• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Valentino schreef:
    Volgens mij mag dit topic wél.
    Waarom zou dit niet mogen? Ze waarschuwt iedereen en raadt het af.
    En staan geen choquerende dingen in.
    En waarom zouden stories erover wel mogen en dit topic niet?


    daar is al ikweetniethoevaak over gediscusseerd volgens mij xD ik herinner het me weer, topics over gewicht waren verboden, maar over pro-ana werd niets gezegd alleen dat je het niet aan mocht sporen enzo :--)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het erg goed dat je dit zo durft te vertellen en er zelfs users voor waarschuwt.
    Maar ik zou me minder bekommeren om ons hier op Quizlet, denk eerst maar eens aan jezelf en zorg dat 't goed komt, dat je je weer goed kan voelen, want je bent het vast en zeker dubbel en dwars waard.
    Heel veel sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Trueme schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Ik weet, dat iemand van Quizlet door die story aan pro-ana ging doen. Maar noujuist door die story, ben ik het gaan beseffen.
    ik heb best respect voor je, ik bedoel je bent een van die weinige die echt bewust weet dat ze pro-ana heeft niet veel hebben dat en als ik het nu leest komt het gewoon allemaal goed n_n


    Shoganai i ne~

    Trueme schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Ik weet, dat iemand van Quizlet door die story aan pro-ana ging doen. Maar noujuist door die story, ben ik het gaan beseffen.


    Welke story dan? want er zijn er meerdere over.


    (Be)lieve in (you)rself

    SeverusSnape schreef:
    (...)

    Welke story dan? want er zijn er meerdere over.

    ik denk til i collapse, die is heel populair


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Knap dat je het hier durft te vertellen,

    Keyblade schreef:
    (...)
    ik denk til i collapse, die is heel populair


    Die ja


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Trueme schreef:
    (...)

    Die ja
    me moeder zei eerst dat ze deze site niks en onbetrouwbaar vond nu niet meer :] thanks Q ik moet zegen Q is een leerzame site ^^
    srry moest ff


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    (...)me moeder zei eerst dat ze deze site niks en onbetrouwbaar vond nu niet meer :] thanks Q ik moet zegen Q is een leerzame site ^^
    srry moest ff


    waarom onbetrouwbaar? Quizlet ownt_O_


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Haha sindsdat ik dit topic geplaatst had, had ik opeens meer pageviews _O_


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Ik vind het knap dat je het durft te vertellen en ander waarschuwt.
    Want de meeste doen dat niet ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    Ik vind het knap dat je het durft te vertellen en ander waarschuwt.
    Want de meeste doen dat niet ;3


    Ik weet zelf hoe vreselijk het is, dus wil ik anderen waarschuwen om niet hetzelfde te doen.


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Respect dat je het verteld; áls je er echt mee leeft en het echt hebt.

    Ik heb niet zo'n gevoel dat het eerlijk is eerlijk gezegd; niet hoe je erover praat en reageerd. Meer alsof dit gwn een hype creëren is. Plus ook een pro-ana verhaal zwart maken min of meer. Een van mijn beste vriendinnen heb ik kapot zien gaan aan ana. Dus srssly als het blijkt dat je liegt; ben je zo laag.


    We're all mad here.

    Keyblade schreef:
    (...)

    waarom onbetrouwbaar? Quizlet ownt_O_
    dat heeft me moeder altijd met internet ik moest al 2jaar zeuren voor hyves en hier ben ik gewoon op gegaan ^^


    Shoganai i ne~

    Ik zal morgenavond pas weer reageren op berichten in dit topic. Byebye, lieve luisterende Quizletters :'D


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.