• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Addison Black

    Met snelle passen loop ik richting de kamers, daar aangekomen vertraag ik mijn pas om nog wat leven te spotten. Elke deur zit echter dicht, "dit is kansloos" mompel ik zachtjes terwijl ik weer verder loop langs de deur van Catheryn, die wel openstaat. Automatisch verschijnt er een kwaadaardige grijns op mijn gezicht terwijl ik mijn hoofd snel naar binnen steek om daar tholomew en ,natuurlijk, Catheryn aan te treffen. 'niet boeiend genoeg' schiet er door mijn hoofd heen terwijl ik mijn hoofd weer terug trek, en nog een aantal stappen zet totdat ik bij mijn kamer arriveer. Ik gooi de deur open en loop naar binnen om me meteen weer op het bed te laten neerploffen.


    Trust me. I'm the doctor

    Ik vond paars ook wel leuk :x

    Lolita Stormbreeze
    Ik laat Ashlees verwijten over me heen komen en doe net alsof ik het niet hoor. Als ze in zo'n bui is kun je haar beter met rust laten, en dat doe ik dus ook zo veel mogelijk. Ik vang de helm die James naar me gooit en kijk vreemd naar Drake. Wat een idioot. Ik druk mijn lolly in zijn hand en zet de helm op. "Bewaar je die zo lang voor me?" vraag ik glimlachend en ik klim op een van de hyperions, een zwarte. Ik knik naar Ash en start het voertuig. "Komt voor elkaar, we vertellen het hem zodra we terug zijn." We vliegen weg en ik kan het niet laten een verrukt gilletje te produceren. Het is een geweldig gevoel om te vliegen, zelfs als er twee kleffende idioten naast je zitten.

    Tholomew Crimson AdRackam:

    Ik blies wat rook uit, terwijl ik keek naar de tijgerin die haar nagels in mij zette. 'Gaan we zo spelen?', zei ik grijnzend, terwijl ik haar nagels een voor een van me losmaakte. 'Opassen voor de wond bij mijn hart, in het geval dat je dit nog niet wist.', zei ik daarna. Langzaam streelde ik Catheryn's bovenarm, waarna ik deze stevig vastpakte, haar op haar bed gooide, en mijn handpalmen op haar polsen drukte. Ik spuugde mijn onlangs gedoofde sigaar in een hoekje, en drukte een paar kusjes in Catheryn's nek, waarna ik mijn hand in haar boezem stak. 'Oh, Cath toch, je weet wat ik vind van korsetten losmaken.', hijgde ik, en stond op. 'C'mon Daniels, tijd voor biefstuk.' Langzaam liep ik de kamer uit, en gooide mijn hoed naar Catheryn. 'Volgende keer geen korset, honey.' Luid zingend liep ik vervolgens langs alle kamers, en klopte op elke deur.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 23:24 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    zie je nou wel!:'D

    Ashlee Tjerkov

    'Kun je dat niet meteen doen?' vraag ik terwijl ik naar achter leun zodat ik tegen hem aan kan hangen. 'Ik zweer het, het liefst zou ik het zelf doen, met zijn grote mond! En die grijns van hem!' ik bal mijn handen tot vuisten en tel tot tien. Drake haalde echt het slechtste in me naar boven. Als ik Lola zie vliegen zwaai ik even, zodat ze weet waar we zijn. 'Ach, hij gooit zijn eigen glazen in. Als mijn vader dit hoort zakt hij nog lager,' ik zucht en kijk omhoog, tegen James zijn kin. 'Kijk eens hier.' ik wacht tot hij naar beneden kijkt en geef hem dan een kusje. Wat is hij toch braaf!


    everything, in time

    Catheryn
    De hoed van Tholomew belandde op het corset. De hoed duwde ik ruw van me af en keek naar beneden. Het zwarte corset met het roze lint erdoor, trok mijn aandacht. Ik zag hoe het roze lind was uitgerekt door Tholomews hand die zich naarbinnen had geduwd.
    Het was helemaal geen, big deal, maar ik voelde me schuldig tegenover Tholomew, een emotie die ik overigens bijna uit mijn leven had geband, ik had niet goed naar zijn verlangens geluisterd. Ik stond op en liep naar mijn kast. Ik wierp een blik op de open deur en hoopte dat er niemand aan zou komen. Ik besloot me snel om te kleden, ik wílde het gewoon even niet meer aan.


    Let it come and let it be

    James Menson

    Ik grijnsde, en leunde in voor een lange zoen. Mijn tong streelde zachtjes over de haar en met een hand gleed ik over haar onderrug. 'Hm, we moeten maar eens terug gaan, schatje. ' Ik streelde nog even over haar been en stond op. Ik nam plaats op de hyperion en nam haar achterop mee terug. Terug aangekomen zagen we Lola al wachten, ik knikte als een begroeting en nam Ashlee aan haar hand mee. Ik zag Drake's ogen naar haar afglijden. Ik liet Ashlee even los en liep naar Drake; 'Luister, je houdt je ogen van mijn vriendin of ik zorg dat je niet kan kijken. ' Ik siste de woorden in zijn richten. En liep terug naar Ashlee ik pakte haar bij haar middel en nam haar mee naar Tjerkov


    We're all mad here.

    Drake
    Wanhopig richtte ik me naar de cellen, ik was niet bang, ik hoorde Ashlee zeggen dat ze me ging verlinken, maar het deed me niks. Ik hoorde James woeddend naar me sissen, maar hij kon weg rotten. Op een dag zou Ashlee van mij zijn!
    Aangekomen bij de cellen seinde ik de bewaker dat ik het over zou nemen. Op het bed lag Paige.
    'Iemand moet míj vanavond vermaken,' mompelde ik. De gevangenen waren immers helemaal voor ons. Peige keek me zowel angstig als woeddend aan, maar bleef in exact dezelfde houding.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 23:36 ]


    Let it come and let it be

    Omdat ik even wil reageren ghehe

    allison Black

    Zo goed als mogelijk probeer ik me te concentreren op de geluiden uit de kamer hiernaast als opeens een luid gezang vanaf de gang komt, vervolgd door een knal tegen de deur aan. Meteen spring ik op, "Fuck off!" schreeuw ik tegen tholomew, in de hoop dat hij reageert of iemand anders. Ik moet iemand hebben om tegen te praten op dit moment, ookal zou het Daniels zijn. Zo te zien is het een goede luisteraar, maar ik durf te wedde dat die alleen maar op Tholomew let.


    Trust me. I'm the doctor

    Lolita Stormbreeze
    Na een tijdje vlieg ik terug en tuur de lucht door, als ik ze eindelijk terug zie komen. Ik loop weer achter ze aan langs Drake en pak mijn lolly met een knipoog weer uit zijn hand. "Dankjewel, lieverd." Meteen stop ik de lolly weer in mijn mond en als we het kantoor van Tjerkov binnenkomen plof ik neer op een van de stoelen. Klef en bef komen niet veel later naast me zitten en beginnen dramatisch te vertellen over alle gruwelijkheden die Drake ze heeft aangedaan.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 11:00 ]

    Dudes, ik ga slapen :'3
    Morgenochtend vroeg opstaan voor rapport ophalen -Hmm, ik wil 'm niet zien- en daarna gaan zwemmen. Tussendoor zal ik nog even alles lezen en Drake&Cathy even laten spreken, maar voor nu is het slaap-tijd :'3


    Let it come and let it be

    Tholomew Crimson AdRackam:


    Met een grijns gooide ik de deur van Addison open, en stapte met dezelfde grote passen naar binnen. 'U riep mijn alias, 'Fuck Off'?', grapte ik droogjes. Aan haar gezicht was te zien dat ze zich alleen en gekwetst voelde. 'Ah. Momentje.', snel draaide ik me naar Daniels, en fluisterde wat tegen 'm. Hij vloog op, plantte zichzelf neer op Addison's schouder, en gaf haar kopjes. 'Ik zou eigenlijk nog zo'n kraai als Daniels moeten hebben.', zei ik dromerig. 'Maar Daniels is onvervangbaar, en… WOW. Mijn shirt.', riep ik, terwijl ik omlaag keek, naar mijn deels gescheurde blouse. Eigenlijk kwam deze afleidingsmanouvre erop neer dat ik Daniels niet hoger de hemel in wou prijzen, omdat veel mensen jaloers waren op 'm.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Addison Black

    Zo snel als Daniels op mijn schouder zit verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Hij gaf een aantal kopjes terwijl tholomew aan het praten was over hoe goed Daniels wel niet was, en ik kan hem geen ongelijk geven. "en Wow mijn shirt!" ik laat mijn blik van Daniels los en kijk terug naar tholomew, van zijn gezicht naar zijn borst. "Dude" mompel ik terwijl ik mezelf weer op zijn gezicht richt "wat heb je gedaan, ik kan zweren dat die daarnet nog heel was." ik glimlach "anders had ik popcorn gepakt en was ik gaan kijken naar you en Cath". Maar zo snel als de gedachte in mijn hersenen vormt ril ik, dat zou ik nooit, letterlijk, meer van mijn hoornvlies kunnen afkrijgen.


    Trust me. I'm the doctor

    Tholomew Crimson AdRackam:

    Ik gniffelde maar wat. 'Zo veel actie was er niet. Als er korsetten zijn die losgemaakt moeten worden, dan ben ik je man niet.' Ik trok mijn shirt maar uit, aangezien de sliertjes begonnen te irriteren. Ik gooide het neer, en realiseerde me ineens iets: De wond bij mijn hart. Snel probeerde ik het te verbergen, maar volgens mij was dat mislukt, aangezien ik Addison zag kijken. Niemand wist van het bestaan van die wond. Nouja, bijna niemand. En als ze ervan wisten, kenden ze het verhaal niet. 'En eh, hoe bevalt Daniels?', mompelde ik zenuwachtig, in de hoop haar af te leiden, wat naar mijn mening faalde.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Addison Black

    Verbaasd staar ik naar zijn middel, "uhh wat?" mompel ik afwezig terwijl ik langzaam naar boven kijk, tholomew herhaalde zijn vraag over Daniels en ik knikte. "hij is erg.." ik stopte even om het goede woord te vinden "speciaal" maak ik mijn zin af. Verwoed probeer ik nog even naar zijn wond te kijken, maar het was al afgedekt door zijn hand wat duidelijk aangaf dat hij het er niet over wou hebben. En hoe achterbaks ik soms zou kunnen zijn, dat doe ik hem niet aan. En terzijde het afdekken had geen zin, fotografisch geheugen toch nog ergens goed voor. opeens veranderd mijn stemming "heb jij al te horen gekregen of er nog nieuws van Jake is?" "en als je erover wilt praten no problem" voeg ik er snel en wat zachter aantoe doelens op zijn borst.


    Nu ga ik slapen : )


    Trust me. I'm the doctor

    Drake
    Een bewaaker bonste heftig op de deur.Ik stond op en opende de deur. 'Wat,' siste ik.
    'Tjerkov wil je zien,' klonk er in mijn oren. Ik gooide de bewaker opzij en liep snel richting de spreekkamer, waar Tjerkov me alleen op stond te wachten.
    'Ashlee vertelde dat je haar lastig viel,' zei hij met een stalen blik. Ik had niks voorbereid, maar wist dat het goed zou komen.
    'Ja heer,' begon ik onderdanig. 'U weet dat Ashlee hongert naar macht, van James krijgt ze wel wat ze wil, maar hij is duidelijk geen bezit van haar. Toen ze voorbij liep en me trots uitschold, belsoot ik daar met "wanhoop" in mijn stem op in te gaan, om voor Ashlee het machtsgevoel even terug te laten keren,' legde ik met een glimlach uit. Tjerkov knikte voorzichtig en keek me strak aan.
    'Er is geen tijd voor kinderspelletjes, Porter. Je kunt gaan.' Ik knik dankbaar en loop de kamer uit.
    'Haal James,' hoorde ik nog achter me klinken. Hoe dan ook, ik was veilig, opnieuw. Liegen is mijn beroep.


    Let it come and let it be