• Hoi allemaal,
    Aangezien ik bang was dat de pil toch niet zou werken, ben ik naar de stad gegaan met de missie "condooms kopen". Vol goede moed liep ik dus de Etos binnen en heb daar een uur voor de make-up gestaan, puur en alleen omdat het er overbevolkt was. Fijn, ik stond daar dus (het begon rustiger te worden, bijna niemand meer in de zaak), loop ik een rek met lippenstiftjes om... Ik lag dus onder, en ik dacht zo; O HELP, NU ZIET IEDEREEN DAT IK EEN KLUNS BEN!
    Nou, gelukkig was dat niet het geval, dus ik ging verder "winkelen". Na er anderhalf uur binnen te zijn geweest, had ik eindelijk alle moed verzameld om een pakje te pakken, leg het vliegensvlug in mijn mandje en loop dan met grote passen naar de kassa.
    Eenmaal daar zie ik mijn grootste nachtmerrie, een oudere vrouw aan de goede kant van de vijftig die dat pakje zo aanneemt en zegt; Ach meiske, dat had je ook wel gewoon kunnen vragen hoor, ik had ze zo gepakt. Wel fijn dat er ook nog tieners zijn die een béétje voorzichtig doen.
    Ze stopt dat pakje dus heel opvallend in een tasje, en vraagt zo; Mot je ook nog glijmiddel, meis?
    Ik gaf haar een tientje, ben keihard de winkel uit gerend en heb toen mijn vriendje gebeld (die helemaal in een stuip lag om mijn moedige actie). Hij kwam met de mededeling;
    'Ach liefje, ik had ze al gehaald, ik vond dat ik dat moest doen. Maak je geen zorgen, het komt goed.'

    Aargh, ik voel me nu zó dom! Zeker nu ik de Etos niet meer in durf uit angst voor die vrouw... Ik weet het zeker; in het vervolg laat ik condooms kopen aan hém over en vraag ik het eerst!

    Iemand ervaring mee?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Je hoort op je zevende daar nog helemaal niet mee bezig te zijn O.O

    Dit waren haar precieze woorden: 'Op mijn zesde/zevende kwam er een jongen naar me toe gerent en begon met mij te tongen. En daarna dacht ik 'Hmm, lekker!' en toen ging ik het vaker doen'
    Ik weet niet of het op haar zesde of zevende was, maar komt er op neer, dat het kind een grote vorm van aandachtsgebrek heeft. Al is dat niet zo gek gezien die moeder van d'r amper naar d'r omkijkt.


    Let it come and let it be

    Uneventful schreef:
    Geen seks voor het huwelijk. (A)


    It ain't broke, so don't fix it.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Kan altijd erger, een "vriendin" van me, die is vanaf haar 9e al héél erg bezig met jongens. Ze is nu 13/14, maar toen ik haar nog echt goed kende, toen was ze 12 en had ze gewoon om de dag een neiuw vriendje, die ze meteen al op de bek nam. En ze is er trots op dat ze op haar 7e al had getongt.
    Nou ben je dan gek, of ben je dan gek? (nerd)

    Ja, das wel redelijk ernstig. Ik was zelf 13 ten tijde van m'n eerste (tong)zoen en dat vind ik al vroeg. Niet dat ik het niet prettig vond en er nog niet klaar voor was, maar ik vind een leeftijd van 16 beter bij zulke activiteiten passen, let's put it that way. Maar ja, het is ook maar een kleine indicatie waar je houvast aan hebt.
    Seksualiteit is voor mij meer een kwestie van vertrouwen en (zelf)respect dan van leeftijd. And yes, ook een deel experiment.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons staat er zo'n automaat achter de apotheker...
    Juist uit het zicht van iedereen, dus dat is handiger ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Bij ons staat er zo'n automaat achter de apotheker...
    Juist uit het zicht van iedereen, dus dat is handiger ^-^


    dat wil ik ook O.O


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Destay schreef:
    haha xD
    Wel goed van je dat je het gedaan hebt!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Stonem schreef:
    Ik blijf erbij dat jongens die dingen gewoon moeten kopen :'D En ja, ik weet dat je daar niet zomaar vanuit moet gaan, maar dat vind ik wel gewoon.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Uneventful schreef:
    Geen seks voor het huwelijk. (A)

    Levine schreef:
    (...)

    Ik ben bijna 17 en ben ook nog maagd hoor?


    ik ben 19 en ook nog maagd, en ik ben er trots op :Y) kan mij niet schelen wat andere ervan denken

    OT: ik ga dus nooit condooms kopen, dat mag mn vriend doen xD

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    ik ben 19 en ook nog maagd, en ik ben er trots op :Y) kan mij niet schelen wat andere ervan denken

    OT: ik ga dus nooit condooms kopen, dat mag mn vriend doen xD

    Trots, dat is iets typisch bij dit onderwerp. Héél veel mensen hebben seks om trots te kunnen zijn, volgens mij zou je seks moeten hebben omdat je van elkaar houdt, en gewoon verder wilt gaan.
    Muh, groepsdruk, verpest véél te veel _O_


    Let it come and let it be

    Daarom laat ik mijn vriend de condooms kopen ('A).


    I am an idiot, I move.

    mocht ik eraan beginnen, moet ik gewoon aan een van mijn beste vrienden er een vragen, die geven mij dat toch xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wel super slim van je n___n Die vrouw had wel gelijk, al zou ik me waarschijnlijk net zo voelen.
    Wel schattig van je vriendje ;'p Maar ik vind het best dapper van je, want ik zou het waarschijnlijk nooit zelf doen x'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Capulet schreef:
    (...)
    Troost je, kijk naar mij. Ik ben de puurste vorm van maagdelijkheid (cat)


    Janna had je maagdelijkheid al? Lol, jk haha.

    & ik zou dus nooit van mijn hele leven condooms gaan kopen (cat) Dat hij dat maar moet doen als hij perverte spelletjes wil spelen.


    Olive

    Ik heb dat 1 keer gedaan toen ik met mijn ex had, nou echt nooit weer. Ik schaamde me dood :'D Mijn ex heeft ze toen altijd gehaald totdat ik aan de pil ging (wbw)


    -