• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Elies94 schreef:
    (...)

    Ik snap niet waar dit op slaat? Ik geef gewoon mijn mening. Sorry dat niet iedereen medelijden heeft met iemand met een eetstoornis.
    je hoeft ook geen medelijden te hebben aleen respect. die mensen willen afvallen om een bepaalde reden meestal omdat er tegen word gezegd dat ze dik zijn of lelijk,maar het kan ook omdat ze gewoon gepest worden .er zitten nog meer reden aan die rot is voor de gene zelf er zit altijd een rede achter. ik ebn vroeger gepest en toen dacht ik dat ik lelijk en dik was maar dat is/was totaal niet zo. dus ja (krul)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 17:07 ]


    Shoganai i ne~

    Elies94 schreef:
    (...)

    Dat is mijn vriendin?


    Ah, nee, dat is natuurlijk zielig als je die kwetst, maar een paar vreemden, joh, wat maakt 't uit. Nee, ga lekker door meid, echt, goed bezig. Nee, ik begrijp je echt hélemaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hooligan schreef:
    (...)
    ...Jij bent echt gewoon ongeloofelijk


    Jammer dat je nooit echt verder komt dan beledigen etc. Je komt niet echt over als een integer persoon zo.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Ah, nee, dat is natuurlijk zielig als je die kwetst, maar een paar vreemden, joh, wat maakt 't uit. Nee, ga lekker door meid, echt, goed bezig. Nee, ik begrijp je echt hélemaal.


    Waarom kwetst het JOU, als ik zeg dat er in Afrika een hongersnood heerst? Want dat was in feite gewoon mijn eerst reactie.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Elies94 schreef:
    (...)

    Jammer dat je nooit echt verder komt dan beledigen etc. Je komt niet echt over als een integer persoon zo.

    Oh kom op zeg! Kijk wie het zegt! Ik mag jou niet.


    Gradually, then suddenly..

    Sombres schreef:
    (...)
    Oh kom op zeg! Kijk wie het zegt! Ik mag jou niet.


    Een hekel aan iemand hebben, omdat die persoon een andere mening heeft. tss


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Elies94 schreef:
    (...)

    Een hekel aan iemand hebben, omdat die persoon een andere mening heeft. tss

    Ik heb echt gewoon niks meer te zeggen, je bent een onredelijke kuthoer. Doei.

    Elies94 schreef:
    Nou wat houd je tegen? Sorry, ik kan echt niet bij dit soort ziektes. In Afrika heerst een dikke hongersnood en dan gaan mensen hier doen alsof eten de vijand is. Ach, het zal wel aan mij liggen dat ik anorexia absurd vind.


    Eh? De manier waarop misschien? Dat je het absurd vind? Je vind het onzin? En hoe meer reacties je plaatst, hoe dommer ze worden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elies94 schreef:
    Nou wat houd je tegen? Sorry, ik kan echt niet bij dit soort ziektes. In Afrika heerst een dikke hongersnood en dan gaan mensen hier doen alsof eten de vijand is. Ach, het zal wel aan mij liggen dat ik anorexia absurd vind.
    Jij bent echt gewoon de zieligste persoon die ik ooit ben tegengekomen op Quizlet.


    Rainbows on my staircase ~

    Elies94 schreef:
    (...)

    Een hekel aan iemand hebben, omdat die persoon een andere mening heeft. tss

    Dat is het punt niet. Ga er maar over nadenken.


    Gradually, then suddenly..

    Elies94 schreef:
    (...)

    Een hekel aan iemand hebben, omdat die persoon een andere mening heeft. tss


    Een hekel hebben aan is heel wat anders dan 'ik mag je niet'.

    Ot: Pro - Ana is fout, ja, maar als je anorexia hebt is dat voor jou de plaats waar je steun hebt. Jij wil toch ook steun als je het gevoel hebt dat je alleen staat? Gewoon om te weten dat er nog iemand is met dezelfde gedachtes en gevoelens. Ik kan het vanaf hun kant ook wel begrijpen.:'D


    everything, in time

    Wat heb jij jezelf geliefd gemaakt hier zeg :')


    Gradually, then suddenly..

    Sombres schreef:
    Wat heb jij jezelf geliefd gemaakt hier zeg :')
    Hahahahaha die was goed :'D


    Rainbows on my staircase ~

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Eh? De manier waarop misschien? Dat je het absurd vind? Je vind het onzin? En hoe meer reacties je plaatst, hoe dommer ze worden.


    Dat ik het onzin vind, heb ik nooit gezegd? Absurd ja.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Sombres schreef:
    Wat heb jij jezelf geliefd gemaakt hier zeg :')


    Achja, jammer dat ik niet zo snel gekwetst ben.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.