• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Tholomew:

    Een hand ging over het kleine zwarte koppie van de kraai die mijn schouder bezette. 'Daniels.', zei ik lief, terwijl er een sigaar half uit mijn mond hing. Lang genoeg had ik hier gezeten, om te weten dat Daniels zich irriteerde aan me als ik geen oog voor 'm had. Ik staarde, terwijl ik mijn haar bijna langs mijn gezicht voelde snijden, zo hard waaide het. Daniels kraaide onschuldig, terwijl hij aan m'n hoed knabbelde. Ik keek hem aan, en glimlachte. 'Ach, Daniels, de ware komt op een dag wel aanspoelen ergens, in jouw geval vliegen. En in mijn geval eigenlijk vallen, aangezien er geen water is.', mompelde ik half tegen mezelf, half tegen Daniels. Soms leek het of hij de enige was die zich in mij interesseerde, omdat zijn schattige kraaloogjes altijd groter werden als ik tegen hem sprak alsof hij een mens was. Ik pakte een flesje rum uit de zak van mijn blouse, en nam een paar grote slokken, waarna ik mijn sigaar weer terugplaatste waar hij hoorde; in mijn mondhoek. 'Daniels, haal die ene ring eens, die ik zo graag wilde hebben, je weet wel, die grote zilveren.', zei ik ineens, kijkend naar mijn lege ringvingers die toch wat enige versiering nodig hadden. Daniels vloog op, gaf een lief kraaitje, en sloeg zijn vleugels uit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Opzich zitten we niet echt in de minderheid -Gayhandsmileydieiknietheb-


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    Opzich zitten we niet echt in de minderheid -Gayhandsmileydieiknietheb-


    Aangezien paige eigenlijk tegen Tjerkov is xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bear schreef:
    Opzich zitten we niet echt in de minderheid -Gayhandsmileydieiknietheb-

    (joehoe)

    @..: Tholomew is de twijfelende good-badass. ;D

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:33 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    Hey jonge, Tholomew heeft Daniels ook nog, ha.

    Anders kan Tho.. Wait is hij een goodass of badass?


    Let it come and let it be

    Wajoo, er word hier snel gereageerd man ik moet mijn bericht telkens aanpasse x']


    Trust me. I'm the doctor

    Gaan we weer iets met kleuren of zo doen?:"D

    Ashlee Tjerkov

    Zuchtend kom ik de spreekkamer binnen. Lola komt achter me aan lopen. We staan stil tegenover Tjerkov en ik neem de lolly uit haar mond, neem plaats op James' schoot en kijk mijn vader met grote ogen aan. 'Ik verveel me, vermaak ons,' grijns ik naar hem. Het maakt me niet uit dat de mensen in gesprek waren. Ik neem de lolly weer uit mijn mond en strek mijn arm. 'Hier, Lo, neem de lolly terug. Die smaak is ranzig!' Vervolgens richt ik mijn aandacht weer op James. 'Nou, komt er nog wat van?'


    everything, in time

    -Heeft even bij Tho gespiekt-
    Ook een SkyPirate dus, Cathy (vrouwelijke SkyPirate) is ook nog alone, gezien jou oproepje naar een geliefde :3


    Let it come and let it be

    Aangezien hij weer naar achtergrond verdween :Y)

    Paige Emily Dawn ~ The Sphere, gevangene.
    Ik lag op mijn kamer, of naja kamer. Het was eerder een cel. Dikke, metalen muren, een dikke deur en bewakers ervoor. De muren waren saai en grijs en er stond enkel een bed, een bureau, een stoel en een klein kastje. Ik lag op mijn rug op mijn bed en tuurde naar mijn plafond, het was alweer lang geleden dat ik eruit mocht. Wanneer kwamen ze nou met een klusje? Ja, ik had er momenteel alles voor over om even uit deze cel te komen. Een beetje frisse lucht, al moest ik dweilen of een ander rotklusje, ik vond het prima. Ik ging rechtop zitten en leunde met mijn rug tegen de muur, ik tuurde naar de deur. Hij was van dik glas, ik kon je wel zeggen dat ik me zeer bekeken voelde. Iedereen kon naar binnen turen als ze wilden en ik kon me niet verstoppen voor ze, maar zo laag wou ik ook niet zinken. Ik wou en zou niet uitwijken voor mensen van The Sphere. Dat zou het laatste beetje trots dat ik nog had voor goed van me afnemen. Ik zuchtte en begon een lok haar rond mijn vinger te draaien.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    James Menson

    Ik gleed met mijn hand over haar rug naar haar kont, 'Zo, dit is even belangrijk. ' Fluisterde ik. Ik staarde naar Tjerkov, hij glimlachtte even en knikte. Ik duwde Ashlee omhoog en nam haar aan haar hand mee. We liepen door de gangen, we liep langs Drake. Ik keek hem met een dodelijke blik haan, god ik haatte dat joch. Ik kneep harder in Ashlee's hand. 'We kunnen een stuk gaan rijden of varen nouja vliegen - Waar hebben jullie eigenlijk zin in?'


    We're all mad here.

    Lolita Stormbreeze
    Vrolijk huppel ik achter Ash aan, en kijk haar boos aan als ze mijn lolly afpakt. Tjerk kijkt verstoord op en ook James richt zijn aandacht op ons. "Wat is er, engeltje van me?" vraagt hij aan Ash die ondertussen bij James op schoot is gekropen. Ik ga op de stoel naast ze zitten en neem blij de lolly weer van haar aan. "Hij is niet ranzig." mompel ik terwijl ik hem weer in mijn mond steek en ik met grote ogen naar James kijkt. Onopvallend laat hij zijn hand naar haar kont zakken, en ik zie Tjerk afkeurend kijken, maar hij zegt er niets van. James en Ash staan op en lopen weg, en ik loop snel achter ze aan. Terwijl ik aan mijn lolly lik luister ik naar james en ik knik enthousiast. Met een smakkend geluid haal ik de lolly uit mijn mond. "Ja, laten we ergens heen gaan met de hyperions!" Dan zie ik Drake staan, met die altijd jaloerse blik in zijn ogen. Ik knipoog naar hem, stop de lolly terug in mijn mond en loop verder met Ash en James.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:47 ]

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Zuchtend rol ik mijn vaders spyglass van hand naar hand. Ondertussen kijk ik naar de voorbijdrijvende wolken. Haastig knipper ik enkele tranen uit mijn ogen en adem diep in en uit.
    "Waar zit je toch, papa?" fluister ik zacht tegen de wind.
    Als die eens kon praten. Ik grinnik even. Hij is niet eens mijn echte vader. Maar was wel de enige vader die ik had. En ik zou hem vinden, verdomme.



    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zet me ergens op een doos in de laadruimte en kijk toe hoe Tsjerkov's mannetjes werken. Grijnzend leunde ik achteruit en sloot mijn ogen. Dutjestijd.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake Porter Dawn

    Ik kijk geërgerd, vanachter een muur toe hoe Ashlee zichzelf probeert te vermaken met James. Ik voel hoe de spieren in mijn onderarmen zich aanspannen, hoe het bloed zich sneller door mijn hoofd verplaatst. Ík kan Ashlee amuseren, ík kan Tjerkov bijstaan. Née, nee, ík kan dit alles leiden. Waarom krijg ik die kans nooit?! De koolstof die ik al die tijd in heb gehouden, laat ik ontsnappen met meer geluid dan gedacht. James die al die tijd met zijn blik op Ashlee gericht was, merkt me op. Een glimlach verschijnt op zijn vervloekte gezicht, als hij de jaloezie in mijn ogen ziet. Hij loopt me met een dodelijke blik, voorbij

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:42 ]


    Let it come and let it be

    Addison Black

    Met een ietswat verveelde blik staar ik naar voren, naar de plek waar vroeger water zou zijn geweest maar nu wordt vervangen door de lucht. Het is onze eigenschuld, vorige generaties hebben ons klimaat verwaarloosd. En ik zou willen dat deze mensen nu nog leefde, om ze te laten zien wat voor terreur ze hebben aangericht. Door hun kwam Tjerkov aan de macht, dus het is hun schuld. Ik zucht eens diep, en laat me dan achterover vallen, waarbij Daniels in mijn ooghoek langsvliegt, Om te bedenken wat ik zou kunnen gaan doen. Het is hier verdomd saai op het moment.

    Stiekem vind ik het grappig dat bijna iedereen van SPO naar de wolken kijkt C:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:47 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Tholomew:

    Ik bleef staren, denkend aan alle gezichten die ik onlangs had gezien. Alle stemmen die ik had gehoord. Alle lichamen die ik heb moeten begraven, dankzij mijn woede. Ik klopte mezelf droogjes op mijn brede schouderblad. 'Goed gefixt, Tholomew, je bent nu officieel een aanhanger van de Skypirates, met een kleptomanische kraai.', zuchtte ik tegen mezelf, toen net op dat moment Daniels terugkwam, met een glimmende zilveren ring; diegene waar ik om vroeg. Ik goot wat rum in mijn handpalm, en hield het Daniels voor. Gulzig begon mijn kleine gevederde vriend uit mijn handpalm te drinken, waarna ik de zilveren ring om mijn ringvinger schoof. 'Prachtig, of niet, Daniels?', vroeg ik. Daniels leek even te knikken, maar hij kraaide.


    Ik hou me bezig met m'n kraai. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)