• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Lolita Stormbreeze
    Ik blijf kijken hoe de vrouw de man helpt, en hoe er nog twee mensen komen. Af en toe vang ik wat op van hun gesprek, en ik begrijp dat ze bang zijn dat de Sphere er aan komt. Wie weet zijn het dan toch SkyPirates. Dat is slecht nieuws. Maar als Ashlee hier al naar op weg is maakt het niet zo veel meer uit, dan kan ik net zo goed even rondkijken. Ik wacht tot alle mensen zijn vertrokken en stap dan uit de struiken. Mijn lolly is, alweer, bijna op, en geërgerd bedenk ik me dat ik er meer mee had moeten nemen. Terwijl ik naar het gebouw loop voel ik in mijn zakken en slaak een verrukt gilletje als ik nog een lolly vind. Framboos - Niet mijn favoriete smaak, maar ik moet het er maar mee doen. Ik neem het oude lollystokje uit mijn mond en gooi het in het gras. Als ik het papiertje van mijn nieuwe lolly af heb gekregen stop ik hem in mijn mond en gooi ik het papiertje ook op de grond. Ik loop wat door de oude gangen van het gebouw en kijk af en toe een kamer in. Dan zie ik de man van net liggen, en even pak ik mijn lolly uit mijn mond. Toch sneu, het maakt helemaal niet uit dat ze die wond hebben gehecht. Als Ashlee hier straks komt maken we hem toch wel af. Ik glimlach en giechel even. Hopelijk komen ze snel, want het is hier saai en stoffig.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 12:21 ]

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Ik weet het." Ik keek hoe hij wegliep en ik bleef weer alleen achter. Ik zuchtte zachtjes en bleef verveeld zitten. Ik werd nu al weer gek hier, ik wilde weg, iets doen.. Ik ging weer op mijn bed liggen, wachten tot ze eten kwamen brengen of me kwamen halen voor een klusje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    het is stil hier :Y) is er iemand waar i op kan reageren? x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aangezien niemand reageert, doe ik 't wel :Y)

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    De tijd was langzaam verstreken en ik had mijn eten ook al gekregen, maar het bord met voedsel stond nog altijd op mijn bureau, ik had geen trek. Ik zuchtte en stond op, opnieuw liep ik naar mijn raampje en tuurde naar buiten. Het begon al donker te worden en ik kon de maan al zien, volle maan. Trouwens, Alessandrio zei dat hij langs zou komen, maar hij was nog altijd niet gekomen. Had hij gelogen? me voor de gek gehouden? Ik wist het niet zeker en besloot er verder mijn hoofd niet maar over te breken, ik had zat andere zorgen aan mijn hoofd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Catheryn
    Voorzichtig tilde ik het bordje met broodje op die achter lagen, ze zagen er nog goed uit. Op het foli wat de boordjes omhulsde stond een datum. ik kneep mijn ogen tot spleetjes om het te kunnen lezen. '17' begon het, dat is het nog niet, dus het kan wel. En als het van vorige maand zou zijn, zouden ze er vast anders uit zien. 'Jamie,' vroeg ik voorzichtig, ik trilde, 'wil je iets eten?'


    Let it come and let it be

    Ik wil ook graag meedoen! Maar kan iemand me dan een korte samenvatting van de Skypirates geven? (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Over het algemeen is alles wat er is gebeurt, dat ligt nu in de relaties tussen mensen.
    Tjerkov:
    Tjerkov is de baas, wordt volgens mij niet gespeelt door een persoon.
    Ashlee (dochter Tjerkov) en James (rechterhand Tjerkov) zijn verliefd, bijden kunnen ze Drake (rang onder James) niet uitstaan, vooral James. Ashlee wil steeds Drake ontslaan, maar dat gaat niet door de onbekende macht die hij Tjerkov geeft, James heeft nu een plan om hem uit de weg te ruimen. Paige (gevangenen Tjerkov) is het stiefzusje van Drake, maar dat is bij haar weg-gehersenspoelt, Drake heeft het haar weer duidelijk gemaakt, ze geven ergens om elkaar maar weigeren het te laten merken. Alessandrio (ook hoge rang bij Tjerkov) word verliefd op Paige, en dat is wederzijds. Drake is de enige die dat weet, maar probeert het stil te houden, om hun een hoop gedoe te besparen.
    Lola is de beste vriendin van Ashlee.

    SkyPirates:
    Tholomew is de man van de SkyPirates, hij heeft een kraai genaamt Daniels. Addison en Catheryn moeten Tholomew delen. Hij is van 'niemand'. JamieLynn is een erg goed persoon qua leiding. Nadat Tholomew gewond raakte op een stuk land,vond JamieLynn hem, en even later kwamen Catheryn en Addison er ook aan gevolgen, ze zitten nu samen op het schip op weg naar een veilige basis want Tjerkov komt er aan.


    Let it come and let it be

    Op wie kan ik reageren? Ik verveel me de pleurus en het is hier té stil Ö Waar is iedereen? Ik dacht dat er zoveel mensen aan meededen ^o) Is iedereen op vakantie? ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vanaf Zaterdag ben ík wel op Vakantie D:


    Let it come and let it be

    Noez Ö Jammer. Hmm, en de rest dan? NIemand reageert, helaas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, bedankt :Y)
    Ik wordt een skypirate, nog even denken over een personage.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate.
    Ik schudde mijn hoofd en streelde een roze lok haar achter mijn oor.
    "Ik krijg geen hap door mijn keel tot ik zeker weet dat we veilig zijn,"
    Ik haalde diep adem en leunde achteruit in mijn stoel. Langzaam sloot ik mijn ogen. Mijn hart klopte als een bezetene in mijn keel. Ik was nog opgefokter dan anders.


    Alessandrio Hector - The Sphere
    Met mijn handen nonchalant in mijn zakken liep ik langs de cellen alsof ik hier hoorde te zijn. Daar kwam het op neer tegenover alle trouwe soldaatjes van Tjerkov. Doen alsof je ergens thuishoorde waar je niks te zoeken had.
    Voor Paige's celdeur stond een bewaker die ik wijsmaakte dat hij ergens anders nodig was. Hij repte zich weg. Voorzichtig haalde ik de deur van het slot en duwde die open.
    "Paige?"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Toen iemand mijn naam zei draaide ik me om, verbaasd keek ik Alessandrio aan. Hij was dus toch gekomen, hij had niet gelogen. "Ja?" vroeg ik hem. Even keek ik naar de celdeur, de andere bwaker was 'm gepeert. Mooizo, hij bleef een chagerijnige zak, zelfs daarmee had ik weinig geluk. Maar hij was nu gelukkig weg.

    Kort&Crappy. Ö > Beter iets dan niets ;'] <

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 12:10 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik grijnsde even.
    "Die komt niet meteen terug," zei ik toen haar over mijn schouder zag kijken.
    Ik duwde de deur dicht maar niet in het slot en liep naar haar toe.
    "Sorry dat ik zolang wegbleef, er was een probleem met enkele Hyperions," verontschuldigde ik me.
    Ik ging naast haar op het bed zitten. Damn, het was hard.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Catheryn - Ik faal, want ik ben haar achternaam vergeten.

    Ik knikte voorzichtig en legde de broodjes op de grond, zelf zou ik ook niet eten. Ik had honger, maar totaal geen zin om ook maar één klein dingetje weg te werken. Ik nam plaats op de grond, naast de broodjes, ook al waren er genoeg stoelen, ik wou enkel op de koude grond zitten.


    Let it come and let it be