• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Trueme schreef:
    (...)

    Tegen mijn beste vriendinnen heb ik het verteld, op een van mijn beste vriendinnen na, omdat ik al vaker problemen met haar heb gehad omdat ik haar een geheim vertelde. Mijn ouders ga ik het niet vertellen, ik heb niet de meest geweldige band met hen. Langzaam wil ik er ook vanaf gaan komen, want nu weet ik dat mijn beste vriendinnen me steunen, maar ik weet ook dat dat niet in een keer gaat, en ik zal er mijn hele leven last van houden.


    Ik heb het ook gehad...
    Ik lag op de intensive care en was bijna dood. En heb daarna in kliniek gezeten. Heel erg dus.
    Maar nu kan ik toch wel zeggen dat ik ervan af ben en het beheerst mijn leven niet meer.
    Kijk ik ben nog wel onzeker over mijn uiterlijk en ik zal mezelf nooit dik laten worden want tuurlijk houd ik nog wel controle, maar op een gezonde manier.
    DUS ZEG ALSJEBLIEFT NIET DAT JE ER NOOIT VANAF KOMT! Er zijn heel veel meiden, incl ik, die laten zien dat het wél kan.
    Maar als je al zo gaat denken heb je kans dat het niet lukt nee.
    Maar op een gegeven moment moet je gewoon in gaan zien dat het leven LEUKER is zonder die stomme anorexia...
    Meid, je moet leven, niet jezelf aan zoiets vasthouden wat je helemaal niets opleverd.
    Als je het écht wilt en hulp zoekt enz dan zul je langzaam de knop omzetten en denken:
    Ik wil met mijn vriendinnen lekker bij de mac eten.
    Ik wil uitgaan zonder dat ik mezelf zorgen hoef te maken over hoeveel caloriëen er in dat drankje zitten.
    Ik wil lekker in mijn bikini zwemmen en me goed voelen.
    Kortom, ik wil LEVEN en mijn leven niet door die stomme rot anorexia laten overheersen waar ik uiteindelijk NIETS aan heb, behalve een lelijk uitgemergeld lichaam waardoor mensen je raar aankijken, plus je bent altijd moe en zwaar ongelukkig.
    Meid, waar kies jij voor? Wat wil jij? Ik denk dat ik het wel weet wat jij wilt.
    Ik weet dat je bang bent om dik te worden als je het begint los te laten.
    Maar jij zult nooit dik worden, want er zit altijd nog wel iets in jou dat controle wilt houden, maar dat moet je op een gezonde manier zien te doen.
    Ik vroeg altijd aan mijn beste vriendin, waarschuw je me wel als ik dik word? Dat zorgt ook voor een gerustellend gevoel.
    Soms komt er nog een herinnering bovendrijven van toen ik het nog had en dan grijns ik en dan denk ik; Hoe had ik ooit zo stom kunnen zijn, het leven is nu veel leuker.

    Kitchener schreef:
    Ik ben lid van een pro-anna site, omdat ik het wilde. Het lukte zoiezo niet omdat je het niet kan willen. toch heb ik het dagelijks probeert. 5 keer eten uitgekotst maar nu ben ik op een gewoon dieet. Ik vind het knap van je dat je het verteld.

    HOE THE FUCK KUN JE NOU WEER ANOREXIA WILLEN. JEZUS CHRISTUS.

    Sorry hoor maar nu ben ik TOTAAL geflipt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    HOE THE FUCK KUN JE NOU WEER ANOREXIA WILLEN. JEZUS CHRISTUS.

    Sorry hoor maar nu ben ik TOTAAL geflipt.

    Beleza schreef:
    (...)
    HOE THE FUCK KUN JE NOU WEER ANOREXIA WILLEN. JEZUS CHRISTUS.

    Sorry hoor maar nu ben ik TOTAAL geflipt.


    nou, ik had een andere eetstoornis waar ik me niet fijn door voelde. Mijn moeder staarde vaak naar mijn buik, maar zij wist niets van dat ik 1,5 jaar gelijnd had en toen ik stopte ik dikker werd en nu heb ik overgewicht. toen had ik momenten van Ja, ik wil anorexia! Mijn moeder laten zien dat ik ook dun kan zijn. En toen ben ik begonnen met pro-ana sites, maar het mislukte allemaal. Want ik had nog steeds vreetbuien aanvallen, en hield me niet aan mijn 'dieet'


    <3

    Beleza schreef:
    (...)
    HOE THE FUCK KUN JE NOU WEER ANOREXIA WILLEN. JEZUS CHRISTUS.

    Sorry hoor maar nu ben ik TOTAAL geflipt.


    Shoganai i ne~

    Before schreef:
    Ergens heb ik het gevoel dat je liegt, als je dit blijkt te hebben ga je het niet van de daken schreeuwen. Voor mij ben je een aandachtszoeker.


    Misschien wil ze het gewoon aan iemand kwijt en voelt ze er haar slecht over ? het is niet makkelijk om met zoiets te leven ...
    & ik heb anorexia gehad , nu ben ik terug normaal , maar eens je anorexia hebt gehad , gaat het nooit meer helemaal uit je , denk ik ...
    ik ben 'genezen' maar ik walg nog steeds vn mn lichaam.
    Ik heb echt enorm veel respect voor jou (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Daarbij, pro-anna is TOTAAL anders dan pro-ana.


    Ik ben gemeen xoxo

    Kitchener schreef:
    (...)

    nou, ik had een andere eetstoornis waar ik me niet fijn door voelde. Mijn moeder staarde vaak naar mijn buik, maar zij wist niets van dat ik 1,5 jaar gelijnd had en toen ik stopte ik dikker werd en nu heb ik overgewicht. toen had ik momenten van Ja, ik wil anorexia! Mijn moeder laten zien dat ik ook dun kan zijn. En toen ben ik begonnen met pro-ana sites, maar het mislukte allemaal. Want ik had nog steeds vreetbuien aanvallen, en hield me niet aan mijn 'dieet'

    Ik geef je een euro en koop aandacht op Ebay.
    Ik kan dus écht niet tegen dit soort aandachtszoekers.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Beleza schreef:
    Daarbij, pro-anna is TOTAAL anders dan pro-ana.


    Ja, één fuckin' 'n' meer. --'


    Opgeven is geen optie.

    Kitchener schreef:
    (...)

    nou, ik had een andere eetstoornis waar ik me niet fijn door voelde. Mijn moeder staarde vaak naar mijn buik, maar zij wist niets van dat ik 1,5 jaar gelijnd had en toen ik stopte ik dikker werd en nu heb ik overgewicht. toen had ik momenten van Ja, ik wil anorexia! Mijn moeder laten zien dat ik ook dun kan zijn. En toen ben ik begonnen met pro-ana sites, maar het mislukte allemaal. Want ik had nog steeds vreetbuien aanvallen, en hield me niet aan mijn 'dieet'

    Als je met deze reactie me wilt kalmeren, dan is dat niet gelukt. 'ja ik wil anorexia'.
    Dus jij wilde een verrot gebit, jij wilde nooit meer kunnen poepen, jij wilde wanneer je op plee zit dood gaan van de pijn door alle verstoppingen, jij wilde je gewrichten kapot maken, jij wilde dat je haar op je hoofd uitviel, terwijl het terug groeide op je gezicht?
    WILDE JE DAT SERIEUS?


    Ik ben gemeen xoxo

    ik let beetje op het aantal calorieën in eten want dan weet ik dat ik niet te veel moet gaan eten (anders ik s'avonds echt buik pijn >.< ) maar daarlijk ik en beetje op :'D. vaak let ik op hoeveel ik eet maar ja nu klink het stom maar het best logisch (aangezien ik soms vreetbuien heb :'D)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:10 ]


    Shoganai i ne~

    Nevada schreef:
    (...)
    Ik geef je een euro en koop aandacht op Ebay.
    Ik kan dus écht niet tegen dit soort aandachtszoekers.


    serieus, nu noem je me een aansteller? houd je mond over mijn leven ja!


    <3

    Birthday schreef:
    (...)

    Ja, één fuckin' 'n' meer. --'

    Pro-anna is een geweldig grapje van de oprichster van proud 2 be me, om alle pro-ana sites te dissen. Zover ik weet heeft ze er niet veel fans mee gemaakt, zielig secreet dat ze is.
    Sorry dat ik het zeg, maar daar moet je gewoon geen grapjes over maken. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Als je met deze reactie me wilt kalmeren, dan is dat niet gelukt. 'ja ik wil anorexia'.
    Dus jij wilde een verrot gebit, jij wilde nooit meer kunnen poepen, jij wilde wanneer je op plee zit dood gaan van de pijn door alle verstoppingen, jij wilde je gewrichten kapot maken, jij wilde dat je haar op je hoofd uitviel, terwijl het terug groeide op je gezicht?
    WILDE JE DAT SERIEUS?


    daar dacht ik dus niet aan. Ik dacht alleen maar aan dun zijn, niet aan de gevolgen er van. Ik wist dat ze er waren maar ik ging ze express niet opzoeken. En nu besef ik dat ik fout ben geweest achter af, en weet ik dat het een ernstige ziekte is.


    <3

    Nevada schreef:
    (...)
    Ik geef je een euro en koop aandacht op Ebay.
    Ik kan dus écht niet tegen dit soort aandachtszoekers.

    Zo is het.


    We're all mad here.