• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Confused schreef:
    (...)

    Ik wil niet aanvallend klinken, maar ik vind dat die foto verwijderd moet worden. Ik vind het een schande dat er zulke foto's worden geplaatst, niet alleen door jou maar ook door kranten. Heb eens respect voor een overledenen, zo'n leven als zij gehad heeft gun je niemand.

    RIP, Amy Winehouse <3


    Ja maar ze heeft er zelf voor gezorgd dat ze zo gefotografeerd word.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Confused schreef:
    (...)

    Maar dat heeft ze echt niet zo gewild. Kun je maar eens weer zien, hoe verneukt die wereld is. Ik vind dit een erg respectloze reactie, dit is absoluut niet haar eigen schuld.


    Ik blijf toch bij mijn eerder vermelde mening. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eigenlijk was dit gewoon te verwachten...
    Beroemd was ze wel, maar haar stem had ik nooit echt fijn gevonden.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Confused schreef:
    (...)

    Maar dat heeft ze echt niet zo gewild. Kun je maar eens weer zien, hoe verneukt die wereld is. Ik vind dit een erg respectloze reactie, dit is absoluut niet haar eigen schuld.
    Ik snap dat jij het erover vindt gaan zoals ze daar wordt afgebeeld en dat mensen dat hier gewoon plaatsen (ook op internet en in de kranten, het nieuws,etc). Maar zo is nu eenmaal hoe de meesten haar kennen, en dat had ze echt aan zichzelf te danken. Die alcohol stroomde niet zomaar wonderbaarlijk vanzelf naar binnen en ook die coke vloog niet vanzelf haar neus in. En inderdaad de muziekwereld is kansloos en verneukt. Wie niet sterkt genoeg is op wat voor moment dan ook, gaat gewoon dood. Zij is zeker niet de eerste die dat weer bewijst.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 20:08 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ik snap dat jij het erover vindt gaan zoals ze daar wordt afgebeeld en dat mensen dat hier gewoon plaatsen (ook op internet en in de kranten, het nieuws,etc). Maar zo is nu eenmaal hoe de meesten haar kennen, en dat had ze echt aan zichzelf te danken. Die alcohol stroomde niet zomaar wonderbaarlijk vanzelf naar binnen en ook die coke vloog niet vanzelf haar neus in. En inderdaad de muziekwereld is kansloos en verneukt. Wie niet sterkt genoeg is op wat voor moment dan ook, gaat gewoon dood. Zij is zeker niet de eerste die dat weer bewijst.


    Ze had ook psychische stoornissen, dus dan is er iets in haar hoofd ook niet helemaal goed geweest, daarom is het niet helemaal haar schuld, maar mensen hebben geprobeerd haar te helpen.. Waarschijnlijk was het daar al te laat voor.

    Is het nu zeker, dan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Is het nu zeker, dan?


    Ja. Het was op net nieuws.

    Tis waar ik hoorde het net in het nieuws. Dood gevonden in de appartement.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RIP Amy Winehouse... Ik las het op teletekst en het was op het nieuws, dus ja, het is echt waar. Rest In peace


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ze had ook psychische stoornissen, dus dan is er iets in haar hoofd ook niet helemaal goed geweest, daarom is het niet helemaal haar schuld, maar mensen hebben geprobeerd haar te helpen.. Waarschijnlijk was het daar al te laat voor.
    Omdat ze geen hulp wilde, en mensen lieten het daar maar bij. Mensen die het hardst schreeuwen dat ze geen hulp willen, willen dat juist wel en hebben het nodig als geen ander. Beetje lame dat haar vrienden en familie het dan zo snel opgaven omdat ze zei dat ze het niet wilde. Een psychische stoornis wil ook nog niet zeggen dat het normaal is dat je je vol laat lopen met allerlei verdovende en verslavende middelen. Er zijn vast mensen geweest die haar hebben gezegd wat ze het beste wel en niet kon doen en als ze daar niet naar geluisterd heeft -stoornis of niet- dan is het áltijd toch nog haar eigen schuld. Ze zat niet onder dwang opgesloten omdat ze blijkbaar toch nog voor zichzelf kon denken. Dus.. I don't know.. Ik snap jou punt, maar ik vind het toch te makkelijk om te zeggen dat ze er niets aan kon doen of in ieder geval niet veel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ja. Het was op net nieuws.

    Oh, jammer...
    Maar, ik denk altijd: in het hiernamaals is alles beter en mooier. We moeten blij zijn dat ze daar vrolijk kan zijn zonder achtervolgd te worden door de camera's. Ik heb een totaal eigen ideetje over de dood =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het best wel erg


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Padalecki schreef:



    RIP



    Sorry, ik vind het zielig voor alle fans en voor familie en zo , maar ...dat plaatje erbij..GENIAAL. Sorry [a]
    Ik mocht der niet zo, en vond der muziek niets, maar niemand hoeft dood. Dus alle fans en familie en zo wens ik wel sterkte toe ^^


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, jammer...
    Maar, ik denk altijd: in het hiernamaals is alles beter en mooier. We moeten blij zijn dat ze daar vrolijk kan zijn zonder achtervolgd te worden door de camera's. Ik heb een totaal eigen ideetje over de dood =P


    Ach ja, als positief denken je helpt. ;D

    Padalecki schreef:



    RIP


    Dat is echt zo respectloos! Ja, ze had veel problemen en was verslaafd aan heel wat dingen, maar ze was een mens en iedere mens is automatisch aan andere mensen verbonden door familie en vrienden, hoe denk je dat die zich nu voelen?
    Heb dan op z'n minst respect voor hen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.