• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    BeSlytherin schreef:
    (...)ik heb in je fotoboek gekeken en zo dik ziet je er niet ui hoor


    Het is niet dat ik extreem dik ben, ik had 5 kilo overgewicht nu inmiddels 4. De dokter raadde me aan om naar een diëtiste te gaan voordat het erger werd.


    <3

    BeSlytherin schreef:
    (...)ik heb in je fotoboek gekeken en zo dik ziet je er niet ui hoor

    Dat is ja het hele probleem. Zij vinden zichzelf dik terwijl ze dat niet zijn


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Birthday schreef:
    Als je dood gaat aan anorexia ga je eigenlijk dood omdat je alle controle over je lichaam hebt. Best raar eigenlijk..
    Nee, juist niet. Je hebt dan juist geen controle meer over je lichaam. Je hebt controle over je lichaam als je, je lichaam geeft wat nódig is en niet meer. Wat deze meisjes doen is geen controle meer, dat is krankzinnigheid. Die zijn zo geschift dat ze helemaal geen controle meer hebben over hun lichaam.


    Life is hard and then we die

    Kitchener schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik extreem dik ben, ik had 5 kilo overgewicht nu inmiddels 4. De dokter raadde me aan om naar een diëtiste te gaan voordat het erger werd.


    Met 5 kilo al op doktersadvies naar de diëtiste?
    Laat me niet lachen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PUKKELx DING schreef:
    (...)Nee, juist niet. Je hebt dan juist geen controle meer over je lichaam. Je hebt controle over je lichaam als je, je lichaam geeft wat nódig is en niet meer. Wat deze meisjes doen is geen controle meer, dat is krankzinnigheid. Die zijn zo geschift dat ze helemaal geen controle meer hebben over hun lichaam.

    Pardon?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:20 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Voiceless schreef:
    (...)

    Met 5 kilo al op doktersadvies naar de diëtiste?
    Laat me niet lachen.
    Ik moet hier helaas ook mijn twijfels over uiten. Voor 5 kilo word je echt naar huis gestuurd meisie, dat is geen probleem met gevaar voor eigen leven.


    Life is hard and then we die

    Kitchener schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik extreem dik ben, ik had 5 kilo overgewicht nu inmiddels 4. De dokter raadde me aan om naar een diëtiste te gaan voordat het erger werd.

    Oke, nu moet ik het toch echt zeggen. Jij bent een aandachtstrekker. Ik liep rond met fucking 17 KILO overgewicht. Kreeg ik anorexia!? Nee! Heb ik mezelf laten uithongeren!? Nee!

    HALLELUJAH, jij bent echt de ergste aandachtstrekker EVER!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beleza schreef:
    (...)
    Je hebt de controle niet wanneer je anorexia hebt, je denkt alleen maar dat je controle hebt. Eigenlijk is het de ziekte die de controle overneemt, terwijl de persoon in kwestie denkt dat zij alle touwtjes in handen heeft. In de spiegel ziet ze geen verandering van lichaam, terwijl ze dunner wil zijn, terwijl ze alle controle heeft over wat ze eet. De controle over het eten moet beter gaan en geperfectioneerd worden, net zolang tot het niet meer beter kan en toch ziet ze het zelf niet.
    ik had een keer zo'n programma gezien over anorexia enzo en dan moesten een paar meiden die dat hadden een om hun middel doen en dan ongeveer neerleggen van hoe breed ze zijn ze deden bijv O rondje terwel hun maar ø zijn o.O


    Shoganai i ne~

    Voiceless schreef:
    (...)

    Met 5 kilo al op doktersadvies naar de diëtiste?
    Laat me niet lachen.


    Ik wil het wel vertellen, maar kan het niet. Of kan wel maar ik ben bang voor de reacties erop.


    <3

    Kitchener schreef:
    (...)

    Ik wil het wel vertellen, maar kan het niet. Of kan wel maar ik ben bang voor de reacties erop.


    Doe nou maar, niemand gelooft je nu. Niemand.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kitchener schreef:
    (...)

    Ik wil het wel vertellen, maar kan het niet. Of kan wel maar ik ben bang voor de reacties erop.

    Oeh wat erg, ik had zoveel meer overgewicht en werd ook kapot gescholden voor dikke. Like I give a fuck


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, juist niet. Je hebt dan juist geen controle meer over je lichaam. Je hebt controle over je lichaam als je, je lichaam geeft wat nódig is en niet meer. Wat deze meisjes doen is geen controle meer, dat is krankzinnigheid. Die zijn zo geschift dat ze helemaal geen controle meer hebben over hun lichaam.

    Haha, dat is onzin.
    -
    En voor 5 kilo afvallen kun je best naar een dieëtiste hoor. Vooral als je moeite hebt met gezond afvallen?


    Gradually, then suddenly..

    Kitchener schreef:
    (...)

    Ik wil het wel vertellen, maar kan het niet. Of kan wel maar ik ben bang voor de reacties erop.

    Da fuq. Stop alsjeblieft met aandachtzoeken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kitchener schreef:
    (...)

    Ik wil het wel vertellen, maar kan het niet. Of kan wel maar ik ben bang voor de reacties erop.

    Er zijn mensen met serieus 150 kilo overgewicht en die komen ook op televisie.


    Ik ben gemeen xoxo

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oke, nu moet ik het toch echt zeggen. Jij bent een aandachtstrekker. Ik liep rond met fucking 17 KILO overgewicht. Kreeg ik anorexia!? Nee! Heb ik mezelf laten uithongeren!? Nee!

    HALLELUJAH, jij bent echt de ergste aandachtstrekker EVER!
    ik had vroeger een paar kilo ondergewicht maar dat is er weer bij gekomen door puberteit en omdat ik meer ging bewegen en iets gezonder ging eten (yep van gezond eten kom je aan , maar dan wel van goede stoffen) aleen iets te snel want ik heb striemen op me boven benen (krul)(ik ging 1 jaar me eet patroon en me bewegen verander dus dat gaat dan we snel ^^ vooral omdat ik eerst dicht bij school woonde en nu 14km per dag fiets + plus nog 2 x keer gym les aangezien ik eerst weinig bewoon door het gepest op de basisschool , want dan doe je amper mee met gym ^^ )

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 23:27 ]


    Shoganai i ne~