• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Nog steeds niet gesloten? That suprises me


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry dat ik het zeg, maar dit is toch een topic waar je verhaal kwijt op kan , en niet meteen moet gaan oordelen, ook al ken je de hele achtergrond er niet van? Ik wil hier niemand boos mee doen, maar misschien kan je beter eerst even verder kijken voordat je iemand een aandacht trekker noemt, of een raar kind.


    love you like a love song bbe.

    DarkSavior schreef:
    Nog steeds niet gesloten? That suprises me
    De kracht van:
    - Het is laat, dus iedereen gaat naar bed
    - De ex-bemiddelaar?
    No seriously, I don't know maar iedereen doet weer een beetje vriendelijker =')? De bom kan zo weer losbarsten, maar ik houd het in de gaten


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)De kracht van:
    - Het is laat, dus iedereen gaat naar bed
    - De ex-bemiddelaar?
    No seriously, I don't know maar iedereen doet weer een beetje vriendelijker =')? De bom kan zo weer losbarsten, maar ik houd het in de gaten
    ik moet zeggen dit topic is wel leerzaam (wow klinkt dom ,aar oke want staan hier dingen in die ik niet echt wist ^^)


    Shoganai i ne~

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb het juist de afgelopen twee jaar heel erg gekregen. Ik ben in 2 jaar van 60 naar 90 kilo gegaan... xD Still happy the way I am. Dun staat mij gewoon niet (cat)

    Bij mij kwam het ook door zoiets, ik trainde vroeger ziekelijk veel voor zwemmen en was tot mijn dertiende ook echt ontzettend mager. Toen stopte ik met zwemmen aangezien die trainer een lul was en toen dacht mijn lichaam: YESH, laat ik vrouwelijke rondingen gaan creëren.


    Ik ben gemeen xoxo

    -

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:41 ]


    Opgeven is geen optie.

    Beleza schreef:
    (...)
    Bij mij kwam het ook door zoiets, ik trainde vroeger ziekelijk veel voor zwemmen en was tot mijn dertiende ook echt ontzettend mager. Toen stopte ik met zwemmen aangezien die trainer een lul was en toen dacht mijn lichaam: YESH, laat ik vrouwelijke rondingen gaan creëren.


    Mijn lichaam dacht: Laat ik lekker buikvetjes gaan maken ><
    Zelfde verhaal, maar ik vond zwemmen geen donder meer aan


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Birthday schreef:
    Maar er staat toch niks in over afvallen? Ik bedoel, als er nou iets over het geheim stond dan begrijp ik nog dat 'ie gesloten zou worden. Maar in feite 'waarschuwt' ze ons alleen.

    Haal die tekst weg, aangezien nu heel veel mensen dat gaan opzoeken.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:41 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Haal die tekst weg, aangezien nu heel veel mensen dat gaan opzoeken.


    Sorry, niet aan gedacht. ;x


    Opgeven is geen optie.

    Beleza schreef:
    (...)
    Bij mij kwam het ook door zoiets, ik trainde vroeger ziekelijk veel voor zwemmen en was tot mijn dertiende ook echt ontzettend mager. Toen stopte ik met zwemmen aangezien die trainer een lul was en toen dacht mijn lichaam: YESH, laat ik vrouwelijke rondingen gaan creëren.
    dat deed eht bij mij toen ik net 13 was ^^ maar ik ben 1.62 dus me heupen zijn breed en me boven benen maar me buik heel plat en ik heb best wel een diepe taille en me ribben kan je gewoon nog zien. dus het boeit me echt niks als me buik maar een beetje dun blijft en ik maar lkkr in me vel voel :'D(krul)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:42 ]


    Shoganai i ne~

    Birthday schreef:
    Maar er staat toch niks in over afvallen? Ik bedoel, als er nou iets over het geheim stond dan begrijp ik nog dat 'ie gesloten zou worden. Maar in feite 'waarschuwt' ze ons alleen.
    Daarom :)

    Trouwens! Ik las net van een meisje die Anorexia wilde he.. Dat jullie zeiden van blablabla aandachttrekkerij blablabla dat wil je niet blablabla. Heel eerlijk; ik snáp haar wel. Ik moet namelijk bekennen dat ik dat gevoel ook wel heb gekend, toen ik nog niet tevreden was over wie ik ben. Zie... je zit op zo een moment zo verschrikkelijk diep in de put dat je jezelf eigenlijk het ergste toewenst. Je gaat van alles verzinnen, ook al is het nog zo naar voor jezelf, je wilt op zo een moment gewoon alles doen om dunner te worden. Maar dit zijn alleen maar buien, later kom je weer uit de mood, kom je bij zinnen en begrijp je dat het 'een beetje stom' was om zoiets te denken.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:43 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Daarom :)

    Trouwens! Ik las net van een meisje die Anorexia wilde he.. Dat jullie zeiden van blablabla aandachttrekkerij blablabla dat wil je niet blablabla. Heel eerlijk; ik snáp haar wel. Ik moet namelijk bekennen dat ik dat gevoel ook wel heb gekend, toen ik nog niet tevreden was over wie ik ben. Zie... je zit op zo een moment zo verschrikkelijk diep in de put dat je jezelf eigenlijk het ergste toewenst. Je gaat van alles verzinnen, ook al is het nog zo naar voor jezelf, je wilt op zo een moment gewoon alles doen om dunner te worden. Maar dit zijn alleen maar buien, later kom je weer uit de mood, kom je bij zinnen en begrijp je dat het 'een beetje stom' was om zoiets te denken.

    Ik heb een eetstoornis en ik haat het gewood om te lezen dat iemand anorexia wilt. Mijn hele leven is erdoor verpest en dan komt er iemand aan met zo'n reactie.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb getwijfeld of ik zou reageren, maar ik doe het toch.

    Trueme schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    Ik weet, dat iemand van Quizlet door die story aan pro-ana ging doen. Maar noujuist door die story, ben ik het gaan beseffen.

    SeverusSnape schreef:
    (...)

    Welke story dan? want er zijn er meerdere over.

    Keyblade schreef:
    (...)
    ik denk til i collapse, die is heel populair

    Trueme schreef:
    (...)

    Die ja


    Ik vind het nergens op slaan dat mijn verhaal hier als de 'schuldige' word gekozen. Ik heb in mijn verhaal overal waarschuwingen staan en berichten met 'Als je weet dat dit je kan triggeren, lees dit niet.'
    Als je een verhaal over een verkrachter leest, wordt je toch ook geen verkrachter later? Hoe beinvloedbaar ben je dan?
    Het is duidelijk waar mijn verhaal over gaat en in de bibliotheek kun je ook een boek over Pro Ana uit de kast trekken en hem gaan lezen, niks moeilijkers dan dat. Als ze heeft 'besloten' aan Pro Ana te gaan doen door mijn verhaal, is het niet echt, want je kiest het niet even. Als het al in haar zat, is het mijn schuld niet.

    Just making this clear.

    En dit bericht is goedgekeurd door Beleza
    En ik sluit me aan bij elke reactie die zei plaatst
    (cat)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:47 ]

    (huil) Zelf heb ik al 15 jar anorexia en haat deze ziekte...
    ben nu in mijn 2e behandeling en hoop ook de laatste !!!

    Door een paar mensen heb ik eindelijk ingezien waar ik nu mee bezig ben, en op een dag kan ik met trots zeggen :

    I'm Proud To Be Me (A)

    (flower) Namens mij, ook veel sterkte toegewenst (flower)


    Get off, Bill is mine !!!

    Beleza schreef:
    (...)
    Ik heb een eetstoornis en ik haat het gewood om te lezen dat iemand anorexia wilt. Mijn hele leven is erdoor verpest en dan komt er iemand aan met zo'n reactie.
    Dat snap ik, geloof me. Wij weten ook niet hoe dat is. Maar juist omdat we dat niet weten denken wij er zo licht over... Wij hebben nooit zo ervaren hoe dat is, daarom doen we zo makkelijk zo een uitspraak. Nee, zoiets moet je niet willen, je hebt echt groot gelijk!


    Life is hard and then we die