• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Elies94 schreef:
    (...)

    Stop eens met zeggen dat ik er niets van weet. Wat weet jij nou helemaal van mij?

    Als je er uberhaupt wat van zou weten, zou je er niet zo makkelijk en egoistisch over praten

    Elies94 schreef:
    (...)

    Stop eens met zeggen dat ik er niets van weet. Wat weet jij nou helemaal van mij?

    Dat blijkt uit jouw argumenten.


    Gradually, then suddenly..

    Elies94 schreef:
    (...)

    Heb je daar een bewijs van? Ik snap die opgefokte reacties sowieso niet. Ik verwijs naar een hongersnood en opeens vind iedereen mij harteloos, terwijl jullie daar niet eens op in gaan. Nee, op dit moment gaan er mensen dood van de honger omdat ze geen eten HEBBEN, dat vind ik erger dan dat mensen geen eten WILLEN.

    Anorexia is een ziekte dat veel voor komt in de westen wereld. en het heeft niet te maken met die poor mensjes in afrika. ja die hebben honger en gaan er dood gaan. maar dit is wel weer een totaal andere wereld dan afrika je kan het niet vergelijken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Elies94 schreef:
    (...)

    Heb je daar een bewijs van? Ik snap die opgefokte reacties sowieso niet. Ik verwijs naar een hongersnood en opeens vind iedereen mij harteloos, terwijl jullie daar niet eens op in gaan. Nee, op dit moment gaan er mensen dood van de honger omdat ze geen eten HEBBEN, dat vind ik erger dan dat mensen geen eten WILLEN.


    Als je het niet snapt waarom ga je er da op in. waarom geef je überhaupt zon reactie in dit topic. ik vind het echt nergens op slaan.. je mening geven mag best maar doe dat dan ergens anders >.>


    Only those who listen can hear

    Elies94 schreef:
    (...)

    Stop eens met zeggen dat ik er niets van weet. Wat weet jij nou helemaal van mij?


    Met de uitspraken die je doet bewijs je wel dat je er helemaal geen hol van begrijpt. En ik zou niet eens iets over jou WILLEN weten, als je zo achterlijk doet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hooligan schreef:
    (...)
    Als je er uberhaupt wat van zou weten, zou je er niet zo makkelijk en egoistisch over praten


    Juist wel, denk ik. Ik heb niet zo'n zin om hier van alles privé te vertellen enzo. Maar ik heb dus een vriendin die dat heeft. En begrijp me niet verkeerd, op mijn steun kan ze altijd rekenen, en ik zou ook nooit zo recht in haar gezicht zeggen hoe ik er over denk. Maar ik zal die ziekte nooit kunnen begrijpen, ik vind het eeuwig zonde wat het met haar heeft gedaan. Of laat ik het anders stellen, wat ze met zichzelf heeft gedaan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 17:02 ]


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Respect 4 u


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Elies94 schreef:
    (...)

    Juist wel, denk ik. Ik heb niet zo'n zin om hier van alles privé te vertellen enzo. Maar ik heb dus een vriendin die dat heeft. En begrijp me niet verkeerd, op mijn steun kan ze altijd rekenen, en ik zou ook nooit zo recht in haar gezicht zeggen hoe ik er over denk. Maar ik zal die ziekte nooit kunnen begrijpen, ik vind het eeuwig zonde wat het met haar heeft gedaan.

    Je denkt het? Ok, stop met denken en rot alsjeblieft op, want je hebt geen centimeter begrip, of enig idee wat mensen met een eetstoornis meemaken.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 17:02 ]

    Elies94 schreef:
    (...)

    Juist wel, denk ik. Ik heb niet zo'n zin om hier van alles privé te vertellen enzo. Maar ik heb dus een vriendin die dat heeft. En begrijp me niet verkeerd, op mijn steun kan ze altijd rekenen, en ik zou ook nooit zo recht in haar gezicht zeggen hoe ik er over denk. Maar ik zal die ziekte nooit kunnen begrijpen, ik vind het eeuwig zonde wat het met haar heeft gedaan. Of laat ik het anders tellen, wat ze met zichzelf heeft gedaan.
    dat klinkt niet echt steunend :X


    Shoganai i ne~

    Hooligan schreef:
    (...)
    Je denkt het? Ok, stop met denken en rot alsjeblieft op, want je hebt geen centimeter begrip, of enig idee wat mensen met een eetstoornis maken.


    Ik snap niet waar dit op slaat? Ik geef gewoon mijn mening. Sorry dat niet iedereen medelijden heeft met iemand met een eetstoornis.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Elies94 schreef:
    (...)

    Juist wel, denk ik. Ik heb niet zo'n zin om hier van alles privé te vertellen enzo. Maar ik heb dus een vriendin die dat heeft. En begrijp me niet verkeerd, op mijn steun kan ze altijd rekenen, en ik zou ook nooit zo recht in haar gezicht zeggen hoe ik er over denk. Maar ik zal die ziekte nooit kunnen begrijpen, ik vind het eeuwig zonde wat het met haar heeft gedaan.


    Oh, tegen je vriendin durf je het niet te zeggen? En hier gooi je het er maar wel uit? Wat is het verschil?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Oh, tegen je vriendin durf je het niet te zeggen? En hier gooi je het er maar wel uit? Wat is het verschil?

    Nu zit ze achter een computer.


    We're all mad here.

    BeSlytherin schreef:
    (...)dat klinkt niet echt steunend :X


    Ik bedoel dat ik nooit tegen haar zou zeggen wat ik nou echt van die ziekte vind. Hoe zou jij dat dan aanpakken dan? Ik vind dat nogal lullig om te zeggen. Helemaal tegen iemand die in remissie is.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Elies94 schreef:
    (...)

    Ik snap niet waar dit op slaat? Ik geef gewoon mijn mening. Sorry dat niet iedereen medelijden heeft met iemand met een eetstoornis.

    Wie vraagt er om medelijden? Een klein beetje begrip, of althans voordoen alsof je begrip hebt, is al genoeg. Het is gewoon bullshit waarom je opeens over fucking Afrika begint, want ten eerste zijn we twee hele andere werelddelen, en zijn en hele andere oorzaken. Jij bent echt gewoon ongeloofelijk

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Oh, tegen je vriendin durf je het niet te zeggen? En hier gooi je het er maar wel uit? Wat is het verschil?


    Dat is mijn vriendin?


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.