• Hoi allemaal,
    Aangezien ik bang was dat de pil toch niet zou werken, ben ik naar de stad gegaan met de missie "condooms kopen". Vol goede moed liep ik dus de Etos binnen en heb daar een uur voor de make-up gestaan, puur en alleen omdat het er overbevolkt was. Fijn, ik stond daar dus (het begon rustiger te worden, bijna niemand meer in de zaak), loop ik een rek met lippenstiftjes om... Ik lag dus onder, en ik dacht zo; O HELP, NU ZIET IEDEREEN DAT IK EEN KLUNS BEN!
    Nou, gelukkig was dat niet het geval, dus ik ging verder "winkelen". Na er anderhalf uur binnen te zijn geweest, had ik eindelijk alle moed verzameld om een pakje te pakken, leg het vliegensvlug in mijn mandje en loop dan met grote passen naar de kassa.
    Eenmaal daar zie ik mijn grootste nachtmerrie, een oudere vrouw aan de goede kant van de vijftig die dat pakje zo aanneemt en zegt; Ach meiske, dat had je ook wel gewoon kunnen vragen hoor, ik had ze zo gepakt. Wel fijn dat er ook nog tieners zijn die een béétje voorzichtig doen.
    Ze stopt dat pakje dus heel opvallend in een tasje, en vraagt zo; Mot je ook nog glijmiddel, meis?
    Ik gaf haar een tientje, ben keihard de winkel uit gerend en heb toen mijn vriendje gebeld (die helemaal in een stuip lag om mijn moedige actie). Hij kwam met de mededeling;
    'Ach liefje, ik had ze al gehaald, ik vond dat ik dat moest doen. Maak je geen zorgen, het komt goed.'

    Aargh, ik voel me nu zó dom! Zeker nu ik de Etos niet meer in durf uit angst voor die vrouw... Ik weet het zeker; in het vervolg laat ik condooms kopen aan hém over en vraag ik het eerst!

    Iemand ervaring mee?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    youleftme schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in, maar ik zelf schrok ook even toen ik zag dat je 14 was, nu voel ik me helemaal een latertje XD


    Ehm... ik ben (zonder dat ik het wilde) een soort van... ontmaagd op mijn dertiende. Heel bot gezegd ben ik gewoon verkracht door mijn beste vriend maar dat klinkt zo zielig en ik wil niet zielig zijn. Dat is kut.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    HAHA, ik zou dat ook zó niet durven. :W
    Geniaal (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het was meer mijn vraag, of mensen het ook zo beschamend vonden om die dingen te halen.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    PallasAthene schreef:
    (...)

    Ehm... ik ben (zonder dat ik het wilde) een soort van... ontmaagd op mijn dertiende. Heel bot gezegd ben ik gewoon verkracht door mijn beste vriend maar dat klinkt zo zielig en ik wil niet zielig zijn. Dat is kut.

    sorry maar nu vind ik het wel een beetje zielig,


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Levine schreef:
    (...)

    Hoezo? Hoe oud ben je dan?

    17, en dat vind ik gewoon een redelijke leeftijd, maar iedereen in mijn omgeving was 14-15...

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 12:48 ]


    -

    PallasAthene schreef:
    (...)

    Ehm... ik ben (zonder dat ik het wilde) een soort van... ontmaagd op mijn dertiende. Heel bot gezegd ben ik gewoon verkracht door mijn beste vriend maar dat klinkt zo zielig en ik wil niet zielig zijn. Dat is kut.

    woow...


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    17, en dat vind ik gewoon een redelijke leeftijd, maar iedereen in mijn omgeving was 14-15...


    Ik ben bijna 17 en ben ook nog maagd hoor?


    To infinity and beyond •

    Hahaha :'D Die oude vrouw is baas.

    Ik heb een keer condooms gehaald voor een sinterklaasspel in 5 Havo, dat ging zonder blikken of blozen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Levine schreef:
    (...)

    Ik ben bijna 17 en ben ook nog maagd hoor?

    Over 4 dagen word ik 19 en ben ook maagd.
    Ik vind 19/20 een redelijke leeftijd om seks te hebben, maar het gemiddelde ligt lager. Naja, /care :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook een keer een condoom gekocht in Paris, met een I (L) Paris verpakking. Maar dat was als grapje voor mn vriendin en ik zie die mensen daar toch nooit terug dus dat maakt me niet uit.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Levine schreef:
    (...)

    Ik ben bijna 17 en ben ook nog maagd hoor?

    Ja maar kijk ik vind 17 ook gewoon oke, ik moet er niet aan denken dat ik al seks had om mijn 14e o_o Ik bedoelde gewoon dat ik me een latertje voel aangezien het ineens normaal is, seks te hebben op je 14e (dit is niet bedoeld naar de topic maakster, maar in het algemeen).


    -

    Ik blijf erbij dat jongens die dingen gewoon moeten kopen :'D En ja, ik weet dat je daar niet zomaar vanuit moet gaan, maar dat vind ik wel gewoon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Capulet schreef:
    (...)
    Troost je, kijk naar mij. Ik ben de puurste vorm van maagdelijkheid (cat)


    Ik ben puuurdelijker. (cat) Never been kissed.


    SLOAN.

    Herondale schreef:
    (...)

    Ik ben puuurdelijker. (cat) Never been kissed.

    Aangezien ik ouder ben en even ver sta, ben ik puurdelijker (puh)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 12:55 ]

    Herondale schreef:
    (...)

    Ik ben puuurdelijker. (cat) Never been kissed.


    Hoe oud ben je dan?


    Kill them with kindness.