• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik las het diezelfde dag al heel vroeg in de middag, maar dacht dat 't weer een van die rumors was, maar blijkbaar was het toch wel echt.
    Ze was een goede artiest, die geweldige muziek kon maken, maar helaas heeft ze zichzelf kapot gemaakt door de drank en de drugs. Sommige mensen kunnen nou eenmaal alle roem niet aan en gaan dan rare dingen doen, zo erg dat niemand haar heeft kunnen helpen.
    R.I.P Amy Winehouse.


    “Love is a contradiction.”

    YingYang schreef:
    R.I.P Amy, I'll miss you! (flower) Tsss, volgens mij ben ik de enige die dit erg vindt ofzo -.-'


    I was an angel living in the garden of evil

    R.I.P. (;


    ~

    eigenlijk.. is het haar eigen dikke fout.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ok, het is haar eigen schuld wel, maar ik denk dat haar leven niet te onderschatten valt ( & daarmee bedoel ik om zo 'bekend te zijn')
    maar haar muziek was geweldig en dat ga ik zeker missen. ;(


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Yoseob schreef:
    (...)Mag ik nu toch nog even lachen? x'D

    Als het niet mag, dan ben ik al in overtreding :X


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En ik was net in Londen toen het gebeurde ;o
    Zat er wel aan te komen >_>


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ze heeft t nog lang vol gehouden, geef toe xD

    Ik dacht eerst echt van: das een grapje. Not xD en nu gaat iedereen natuurlijk haar cd's kopen :Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Omg, dit is mij dus echt ontglipt o-o
    misschien komt dat omdat ik in belgie was en al het nieuws heb gemist x[

    RIP Amy


    =

    Zij had zo een bijzondere stem. Dan heeft god je zo een talent gegeven en dan ga je er aan onderdoor door drugs en drank
    Zonde, zo zonde
    I love her song Back to Black


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    omg. zoekt de politie nog steeds naar de oorzaak van haar dood?! ik ben 12 en ik heb het antwoord al! ze heeft een longziekte, wat tot een vreselijk, pijnlijke dood zal leiden. http://www.elsevier.nl/web/Stijl/Society/194380/Amy-Winehouse-mogelijk-in-rolstoel-door-drugs.htm

    MoonWarrior schreef:
    Zou me niet verbazen als ze dood is (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    jody98 schreef:
    omg. zoekt de politie nog steeds naar de oorzaak van haar dood?! ik ben 12 en ik heb het antwoord al! ze heeft een longziekte, wat tot een vreselijk, pijnlijke dood zal leiden. http://www.elsevier.nl/web/Stijl/Society/194380/Amy-Winehouse-mogelijk-in-rolstoel-door-drugs.htm

    Die is niet waar :3 Lang leven wikipedia!. maar het is logies dat ze de doodsoorzaak nog niet weten.Zo iets heb je niet binnen 1 dag zoals bij csi of ncis.De uitslag komt volgens het nieuws volgens mij over 2 weken .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoewel dit te verwachten was vind ik het een groot verlies voor de muziekwereld.
    Ze had een geweldige stem, ik vind het echt jammer.
    R.I.P Amy


    I'll lick the poison from right off your kiss

    HeffronDrive schreef:
    Ik vind het jammer dat ze dood is. Ik was niet een fan van haar, maar ze kon wel zingen. R.I.P. Amy, we zullen je missen!(huil)


    They were never in fact homeless