• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Beleza schreef:
    (...)
    Pro-anna is een geweldig grapje van de oprichster van proud 2 be me, om alle pro-ana sites te dissen. Zover ik weet heeft ze er niet veel fans mee gemaakt, zielig secreet dat ze is.
    Sorry dat ik het zeg, maar daar moet je gewoon geen grapjes over maken. : )


    Oh, sorry, dat wist ik niet. Maar je hebt idd gelijk, daar hoor je geen grapjes over te maken.


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    (...)

    Oh, sorry, dat wist ik niet. Maar je hebt idd gelijk, daar hoor je geen grapjes over te maken.

    Sorry dat ik daar zo over flip, maar ik heb echt een hekel aan die geweldige proud2beme site.


    Ik ben gemeen xoxo

    Kitchener schreef:
    (...)

    serieus, nu noem je me een aansteller? houd je mond over mijn leven ja!

    Ja, ik noem je een aansteller. Ja ik vind dat je een aandacht tekort hebt. En nee ik neem mijn woorden niet terug.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Meisje, je bent nog zo jong... Onzekerheid is een narigheid waar veel meiden van jouw leeftijd mee kampen, maar laat het je leven niet overnemen... Praat het jezelf niet aan, want aan je bericht kan ik zien dat je nog nuchter genoeg bent..


    Life is hard and then we die

    Kitchener schreef:
    (...)

    daar dacht ik dus niet aan. Ik dacht alleen maar aan dun zijn, niet aan de gevolgen er van. Ik wist dat ze er waren maar ik ging ze express niet opzoeken. En nu besef ik dat ik fout ben geweest achter af, en weet ik dat het een ernstige ziekte is.

    Jij. Bent. Echt. Raar.

    Nevada schreef:
    (...)
    Ja, ik noem je een aansteller. Ja ik vind dat je een aandacht tekort hebt. En nee ik neem mijn woorden niet terug.


    Dan heb je ongelijk.


    <3

    Hooligan schreef:
    (...)
    Jij. Bent. Echt. Raar.


    Ja weet ik.


    <3

    Kitchener schreef:
    (...)

    daar dacht ik dus niet aan. Ik dacht alleen maar aan dun zijn, niet aan de gevolgen er van. Ik wist dat ze er waren maar ik ging ze express niet opzoeken. En nu besef ik dat ik fout ben geweest achter af, en weet ik dat het een ernstige ziekte is.

    Dun kun je ook worden met een normaal dieet. Anorexia draait vooral om de controle die je hebt tijdens het afvallen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Kitchener schreef:
    (...)

    Dan heb je ongelijk.

    Ik vind dat ik geen ongelijk hebt.
    Anorexia wil je niet, het is verschrikkelijk. Dus je zoekt aandacht als je doodleuk zegt dat je het wilt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Beleza schreef:
    (...)
    Sorry dat ik daar zo over flip, maar ik heb echt een hekel aan die geweldige proud2beme site.
    ik heb het ff gegooglelt en me reactie is : o.O


    Shoganai i ne~

    Nevada schreef:
    Ik geef je een euro en koop aandacht op Ebay.
    Ik kan dus écht niet tegen dit soort aandachtszoekers.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nevada schreef:
    (...)
    Ik vind dat ik geen ongelijk hebt.
    Anorexia wil je niet, het is verschrikkelijk. Dus je zoekt aandacht als je doodleuk zegt dat je het wilt.


    Ik wilde het, dat was toen ik me niet lekker in mijn vel voelde. Nu ben ik op dieet bij een diëtiste en val ik gezond af.


    <3

    Als je dood gaat aan anorexia ga je eigenlijk dood omdat je alle controle over je lichaam hebt. Best raar eigenlijk..


    Opgeven is geen optie.

    Kitchener schreef:
    (...)

    Ik wilde het, dat was toen ik me niet lekker in mijn vel voelde. Nu ben ik op dieet bij een diëtiste en val ik gezond af.
    ik heb in je fotoboek gekeken en zo dik ziet je er niet ui hoor


    Shoganai i ne~

    Birthday schreef:
    Als je dood gaat aan anorexia ga je eigenlijk dood omdat je alle controle over je lichaam hebt. Best raar eigenlijk..

    Je hebt de controle niet wanneer je anorexia hebt, je denkt alleen maar dat je controle hebt. Eigenlijk is het de ziekte die de controle overneemt, terwijl de persoon in kwestie denkt dat zij alle touwtjes in handen heeft. In de spiegel ziet ze geen verandering van lichaam, terwijl ze dunner wil zijn, terwijl ze alle controle heeft over wat ze eet. De controle over het eten moet beter gaan en geperfectioneerd worden, net zolang tot het niet meer beter kan en toch ziet ze het zelf niet.


    Ik ben gemeen xoxo