gaan, te bang om zelf beslissingen te nemen of te dom.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Drake Porter Dawn
    Ik lachte naar Paige. 'Jij was jong, bij jou werd het zo je hoofdje uit getrokken. Ik heb het moeten verdringen. Ik wil ieder woord uitleggen, je de foto van je vader terug geven, maar eerst vertel je me je naam.' Ik had geen zin meer in dat koppige gedoe van Paige, ik wilde praten.


    Let it come and let it be

    Hierna nog 1 en dan peer ik hem ;D

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik keek hem verbaasd aan, hij wist iets wat ik niet wist. Ik wilde het weten ook en ik wilde mijn foto terug. Wat kon het ook schelen. "Paige EMily Dawn." Ik gritste de foto uit zijn handen. "En voortaan blijf je met je takken uit mijn spullen, onbeschofte ploert," het laatste mompelde ik boos.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Addison Black

    ''Het is een van de goede kaarten, het zal wel goed zijn'' antwoorde ik op Jamie, ik glimlachde erbij. ''Heeft iemand al rondgekeken op hyperions van Tjerkov, die dingen kunnen verdomd snel zijn en dus al voor het 'hoofdschip'van hem zijn'', volgens mij had Tjerkov deze strategie nog nooit gebruikt. Maar wij wel eens in het verleden, en het was verdomd handig geweest. ''Als nog niemand het heeft gedaan ga ik nog wel even vliegen''


    Trust me. I'm the doctor

    oké, mijn ouders sturen me weg. Adieu <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik deed een stap naar voren en keek de twee met grote ogen.
    "Wacht, Dawn?"
    Ik keek naar Drake. Nu snapte ik dit hele gedoe. Stomverbaasd schudde ik mijn hoofd.
    "Broer en zus. Jullie zijn fucking broer en zus," mompelde ik ademloos.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake Porter Dawn
    'Geef toe, als ik het had vertelt, had je het niet geloofd.' Ik keerde me weer tot Paige. 'De persoon die ik zojuist in mijn handen had, noem jíj een vader. Vader, de benaming voor iemand waarvan ík het heb moeten delen. Na een lange tijd gepruts te hebben toen ik bij mijn vader achter bleef, ging eindelijk alles goed. Totdat er een ander deel van de 'familie' plots bij kwam. Weg band, iets waar ik op jonge leeftijd jaren lang aan gewerkt heb, in minder dan één week, wég,' ik hoorde mezelf langzaam in schreeuwen over gaan. 'Natuurlijk weet jij van niets, ze hebben je iedere vorm van herinneringen aan mij afgepakt, maar ik niet! De, inmiddels oud-, rechterhand van Tjerkov bedreigde me. Als ik zou spreken zou ik sterven. Hoe denk je dat ik me gevoeld heb al die keren dat ik langs je cel liep?!'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 23:20 ]


    Let it come and let it be

    jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik knikte en glimlachte.
    "Als je dat zou willen doen. We kunnen niet zeker genoeg zijn. En Tjerkov stuurt wel eens verkenners vooruit,"
    Ik glimlachte dankbaar en richtte mijn aandacht weer op de kaart.


    Ik ben ook verdwenen ^^ Bye.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Alles is weer op een rijtje gezet, ik had weer eens dingen verkeerd gelezen --'


    Let it come and let it be

    Als Catheryn is alles iets makkelijker, moet ik eerlijk toegeven, als Drake wil ik nog wel eens steken laten vallen, maar ik doe mijn best ;x


    Let it come and let it be

    James Menson

    Met mijn handen in mijn zakken liep ik vrolijk fluitend door de gangen. Ik hoorde drie stemmen uit een kamer komen en gluurde even tussen de doorgang; toen ik het gedaante van Drake zag draaide ik me stug om. Met hem wil ik nooit meer iets te maken te hebben. Ik liep door naar Ashlee's kamer, maar eenmaal binnen zag ik dat er niemand is. Rustig zette ik me neer op de rand van haar bed en keek verveeld rond. Hm, dit bed zit wel lekker, ik legde mezelf naar achter en sloot mijn ogen.


    We're all mad here.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik legde mijn hand op Drake's schouder en keek hem recht aan.
    "Kalm aan, Drake. Het is duidelijk allemaal wat teveel voor jou én haar," zei ik kalm.
    Ik keek even naar Paige. Die leek ook niet te weten waar ze het had.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Trouwens, Sevda, ik vind dat je het prima doet als Drake hoor.<3

    Ashlee Tjerkov

    Ik snap geen kut van dit hele gesprek. En om eerlijk te zijn, interesseert het me ook helemaal niet. Het enige waar ik om geef, is dat ik nog niet klaar ben met Drake. Vandaar dat ik het gesprek ruw onderbreek en Paige volkomen negeer. 'Ja, ja, heel fijn voor jullie. Verloren broer en zus, yay. Face it, Drake, ze is een gevangene. Als je een band met haar opbouwt, zit je binnen de kortste keren naast haar, dat beloof ik je.' Ik richt me tot Alessandrio. 'Hou haar in de gaten,' zeg ik alleen, waarna ik Drake zijn arm vastneem en hem achter me aan een kamertje intrek. Daar duw ik hem hard tegen de muur en duw mijn arm om zijn keel. 'Luister jij eens,' sis ik in zijn gezicht. 'Ik heb alle macht die ik heb zélf verdiend. En als mijn vader komt te overlijden, sterft hij als een held en dan ben IK degene die het hele land over zal nemen. Een van mijn eerste taken zal het uitroeien van jouw overgebleven stukje familie zijn, vervolgens jijzelf. Is dat duidelijk?'


    everything, in time

    Vind ik ook marlene ;D

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Wacht.. Wat? Als ik ene broer had gehad had ik dat echt wel geweten!" Erg overtuigend klonk het niet en toen hij het uitlegde begon ik sterk te twijfelen. "Klootzak die je bent," fluisterde ik met tranen in mijn ogen. Ik voelde me vreselijk verraden en ik wist nog steeds niet goed wat ik hiervan moest vinden. Het leke erop dat hij de waarheid sprak.. In mijn herinneringen had mijn moeder inderdaad ene nieuwe vriend gekregen, zij waren vermoord.. Maar ik kon me niks van ene zogenaamde broer herinneren, maar blijkbaar had ik die wel. "Vuile verrader die je bent!" Ineens kwam Ashlee erussen, mij volkomen negerend. Ik keek naar Alessio en wendde toen mijn hoofd af, ik verlangde op dit soort momenten vreselijk naar een knuffel, maar er was niemand die me dat zou geven. Niemand hier gaf ook maar ene beetje op me, zelfs mijn eigen familie niet.. Ik was gewoon moederziel alleen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Drake Porter Dawn
    Ik grijnsde. Zonder moeite kreeg ik haar handen van me af en legde ze voorzichtig terug naast haar lichaam. 'En relatie met háár opbouwen,' lachte ik. 'Ik wil haar zien sterven, roei mijn 'familie' maar uit, het doet me niks,' zei ik volkomen eerlijk. Ik wilde níéts maar dan ook níéts meer weten van die hele klote famillie van me. Alles wat ik nog herinner, zijn alle nare dingen, er is geen plek meer voor goede herinneringen dus waar zou ik de moeite voor doen.
    'Als ik jou was, zou ik maar oppassen. Als je mij vermoord, loopt iedere strategie van jullie in het honderd!' Ik weet ik waarom ik dat zei, wat wist zíj er nou van? Ze zou toch ontkennen, ze zou zeggen dat James alles bedacht, iedere strategie. Deels waar, geef ik toe, James was een redelijk verstandig persoon, zijn opzet qua strategie klopte in de grote lijnen wel. Maar het was slordig, het idee om nu van de boot te springen en als geest toekijken hoe ze ten onder gaan, is verleidelijk.


    Let it come and let it be