• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Beleza schreef:
    (...)
    Ik heb een eetstoornis en ik haat het gewood om te lezen dat iemand anorexia wilt. Mijn hele leven is erdoor verpest en dan komt er iemand aan met zo'n reactie.
    ik snap ik heb het niet gehad (wil ik ook niet hebben) dus ja ik begrijp het dat je boos word ^^
    toen ik gepest werd was ik zo onzeker over me uiterlijk dat ik veel ongezond at maar toch weinig waardoor ik ook niet aan kwam nu ben ik blij dat ik dat deed omdat ik nu van bewust ben wat ik moet gaan eten en een goed gewicht heb _O_


    Shoganai i ne~

    Ik vind het echt heel knap van je!


    T O K I O H O T E L < 3

    BeSlytherin schreef:
    (...)ik snap ik heb het niet gehad (wil ik ook niet hebben) dus ja ik begrijp het dat je boos word ^^
    toen ik gepest werd was ik zo onzeker over me uiterlijk dat ik veel ongezond at maar toch weinig waardoor ik ook niet aan kwam nu ben ik blij dat ik dat deed omdat ik nu van bewust ben wat ik moet gaan eten en een goed gewicht heb _O_

    Ongezond eten kan geen kwijt, als het maar met mate is.
    Mijn probleem is dat ik op de basisschool heel erg gepest werd. Ik zocht steun bij het sporten en ik begon steeds meer te sporten. Op de middelbare school had ik niet echt vrienden, omdat ik liever aan het sporten was dan dat ik bij hun troost zocht. Na het eerste jaar stopte ik met zwemmen, maar starte ik een andere sport op. Ik had wel vrienden, maar ze kozen altijd andere mensen boven mij. Ik begon te denken dat ze me lelijk vonden en begon af te vallen, het begon gezond. Dit was halverwege het tweede jaar. Mijn opa overleed en ik zocht steun bij het sporten en bij het eten, of eigenlijk: Bij het niet eten.
    Tot ik een vriend kreeg (waaar ik eerder vanavond een topic over maakte dat het uit was, het is gelukkig weer goed!) en me eindelijk gewaardeeld voelde. Het probleem is, dat hij achter mijn eet en sportobsessie kwam. De controle werd van me afgenomen door hem en ik was kwaad, ik denk dat hierdoor ook de ruzies kwamen die we steeds kregen.. Ik ben hem er wel dankbaar voor, maar helaas ben ik nog steedsbezig met genezen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Ongezond eten kan geen kwijt, als het maar met mate is.
    Mijn probleem is dat ik op de basisschool heel erg gepest werd. Ik zocht steun bij het sporten en ik begon steeds meer te sporten. Op de middelbare school had ik niet echt vrienden, omdat ik liever aan het sporten was dan dat ik bij hun troost zocht. Na het eerste jaar stopte ik met zwemmen, maar starte ik een andere sport op. Ik had wel vrienden, maar ze kozen altijd andere mensen boven mij. Ik begon te denken dat ze me lelijk vonden en begon af te vallen, het begon gezond. Dit was halverwege het tweede jaar. Mijn opa overleed en ik zocht steun bij het sporten en bij het eten, of eigenlijk: Bij het niet eten.
    Tot ik een vriend kreeg (waaar ik eerder vanavond een topic over maakte dat het uit was, het is gelukkig weer goed!) en me eindelijk gewaardeeld voelde. Het probleem is, dat hij achter mijn eet en sportobsessie kwam. De controle werd van me afgenomen door hem en ik was kwaad, ik denk dat hierdoor ook de ruzies kwamen die we steeds kregen.. Ik ben hem er wel dankbaar voor, maar helaas ben ik nog steedsbezig met genezen.
    dat was ook op de basisschool maar ik deed het gelukkig niet al te veel (thanks old me) en voor volgend school jaar heb ik betere gymschoenen _O_ dus beter sporten(die anderen waren te dun daar kan je snel moe in worden en door je enkel gaan >.< vergeleken met me nike's dat ging veel beter , maar ik heb nu anderen nog beter en die zitten zo lkkr :'D -ik dwaal af-)


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    (...)dat was ook op de basisschool maar ik deed het gelukkig niet al te veel (thanks old me) en voor volgend school jaar heb ik betere gymschoenen _O_ dus beter sporten(die anderen waren te dun daar kan je snel moe in worden en door je enkel gaan >.< vergeleken met me nike's dat ging veel beter , maar ik heb nu anderen nog beter en die zitten zo lkkr :'D -ik dwaal af-)
    Ik ga volgend jaar sportopleiding doen, dus ik heb lekker drie paar sportschoenen.

    Maar ik heb mijn rust nodig, want ik moet mijn ouders morgen uitzwaaien.
    Slaap lekker Q <3


    Ik ben gemeen xoxo

    Mijn vriend denkt dat ik al genezen ben, terwijl het juist steeds slechter gaat. Hij snapt niet wat een eetstoornis inhoudt en daar ben ik blij om. Niet omdat hij me dan niet kan helpen, maar omdat hij er zelf geen enkele ervaring mee heeft gehad, voor wij samen zijn gekomen.
    Bij mij is het gekomen doordat ik dacht, dat mijn moeder weg is gegaan omdat ik dik ben. Maar dat is ergens gewoon idioot, want mijn moeder is weggegaan toen ik een paar maanden oud was. Dat realiseer ik me soms echt wel, hoor. Maar samen met jarenlang gepest zijn, ga je toch in zulke dingen geloven.
    Bij mij helpt het gevoel dat er iemand is die heel erg veel van me houdt om wie ik ben, me niet. Ik voel me nog steeds lelijk, dik, onnodig en nutteloos. Ik doe mijn best om te genezen, maar het is echt een rotstrijd in je hoofd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oké, van anorexia naar striae naar anorexia naar gymschoenen?
    redelijk.. vaag. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Beleza schreef:
    (...)Ik ga volgend jaar sportopleiding doen, dus ik heb lekker drie paar sportschoenen.

    Maar ik heb mijn rust nodig, want ik moet mijn ouders morgen uitzwaaien.
    Slaap lekker Q <3
    haha ik ga ook maar slapen ook slaap lkkr iedereen :'D


    Shoganai i ne~

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je kunt het vergelijken met schyzofrenie. Ze horen misschien niet letterlijk een stemmetje in hun hoofd, maar het gevoel om steeds dunner te worden neemt wel je leven over..



    schizofrenie is iets helemaal anders lieffie :3 sorry maar ik irriteer me aan verkeerd geplaatste psycho-aandoening termen. hetgene dat je bedoelt is dissociatieve identiteitsstoornis


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Barbiedoll schreef:
    Ik vind het knap dat je het verteld.

    ja indd


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Nou wat houd je tegen? Sorry, ik kan echt niet bij dit soort ziektes. In Afrika heerst een dikke hongersnood en dan gaan mensen hier doen alsof eten de vijand is. Ach, het zal wel aan mij liggen dat ik anorexia absurd vind.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Nevada schreef:
    Respect.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Elies94 schreef:
    Nou wat houd je tegen? Sorry, ik kan echt niet bij dit soort ziektes. In Afrika heerst een dikke hongersnood en dan gaan mensen hier doen alsof eten de vijand is. Ach, het zal wel aan mij liggen dat ik anorexia absurd vind.

    Anorexie is ook een westerse ziekte :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Elies94 schreef:
    Nou wat houd je tegen? Sorry, ik kan echt niet bij dit soort ziektes. In Afrika heerst een dikke hongersnood en dan gaan mensen hier doen alsof eten de vijand is. Ach, het zal wel aan mij liggen dat ik anorexia absurd vind.

    Misschien moet jij dingen beter opzoeken voordat je een oordeel hebt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Misschien moet jij dingen beter opzoeken voordat je een oordeel hebt.


    Gradually, then suddenly..