• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Catheryn
    Alleen lag ik op mijn kamer, ik wachtte af, ik hoopte dat er iets zou gebeuren. Desnoods kwam Tholomew mijn kamer binnengestormt met een paar pillen, het maakte me niet uit. Er móést iets gebeuren. Mijn gedachtes dwaalde af, ik dacht aan die aparte jongen, de rechterhand van Tjerkov. Zou hij zich op dit moment vermaken?
    Bij Tjerkov zal er vast een hoop meer actie zijn...
    'Née,' gilde ik snel om mezelf uit deze vreselijke gedachtes te rukken. Spanning of niet, hier hoor ik thuis.


    Let it come and let it be

    Kan de Sphere rood zijn? Met die kleuren vond ik wel handig :"D En dan SKy pirates blauw?

    Paige Emily Dawn ~ The Sphere, gevangene.
    Na een poosje stond ik op, ik had maar een klein raampje, het was amper een raamp te noemen. Een klein vierkantje in de kille muur, het kon helaas niet open, maar het uitzicht was mooi. Zonsondergang was prachtig en de sterrenhemel kon ik ook van genieten. Ook nu liep ik naar het raampje, keerde de rest die naar binnen zou gluren mijn rug toe, en tuurde dromerig naar buiten. Wat als ik hier weg kwam? Zou ik ooit wegkomen? Ik betwijfelde het ten zeerste, helaas. Ik gooide mijn haar over mijn schouder, het was vreselijk om zo lang opgesloten te zitten. Alleen. Ik snakte naar een praatje, even wierp ik een blik over mijn schouder naar de deur, de bewaker stond er bewegingloos. Die gozer sprak nooit één woord, ik kon hem zelfs niet aan het lachen maken, een dooie gozer. Na een poosje had ik het opgegeven en zag ik hem meer als een standbeeld dan een levend persoon.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nehehee, ik wil paars.:C


    everything, in time

    Addison Black

    Met een diepe zucht sta ik op, als ik iets wil gaan doen moet ik maar iemand opzoeken. Met mijn handen klop ik even snel mijn kleren af en loop dan naar rechts, de richting dat ik Daniels heen zag vliegen en waar waarschijnlijk ook Thomolew is. Vluchtig kijk ik om me heen, op zoek naar enig ander leven, en begin dan zachtjes te sprinten naar het oosten. Al snel zie ik dat Thomolew weg is gegaan omdat er niemand meer is, waarop ik me schouders op haal. Dan maar eens naar me kamer....

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:55 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Tholomew Crimson AdRackam:

    Ik trok mijn laarzen nog wat omhoog, fatsoeneerde mijn das, en nam grote stappen richting de kamers. 'Oh milady van Engeland, waarom zijn uw tieten zo groot? Oh milady van 'Merica, waarom zijn uw soldaten zo rood?', zong ik blij. Ik klopte op Catheryn's deur, afwachtend op een reactie. Een grommetje klonk. Ik opende de deur, en liep al neuriënd naar binnen. 'Oh, oh, oh, Catheryn's zo rood. Waarom is ze nou niet bloot? Haar jurkje is te groot.', zong ik zachtjes. Oke, ik had teveel rum op.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:57 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik verander die van jou is leeeeuk C:


    Trust me. I'm the doctor

    Ashlee Tjerkov.

    'Hallo, ik kies wat we gaan doen!' zeg ik tegen Lola. 'Maar goed, we gaan wel vliegen,' besluit ik. Even kijk ik over mijn schouder naar Drake. 'Je moet niet zo staren, lul, da's niet netjes!' Ik ga expres wat dichter bij James lopen en druk een kus op zijn wangen. 'Jezus Lo, loop nu eens door! Kun jij geen lolly eten en lopen tegelijk?' Soms irriteer ik me echt aan haar. Maar hoe dan ook, ze is mijn enige echte vriendin die niet bij me blijft omdat ze bang voor me is of vanwege mijn status.


    everything, in time

    Catheryn
    Ik schrik van Tholomews verschijning, maar moet zachtjes lachen om het rare liedje wat hij zingt. Ik spring op van mijn bed, waarnaar ik mijn enkel licht verzwik, en mezelf tegen moet houden niet terug te vallen op het bed. Ik leg voorzichtig mijn handen op zijn borst en glimlach naar Tholomew. Ik ruik Rum in zijn adem.
    'Hmmm, ik wou je nog verrassen, maar gezien je het te druk hebt met het fantaseren over Milady's borsten, zal ik mezelf wel inhouden,' zeg ik uitdagend, hoewel ik geen idee heb wie 'Milady' moet voorstellen.


    Let it come and let it be

    James

    Ik streelde over Ashlee's heup, 'Dan gaan we vliegen. ' Ik pakte drie helmen en liep naar de hyperions. Ik smeet er een naar Lola. Ik keek grijnzend naar Ashlee, 'Kom je gezellig achterop, ' Ik grok glimlachend een wenkbrauw op en keek haar lang aan. Ik gleed met mijn hand over de Hyperion. En gaf haar een knipoog; Ik draaide me om en ging alvast zitten.


    We're all mad here.

    Drake
    Ashlee's woorden dagen me uit, ik pak haar hand vast en grijns.
    'Lul, hè? Hmmm, grappig dat je mij voorstelt als een lul, moet ik mezelf bij je naar binnen rammen dan?' Ik voel hoe Ashlee zich ruw uit mijn greep bevrijd. Maar het was het waard. Het geeft een heerlijk gevoel haar zo opgefokt te zien. Maar James leek het niet eens te merken, of hij genoot van het feit dat Ashlee me zo hard afwees, dat hij besloot zelf niets te ondernemen...

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 23:09 ]


    Let it come and let it be

    Tholomew Crimson AdRackam:

    'Fijn.', brabbelde ik, terwijl ik Catheryn's hand kuste, en op het bed neerviel met mijn gezicht in de kussens die er lagen. 'Sfel ju vwwr dat dit twewten zwden zn.', zei ik, met mijn hoofd in de kussens, toch eigenlijk ook deels in de wolken. 'Wat?', klonk er door de kamer. Ik trok mijn hoofd omhoog met mijn linkerhand, en keek naar Catheryn, terwijl ik een sigaar opstak. 'Stel je voor dat dit tieten zouden zijn.', glimlachte ik. Ineens stak Daniels zijn kopje in mijn mond. 'AH NWEE.', schreeuwde ik, terwijl ik de kraai uit mijn mond trok. 'Excuseer, Daniels is niet gewend aan deze gouden tand.', zei ik, terwijl ik er trots naar wees. Ik gaf een corrigerend tikje op Daniel's kopje, en stuurde hem naar de hoek, waar hij serieus ging zitten. 'Ik train mijn kraaien wel, Milady van Saint Nazaire.', zei ik knipogend.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het kan zijn dat ik even achteraf dingen aanpas om het verhaal kloppend te maken, maar het gaat een beetje snel, en gezien ik een hele tijd rustig heb kunnen schrijven is het even het knopje omzetten en wennen aan het tempo (:


    Let it come and let it be

    okehikdoewelmeerood:C

    Ashlee Tjerkov

    Ruw trek ik mijn hand terug en loop snel achter. 'Hoorde je wel wat hij zei?' vraag ik woedend aan James. Hoe durft hij? Drake moet met zijn vieze poten van me af blijven. Met een geïrriteerd gezicht zet ik de helm op en klim bij James achterop. Ik leg mijn handen om zijn middel en mijn hoofd tegen zijn rug. Vervolgens kijk ik naar Lola. 'Help me onthouden dat ik mijn vader hierover inlicht, Drake zal boeten!'


    everything, in time

    Catheryn
    Ik hield er niet zo van als Tholomew zijn 'kraai' mee nam, maar er tegenin gaan had geen zin. Hij hield teveel van het beest, ik keek toe hoe "Daniels" naar de hoek vloog en ons aanstaarde, het stelde me niet echt op mijn gemak, maar het wende wel.
    'Zie eerst mij maar eens te trainen,' zei ik uitdagend terwijl ik mijn nagels in zijn shirt zette.


    Let it come and let it be

    James

    Na een tijdje vliegen, merkte ik dat Lola opzichzelf was. Ik reed achteraf; en naam Ashlee mee. Ik trok haar tussen mijn benen op de grond en keek naar boven. Ik drukte kusjes in haar nek, 'Als die Drake je nog een keer aanraakt; snijdt ik zijn keel door.' Het kon me niet schelen wat er dan met me gebeurde. Níémand mocht aan míjn Ashlee zitten. Alleen ik. Ik glimlachte en keek haar aan. 'Je bent zo mooi; ik ga je niet delen! ' Ik streelde over haar been en pakte mijn helm terug.


    We're all mad here.