• Hoi allemaal,
    Aangezien ik bang was dat de pil toch niet zou werken, ben ik naar de stad gegaan met de missie "condooms kopen". Vol goede moed liep ik dus de Etos binnen en heb daar een uur voor de make-up gestaan, puur en alleen omdat het er overbevolkt was. Fijn, ik stond daar dus (het begon rustiger te worden, bijna niemand meer in de zaak), loop ik een rek met lippenstiftjes om... Ik lag dus onder, en ik dacht zo; O HELP, NU ZIET IEDEREEN DAT IK EEN KLUNS BEN!
    Nou, gelukkig was dat niet het geval, dus ik ging verder "winkelen". Na er anderhalf uur binnen te zijn geweest, had ik eindelijk alle moed verzameld om een pakje te pakken, leg het vliegensvlug in mijn mandje en loop dan met grote passen naar de kassa.
    Eenmaal daar zie ik mijn grootste nachtmerrie, een oudere vrouw aan de goede kant van de vijftig die dat pakje zo aanneemt en zegt; Ach meiske, dat had je ook wel gewoon kunnen vragen hoor, ik had ze zo gepakt. Wel fijn dat er ook nog tieners zijn die een béétje voorzichtig doen.
    Ze stopt dat pakje dus heel opvallend in een tasje, en vraagt zo; Mot je ook nog glijmiddel, meis?
    Ik gaf haar een tientje, ben keihard de winkel uit gerend en heb toen mijn vriendje gebeld (die helemaal in een stuip lag om mijn moedige actie). Hij kwam met de mededeling;
    'Ach liefje, ik had ze al gehaald, ik vond dat ik dat moest doen. Maak je geen zorgen, het komt goed.'

    Aargh, ik voel me nu zó dom! Zeker nu ik de Etos niet meer in durf uit angst voor die vrouw... Ik weet het zeker; in het vervolg laat ik condooms kopen aan hém over en vraag ik het eerst!

    Iemand ervaring mee?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    youleftme schreef:
    (...)
    Ja maar kijk ik vind 17 ook gewoon oke, ik moet er niet aan denken dat ik al seks had om mijn 14e o_o Ik bedoelde gewoon dat ik me een latertje voel aangezien het ineens normaal is, seks te hebben op je 14e (dit is niet bedoeld naar de topic maakster, maar in het algemeen).


    Je hebt gelijk, dacht ik ook. Mijn vriendje is zeventien namelijk, en die had voor mij ook nog niet eens gezoend (ik ook niet hoor) :$
    Ik dacht ook; ik wil niet eerder dan zestien seks hebben maar nu; 14.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Herondale schreef:
    (...)

    Ik ben puuurdelijker. (cat) Never been kissed.

    Trolol, die ontmaagding heb ik al gehad (krul).
    Redelijk vroeg zelfs, waar ik me een tijd voor schaamde omdat ik bang was dat mensen me als één of andere slut zouden zien. Now I con't care much anymore. Heb wel wat anders te doen dan me druk maken om wat anderen van me vinden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik koop geen condooms, dat vind ik zijn taak. Hij de condooms, ik de pillen, dan staan we quitte.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Herondale schreef:
    (...)

    Ik ben puuurdelijker. (cat) Never been kissed.

    Goh, heb ik ook. Maar ik ben 15...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    C18 schreef:
    (...)
    Trolol, die ontmaagding heb ik al gehad (krul).
    Redelijk vroeg zelfs, waar ik me een tijd voor schaamde omdat ik bang was dat mensen me als één of andere slut zouden zien. Now I con't care much anymore. Heb wel wat anders te doen dan me druk maken om wat anderen van me vinden.

    Mag ik die eigenschap van je hebben? Ik ben als de dood over wat anderen van me denken! XD


    -

    Mijn vriendinnen gingen voor een ander vriendin haar verjaardag condooms kopen in de etos, niet als serieus cadeau bedoelt. Maar de kassaire keek ze echt aan, waarschijnlijk vond ze hun te jong. xd


    <3

    Zephyros schreef:
    (...)

    Hoe oud ben je dan?


    17.


    SLOAN.

    Ik lach wel dubbel om je actie met het omstoten van die lippenstift. xD
    Ik moest een keer nog een klein cadeautje voor een vriendin halen, dus ging ik naar de Etos. Dus ik ga door zo kijken -het was een kleine etos op het station in Leiden- kom ik bij het vak met celebrations enzo. Dus ik doe vol goede moed een stap naar links om te kijken of daar ook nog zoiets staat... Staan daar vibrators. Ik had het niet meer. Uiteindelijk kocht ik elastiekjes.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik ben daar best gemakkelijk in. De eerste de beste drogist binnen stappen en zo kopen.

    PallasAthene schreef:
    (...)

    Ehm... ik ben (zonder dat ik het wilde) een soort van... ontmaagd op mijn dertiende. Heel bot gezegd ben ik gewoon verkracht door mijn beste vriend maar dat klinkt zo zielig en ik wil niet zielig zijn. Dat is kut.



    Oow god....

    IK...IK..

    oOW laat maar...

    Uneventful schreef:
    Geen seks voor het huwelijk. (A)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    C18 schreef:
    (...)
    Trolol, die ontmaagding heb ik al gehad (krul).
    Redelijk vroeg zelfs, waar ik me een tijd voor schaamde omdat ik bang was dat mensen me als één of andere slut zouden zien. Now I con't care much anymore. Heb wel wat anders te doen dan me druk maken om wat anderen van me vinden.

    Kan altijd erger, een "vriendin" van me, die is vanaf haar 9e al héél erg bezig met jongens. Ze is nu 13/14, maar toen ik haar nog echt goed kende, toen was ze 12 en had ze gewoon om de dag een neiuw vriendje, die ze meteen al op de bek nam. En ze is er trots op dat ze op haar 7e al had getongt.
    Nou ben je dan gek, of ben je dan gek? (nerd)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Kan altijd erger, een "vriendin" van me, die is vanaf haar 9e al héél erg bezig met jongens. Ze is nu 13/14, maar toen ik haar nog echt goed kende, toen was ze 12 en had ze gewoon om de dag een neiuw vriendje, die ze meteen al op de bek nam. En ze is er trots op dat ze op haar 7e al had getongt.
    Nou ben je dan gek, of ben je dan gek? (nerd)

    Je hoort op je zevende daar nog helemaal niet mee bezig te zijn O.O


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Hahahahahaha, sorry, maar ik vind het echt grappig :Y)
    Wel lief van je vriendje, wat die zei, haha.

    Lekker boeiend wat de redelijkste leeftijd is om te neuken? :')
    En ik heb die dingen nog nooit gehaald. Laat de jongen dat maar doen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 13:28 ]


    Gradually, then suddenly..