• Hoi allemaal,
    Aangezien ik bang was dat de pil toch niet zou werken, ben ik naar de stad gegaan met de missie "condooms kopen". Vol goede moed liep ik dus de Etos binnen en heb daar een uur voor de make-up gestaan, puur en alleen omdat het er overbevolkt was. Fijn, ik stond daar dus (het begon rustiger te worden, bijna niemand meer in de zaak), loop ik een rek met lippenstiftjes om... Ik lag dus onder, en ik dacht zo; O HELP, NU ZIET IEDEREEN DAT IK EEN KLUNS BEN!
    Nou, gelukkig was dat niet het geval, dus ik ging verder "winkelen". Na er anderhalf uur binnen te zijn geweest, had ik eindelijk alle moed verzameld om een pakje te pakken, leg het vliegensvlug in mijn mandje en loop dan met grote passen naar de kassa.
    Eenmaal daar zie ik mijn grootste nachtmerrie, een oudere vrouw aan de goede kant van de vijftig die dat pakje zo aanneemt en zegt; Ach meiske, dat had je ook wel gewoon kunnen vragen hoor, ik had ze zo gepakt. Wel fijn dat er ook nog tieners zijn die een béétje voorzichtig doen.
    Ze stopt dat pakje dus heel opvallend in een tasje, en vraagt zo; Mot je ook nog glijmiddel, meis?
    Ik gaf haar een tientje, ben keihard de winkel uit gerend en heb toen mijn vriendje gebeld (die helemaal in een stuip lag om mijn moedige actie). Hij kwam met de mededeling;
    'Ach liefje, ik had ze al gehaald, ik vond dat ik dat moest doen. Maak je geen zorgen, het komt goed.'

    Aargh, ik voel me nu zó dom! Zeker nu ik de Etos niet meer in durf uit angst voor die vrouw... Ik weet het zeker; in het vervolg laat ik condooms kopen aan hém over en vraag ik het eerst!

    Iemand ervaring mee?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    PallasAthene schreef:
    (...)

    Ik heb ook supererg getwijfeld... Hafida stond ook NIET achter mijn keuze...
    Maarja, ik vier met haar wel ramadan mee (vasten, ik ben bijna iedere middag bij haar en vond het zo respectloos om dat dan niet te doen). Jacyra vond het ook niet leuk...

    hahaha xD Ik snap wel dat ze niet achter jouw beslissing staat. Als ik haar was zou ik dat ook niet doen.. Maarjah, als je het wil doe je het. Ik hoop dat je er geen spijt van krijgt..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Ja, ik snap het wel hoor. Bij julie is dat niet raar ofzo en ja ik ben islamitisch :') Je kan gewoon niet meer trouwen als je het al doet voor je huwelijk, want dan denkt je man van: Ja, zij heeft het al gedaan voor mij, snap je.. Het klinkt misschien erg raar voo jullie, maar ik vind zelf dit ook het beste..

    Ergens vind ik het een mooie gedachte, jezelf moeten bewaren voor je ware liefde, en niet voor kleine relaties tussendoor.
    Het enige wat meestal wel jammer is, is dat de man daarin tegen, het vaak al wél heeft gedaan :'D
    Edit: het laatste is niet aanvallend bedoelt, maar ik vind het alleen jammer.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 19:52 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ergens vind ik het een mooie gedachte, jezelf moeten bewaren voor je ware liefde, en niet voor kleine relaties tussendoor.
    Het enige wat meestal wel jammer is, is dat de man daarin tegen, het vaak al wél heeft gedaan :'D
    Edit: het laatste is niet aanvallend bedoelt, maar ik vind het alleen jammer.

    _O_ Goed gezegd! Je kunt nooit weten of hij het wle heeft gedaan... Dat vind ik echt oneerlijk he! Maar dan moet je ook met iemand trouwen die echt om je geeft en heel eerlijk tegen je is enzoo en waarvan -bijna- zeker weet dat het niet zo een persoon is.. want mijn vader zou het wss niet gedaan hebben? :'D
    Edit; Ik weet dat het niet aanvallend was hoo. :')

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 19:54 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    _O_ Goed gezegd! Je kunt nooit weten of hij het wle heeft gedaan... Dat vind ik echt oneerlijk he! Maar dan moet je ook met iemand trouwen die echt om je geeft en heel eerlijk tegen je is enzoo en waarvan -bijna- zeker weet dat het niet zo een persoon is.. want mijn vader zou het wss niet gedaan hebben? :'D

    Lieffie, je weet dat je niet áltijd bloed als je het voor het eerst doet? De meeste vrouwen trouwen dan ook in de week dat ze ongestelt zijn, want als je niet bloed, heb je een probleem.
    De gedachte achter de hoofddoek van Allah zou ook moeten zijn, om de vrouwen te beschermen, maar tegenwoordig is die gedachte bij de meeste mannen ook ver te zoeken. Hmm, ik vind het echt zonde dat het pure gedeelte van de cultuur langzaam aan verloren gaat.


    Let it come and let it be

    ik heb er ook geen spijt van :O we hebben het namelijk al gedaan


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Hahahahahha, omydevil. Eigenlijk moest ik hier heel hard om lachen. :x En dat bedoel ik totaal niet aanvallend, maar ik vond het gewoon grappig hoe je 't had opgeschreven. Ach ja, nu heb je ze wel... haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik ging voor mijn vriendin kopen samen met iemand hahahh zagen we ineens onze frans lerares -poeeehh, er net aan ontsnapt=d


    T O K I O H O T E L < 3

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Lieffie, je weet dat je niet áltijd bloed als je het voor het eerst doet? De meeste vrouwen trouwen dan ook in de week dat ze ongestelt zijn, want als je niet bloed, heb je een probleem.
    De gedachte achter de hoofddoek van Allah zou ook moeten zijn, om de vrouwen te beschermen, maar tegenwoordig is die gedachte bij de meeste mannen ook ver te zoeken. Hmm, ik vind het echt zonde dat het pure gedeelte van de cultuur langzaam aan verloren gaat.

    Yup, ik weet idd dat je niet altijd bloedt en de vrouwen die toch zijn ontmaagd expres ongesteld worden zodat het lijkt alsof ze wel maagd zijn. En ik draag bijv. geen hoofddoek en sommige denken soms van: Hey, zij is geen goeie moslim ofzo, maar ik vind dat mensen met hoofddoek soms echt erge dingen doen en dan denk ik: wat is het nut van je hoofddoek? Ik ben niet tegen de mensen die het dragen, ik vind het juist goed van ze, maar dan moeten ze ook geen rare dingen erbij doen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik vind ook dat jongens dat moeten doen hoor, zij moeten het om, dus kunnen zij het ook kopen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    NinaNOISE schreef:
    ik ging voor mijn vriendin kopen samen met iemand hahahh zagen we ineens onze frans lerares -poeeehh, er net aan ontsnapt=d

    OmgxDD dat zou echt een fail zijn geweest als ze jullie had gezien..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Yup, ik weet idd dat je niet altijd bloedt en de vrouwen die toch zijn ontmaagd expres ongesteld worden zodat het lijkt alsof ze wel maagd zijn. En ik draag bijv. geen hoofddoek en sommige denken soms van: Hey, zij is geen goeie moslim ofzo, maar ik vind dat mensen met hoofddoek soms echt erge dingen doen en dan denk ik: wat is het nut van je hoofddoek? Ik ben niet tegen de mensen die het dragen, ik vind het juist goed van ze, maar dan moeten ze ook geen rare dingen erbij doen.

    Precies, laatst zag ik bijvoorbeeld een meisje in een boerka bij de Kruidvat. Bij de make-up testers stond ze zich op te maken, en niet met alleen een ontschuldig glosje, gewoon vuurrode lippenstift :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Precies, laatst zag ik bijvoorbeeld een meisje in een boerka bij de Kruidvat. Bij de make-up testers stond ze zich op te maken, en niet met alleen een ontschuldig glosje, gewoon vuurrode lippenstift :'D

    Yup dat bedoel ik dus, dan heeft die hoofddoek geen nut. Ik ken ook mensen die het dragen en gewoon echt aardig zijn en geen make-up doen enzo.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    ik heb ook zoiets meegemaakt maar dan kwam mijn lerares nederlands tegen
    en die begon zo beschament te praten:(


    if you do it right no one can say that you fail

    AngelWolf schreef:
    ik heb ook zoiets meegemaakt maar dan kwam mijn lerares nederlands tegen
    en die begon zo beschament te praten:(

    dat is niet zo leuk


    You can't not look cool with a crossbow.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Yup dat bedoel ik dus, dan heeft die hoofddoek geen nut. Ik ken ook mensen die het dragen en gewoon echt aardig zijn en geen make-up doen enzo.

    Ik ook, maar dan denk ik echt zo bij mezelf: 'Jullie naam word gewoon besmeurt door een groep meisjes die ondanks hun geloof, lekker schijnheilig een hoofddoek op gaan zetten en vervolgens met tig jongens het bed in duiken.' De ene helft verpest het gewoon voor de rest, maar ja, dat is inmiddels een gewoonte hier op aarden.
    Dat je er in gelooft, maar besluit niet iedere regel op te volgen omdat je in de moderne wereld wilt leven. I understand, maar ga dan niet alsnog een hoofddoek opzetten.


    Let it come and let it be