• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Doe nou maar, niemand gelooft je nu. Niemand.


    Vroeger toen ik een baby van een halfjaar oud was heb ik een neuroblastoom gehad. Daarvoor werd ik geopereerd en heb ik een groot litteken op mijn buik en op mijn borstkast staan. De laatste keer dat ik in het ziekenhuis was zat ik net op het randje met mijn gewicht, toen vertelde de arts me dat ik niet dikker mocht worden in verband met mijn litteken. Alleen nu ben ik wel dikker geworden en had de dokter me gezegd dat ik misschien naar een dieëtiste kon gaan.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:29 ]


    <3

    Hmm.. Dus; anorexia is een ziekte die als het ware je leven 'overneemt'?
    Als ik het zo goed begrepen heb schaam ik me best wel erg voor mezelf; want ik was altijd onder de indruk over hoe die meisjes zoveel controle over zichzelf konden hebben. ;x


    Opgeven is geen optie.

    Beleza schreef:
    (...)
    Pardon?
    Ik heb even mijn woordkeuze opgezocht:
    ge·schift bn niet goed snik; getikt
    Juist, dat was dus het tegenovergestelde van wat ik bedoelde XD
    Niet goed snik zijn dat doe je bewust... mensen met anorexia zijn geestesziek, zij doen dit juist onbewust.
    Excuses voor de woordkeuze, beter woord had geweest.. ziek


    Life is hard and then we die

    Birthday schreef:
    Hmm.. Dus; anorexia is een ziekte die als het ware je leven 'overneemt'?
    Als ik het zo goed begrepen heb schaam ik me best wel erg voor mezelf; want ik was altijd onder de indruk over hoe die meisjes zoveel controle over zichzelf konden hebben. ;x
    Je kunt het vergelijken met schyzofrenie. Ze horen misschien niet letterlijk een stemmetje in hun hoofd, maar het gevoel om steeds dunner te worden neemt wel je leven over..


    Life is hard and then we die

    BeSlytherin schreef:
    (...)ik had vroeger een paar kilo ondergewicht maar dat is er weer bij gekomen door puberteit en omdat ik meer ging bewegen en iets gezonder ging eten (yep van gezond eten kom je aan , maar dan wel van goede stoffen) aleen iets te snel want ik heb striemen op me boven benen (krul)

    Die striemen heb ik ook, yeah


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb even mijn woordkeuze opgezocht:
    ge·schift bn niet goed snik; getikt
    Juist, dat was dus het tegenovergestelde van wat ik bedoelde XD
    Niet goed snik zijn dat doe je bewust... mensen met anorexia zijn geestesziek, zij doen dit juist onbewust.
    Excuses voor de woordkeuze, beter woord had geweest.. ziek

    We zijn menselijk door de foutjes die we af en toe maken en door het te vergeven.
    Makkelijke taal: Bedankt voor je excuus : )


    Ik ben gemeen xoxo

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je kunt het vergelijken met schyzofrenie. Ze horen misschien niet letterlijk een stemmetje in hun hoofd, maar het gevoel om steeds dunner te worden neemt wel je leven over..


    Oh, oké. Ik snap het, thankya! ;D


    Opgeven is geen optie.

    Dit topic heeft echt geen zin meer? Ik denk dat we dit beter kunnen laten aangezien iedereen het beter weet? :')


    Gradually, then suddenly..

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Die striemen heb ik ook, yeah
    Die heb ook ook. Striae, op mijn benen, buik, heupen en zelfs op mijn borsten...


    Life is hard and then we die

    Sombres schreef:
    Dit topic heeft echt geen zin meer? Ik denk dat we dit beter kunnen laten aangezien iedereen het beter weet? :')
    nou ja eigenlijk wel aangezien ik niet zo veel weet over pro-ana en het is een excuus om nog op de pc blijven te zitten =x


    Shoganai i ne~

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Die heb ook ook. Striae, op mijn benen, buik, heupen en zelfs op mijn borsten...

    Ik ook, op mijn borst. Toen ik dertien was was het heel erg maar nu zie je er bijna niets meer van. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Ik ook, op mijn borst. Toen ik dertien was was het heel erg maar nu zie je er bijna niets meer van. : )
    ik ben 14 en het zit op me boven been thnx nu weet ik dat het minder word ^^


    Shoganai i ne~

    Beleza schreef:
    (...)
    Ik ook, op mijn borst. Toen ik dertien was was het heel erg maar nu zie je er bijna niets meer van. : )
    Ik heb het juist de afgelopen twee jaar heel erg gekregen. Ik ben in 2 jaar van 60 naar 90 kilo gegaan... xD Still happy the way I am. Dun staat mij gewoon niet (cat)


    Life is hard and then we die

    BeSlytherin schreef:
    (...) ik ben 14 en het zit op me boven been thnx nu weet ik dat het minder word ^^

    Bij mij hielp Bio oil heel erg, de dokter raadde het me aan. Als je er echt meezit kun je wel bij hem terecht, waarschijnlijk zijn er nu wel meer 'wonder-middeltjes' uitgevonden.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Bij mij hielp Bio oil heel erg, de dokter raadde het me aan. Als je er echt meezit kun je wel bij hem terecht, waarschijnlijk zijn er nu wel meer 'wonder-middeltjes' uitgevonden.
    dat moet ik dan zelf betalen en dat word een beetje duur maar ik smeer me bijna ook elke dag in met een dikke nivea crème


    Shoganai i ne~