• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Miyazaki schreef:
    Respect dat je het verteld; áls je er echt mee leeft en het echt hebt.

    Ik heb niet zo'n gevoel dat het eerlijk is eerlijk gezegd; niet hoe je erover praat en reageerd. Meer alsof dit gwn een hype creëren is. Plus ook een pro-ana verhaal zwart maken min of meer. Een van mijn beste vriendinnen heb ik kapot zien gaan aan ana. Dus srssly als het blijkt dat je liegt; ben je zo laag.


    Ik lieg niet, dat zweer ik.


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Trueme schreef:
    Ik zal morgenavond pas weer reageren op berichten in dit topic. Byebye, lieve luisterende Quizletters :'D
    (doeg)


    Shoganai i ne~

    C18 schreef:
    Ja.. ben nog steeds van mening dat je prima kan lijnen, maar zorg ervoor dat het geen ziekelijke obsessie wordt.
    En sterkte, overigens :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Anorexia is een ernstige ziekte; en die ziekte zit hartstikke diep in zo'n persoon. Dat moet eruit gepraat worden. Zo'n persoon ziet de risico's niet; alleen de trots op dat ze het vol blijven houden. Dat ze dat kunnen, de trots dat ze hun gewicht verliezen.

    Het gaat niet 'ik denk dat ik anorexia heb; o ik kan beter stoppen.' Zo werkt het niet.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 21:37 ]


    We're all mad here.

    Ergens heb ik het gevoel dat je liegt, als je dit blijkt te hebben ga je het niet van de daken schreeuwen. Voor mij ben je een aandachtszoeker.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Ergens heb ik het gevoel dat je liegt, als je dit blijkt te hebben ga je het niet van de daken schreeuwen. Voor mij ben je een aandachtszoeker.


    (Be)lieve in (you)rself

    Before schreef:
    Ergens heb ik het gevoel dat je liegt, als je dit blijkt te hebben ga je het niet van de daken schreeuwen. Voor mij ben je een aandachtszoeker.


    Ex astris, sciencia

    Ja ok, je klinkt als iemand die aandacht te kort komt en echt gewoon geen idee heeft waarover die spreekt. Ok doei.

    BeSlytherin schreef:
    (...)dat heeft me moeder altijd met internet ik moest al 2jaar zeuren voor hyves en hier ben ik gewoon op gegaan ^^


    zelf meteen registreren, niet aan ouders vragen, dan heb je ook weer geen gedoe dat het niet mag blablabla, en als je voorzichtig bent kan er niks gebeuren:)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ok


    All I have in life, is my imagniation.

    Eens, en ik weet waar ik over praat.
    Pro-ana is een gevangenis die je zelf creëert.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind iemand die aan Pro-ana 'doet' niet iemand met Anorexia..? Dat zeg je namelijk. Maar oke, volgens mij mag dit topic niet eens.


    Gradually, then suddenly..

    Hooligan schreef:
    Ja ok, je klinkt als iemand die aandacht te kort komt en echt gewoon geen idee heeft waarover die spreekt. Ok doei.

    En dat ja.


    Gradually, then suddenly..

    Miyazaki schreef:
    Anorexia is een ernstige ziekte; en die ziekte zit hartstikke diep in zo'n persoon. Dat moet eruit gepraat worden. Zo'n persoon ziet de risico's niet; alleen de trots op dat ze het vol blijven houden. Dat ze dat kunnen, de trots dat ze hun gewicht verliezen.

    Het gaat niet 'ik denk dat ik anorexia heb; o ik kan beter stoppen.' Zo werkt het niet.


    ja, dat zit hartstikke diep in een persoon. En ik ken iemand met ana, en ja, zij besefte dat ze ana had. en ze besefte ook dat ze ermee moest kappen. dus volgens mij is dit wel waar, en ga nou niet zeggen dat mijn vriendin liegt, want dan.. *ik ga nu gwn vriendelijk blijve, ma srs, dat kàn hoor, beseffen dat je ana hebt, en de eerst dat hier nu tegen mij gaat bitchen dat mijn vriendin liegt kan beter oprotten. Dat is nou het énige waar ik pissig om kan worden*


    aan de topicmaakster: veel sterkte, en ookal geloof je het niet, je bent mooi zoals je bent. Sterkte meis (flower)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben lid van een pro-anna site, omdat ik het wilde. Het lukte zoiezo niet omdat je het niet kan willen. toch heb ik het dagelijks probeert. 5 keer eten uitgekotst maar nu ben ik op een gewoon dieet. Ik vind het knap van je dat je het verteld.


    <3