• Hoi allemaal,
    Aangezien ik bang was dat de pil toch niet zou werken, ben ik naar de stad gegaan met de missie "condooms kopen". Vol goede moed liep ik dus de Etos binnen en heb daar een uur voor de make-up gestaan, puur en alleen omdat het er overbevolkt was. Fijn, ik stond daar dus (het begon rustiger te worden, bijna niemand meer in de zaak), loop ik een rek met lippenstiftjes om... Ik lag dus onder, en ik dacht zo; O HELP, NU ZIET IEDEREEN DAT IK EEN KLUNS BEN!
    Nou, gelukkig was dat niet het geval, dus ik ging verder "winkelen". Na er anderhalf uur binnen te zijn geweest, had ik eindelijk alle moed verzameld om een pakje te pakken, leg het vliegensvlug in mijn mandje en loop dan met grote passen naar de kassa.
    Eenmaal daar zie ik mijn grootste nachtmerrie, een oudere vrouw aan de goede kant van de vijftig die dat pakje zo aanneemt en zegt; Ach meiske, dat had je ook wel gewoon kunnen vragen hoor, ik had ze zo gepakt. Wel fijn dat er ook nog tieners zijn die een béétje voorzichtig doen.
    Ze stopt dat pakje dus heel opvallend in een tasje, en vraagt zo; Mot je ook nog glijmiddel, meis?
    Ik gaf haar een tientje, ben keihard de winkel uit gerend en heb toen mijn vriendje gebeld (die helemaal in een stuip lag om mijn moedige actie). Hij kwam met de mededeling;
    'Ach liefje, ik had ze al gehaald, ik vond dat ik dat moest doen. Maak je geen zorgen, het komt goed.'

    Aargh, ik voel me nu zó dom! Zeker nu ik de Etos niet meer in durf uit angst voor die vrouw... Ik weet het zeker; in het vervolg laat ik condooms kopen aan hém over en vraag ik het eerst!

    Iemand ervaring mee?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Hahaha, geniale actie gewoon. Mij zou het niks uitmaken; alsof die vrouw het nog nooit gedaan hebt? Ik bedoel maar.
    Verder maakt het niet uit wanneer je seks hebt toch? Ik bedoel, als je er maar klaar voor bent. Als je het echt niet wilt; moet je het ook niet doen. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Anderhalf uur in die winkel?! Damn.
    Wat een lief vriendje heb je trouwens!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Revelio schreef:
    Anderhalf uur in die winkel?! Damn.
    Wat een lief vriendje heb je trouwens!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Uneventful schreef:
    Geen seks voor het huwelijk. (A)


    I´m nothing special.

    PallasAthene schreef:
    (...)

    ehh, ik ook :$


    Wahahahhahahahaha.
    Sorry, ik lag echt dubbel!
    Maar goed. Nee sorry, maar wel ontzettend vaak lastig gevallen met seksuele voorlichting.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PallasAthene schreef:
    (...)

    Ehm... ik ben (zonder dat ik het wilde) een soort van... ontmaagd op mijn dertiende. Heel bot gezegd ben ik gewoon verkracht door mijn beste vriend maar dat klinkt zo zielig en ik wil niet zielig zijn. Dat is kut.

    Omg! Zo erg! Hoe gebeurde het als ik vragen mag? en heb je het aan iemand verteld?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Omg! Zo erg! Hoe gebeurde het als ik vragen mag? en heb je het aan iemand verteld?

    Als je me een PB stuurt, kan ik je even toevoegen op MSN. Oké?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik ga dus echt niks met iemand doen tot ik getrouwd ben. -ook niet zoenen ofzo- sorry, maar ik ben van mening dat je gwn gebruikt wordt door al die jongens die er ondlopen. Als je bij iedere vriendje van je naar bed gaat... zo ben ik gwn niet opgevoed. :'D


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Ik ga dus echt niks met iemand doen tot ik getrouwd ben. -ook niet zoenen ofzo- sorry, maar ik ben van mening dat je gwn gebruikt wordt door al die jongens die er ondlopen. Als je bij iedere vriendje van je naar bed gaat... zo ben ik gwn niet opgevoed. :'D


    Dat doe ik ook niet hoor, zo ben ik niet. Dit is sowieso mijn eerste vriendje waarmee ik het doe, haha.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    PallasAthene schreef:
    (...)

    Dat doe ik ook niet hoor, zo ben ik niet. Dit is sowieso mijn eerste vriendje waarmee ik het doe, haha.

    Nee, ik bedoel voor mij maakt het niet uit hoeveelste vriendje het is... Bij ons is het gewoon schandalig las je zoiets doet. Je weet wel net als hele vroegere tijden was het toch ook een schandaal? :')
    Maarjah, dit heeft puur met het cultuurte maken hoor.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 19:38 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    haha, nu durf ik het dus ook nooit te doen als ik dat ooit van plan ben!


    Don't dream your life, but live your dream!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel voor mij maakt het niet uit hoeveelste vriendje het is... Bij ons is het gewoon schandalig las je zoiets doet. Je weet wel net als hele vroegere tijden was het toch ook een schandaal? :')
    Maarjah, dit heeft puur met het cultuurte maken hoor.


    O.. Ik ga nog steeds iedere week naar de kerk hoor... Ben je Islamitisch? Heb ik ook diep respect voor, vrouwen die maagd blijven tot het huwelijk, maar ik ben al "ontmaagd" door die verkrachting, dus ja, als ik van hem hou (en dat doe ik, ik kan je een PB'tje sturen waarin uitleg staat) dan moet dat kunnen.

    EDIT; ik vraag puur en alleen of je islamitisch bent, omdat mijn beste vriendin precies hetzelfde standpunt heeft. :)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 19:42 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    PallasAthene schreef:
    (...)

    O.. Ik ga nog steeds iedere week naar de kerk hoor... Ben je Islamitisch? Heb ik ook diep respect voor, vrouwen die maagd blijven tot het huwelijk, maar ik ben al "ontmaagd" door die verkrachting, dus ja, als ik van hem hou (en dat doe ik, ik kan je een PB'tje sturen waarin uitleg staat) dan moet dat kunnen.

    EDIT; ik vraag puur en alleen of je islamitisch bent, omdat mijn beste vriendin precies hetzelfde standpunt heeft. :)

    Ja, ik snap het wel hoor. Bij julie is dat niet raar ofzo en ja ik ben islamitisch :') Je kan gewoon niet meer trouwen als je het al doet voor je huwelijk, want dan denkt je man van: Ja, zij heeft het al gedaan voor mij, snap je.. Het klinkt misschien erg raar voo jullie, maar ik vind zelf dit ook het beste..

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 19:45 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Ja, ik snap het wel hoor. Bij julie is dat niet raar ofzo en ja ik ben islamitisch :')


    Ik heb ook supererg getwijfeld... Hafida stond ook NIET achter mijn keuze...
    Maarja, ik vier met haar wel ramadan mee (vasten, ik ben bijna iedere middag bij haar en vond het zo respectloos om dat dan niet te doen). Jacyra vond het ook niet leuk...


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ach ik schaam me er niet voor, iedereen koopt ze dus,, waarom zou je schamen?


    What is youre favo scary movie?