• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het jammer dat ze er niet meer is.
    Helaas is er niks aan te doen.
    Ik hoop voor haar dat ze nu rust heeft.

    BRAINCRASCH schreef:
    (...)

    KOM OP !

    -Jij zijt niet goed zeker het is een dode ;s
    &' je zegt niets over slechte mensen als ze dood z'n !
    We zullen het ook is doen bij uu.
    puff, je moest je schamen !

    Zou je alsjeblieft wat rustiger kunnen reageren? Mensen hier mogen hun eigen mening verkondigen, hoe erg het jou ook niet mag bevallen. Daarvoor moet je ze niet beginnen aan te vallen.
    Als ze vinden dat het haar eigen schuld is, laat ze dan. Je kan ze toch niet ompraten.


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat mensen zomaar lachen, een verslaving is nooit leuk !!
    R.I.P Amy Winehouse, we'll always remember you !

    Hale schreef:
    (...)

    Lachen om iemands dood.

    Damn jij bent respectloos...


    Dat is niet lachen om iemands dood. Dat is lachen om een droog plaatje. Sowieso zijn er meerdere die daar om lachten. Ik ook, terwijl dat niet gewoon om haar dood gaat. Ik heb mededoog met haar familie en vrienden, al zal ik zelf geen traan omm haar laten, maar ik kende der ook niet persoonlijk en had niks met haar. Maar dat was niet lachen om haar dood, maar om een plaatje.

    edit: Btw, nee, rustig. Ik ben niet uit op ruzie...Ik wilde alleen zeggen dat "lachen om iemands dood" niet klopte.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 3:00 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    :O wanneer is ze overleden dan 0_0

    Ik vond haar echt seriues goed, ze kon echt goed zingen, jammer dat ze verslaaft was aan drugs en alchol enzo..

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 8:41 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    o.O Curt Cobain was 27 :'(

    Maar ze zou hoe dan ook dood gaan aan de drugs of drank. Als ze stopte zou ze dood gaan en als ze te veel gebruikte zou ze dood gaan


    Love sheds light one the darkest of times

    Fenix schreef:
    :O wanneer is ze overleden dan 0_0

    Ik vond haar echt seriues goed, ze kon echt goed zingen, jammer dat ze verslaaft was aan drugs en alchol enzo..


    Ze is gisteren overleden.

    R.I.P. Amy


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind het jammer dat ze dood is. Ik was niet een fan van haar, maar ze kon wel zingen. R.I.P. Amy, we zullen je missen!(huil)


    There is nothing more badass than being yourself

    ze is slachtoffer geworden van mensen die alleen maar aan haar verdiende en er verder weinig aan hoefde te doen


    | Reality is for people that lack imagination |

    Barbiedoll schreef:
    Ik vind het zonde, ze was pas 27 jaar. Maar ze kon gewoon niet tegen dat hele wereldje.

    Ik had het al zien aankomen, ik zat al te denken, wanneer ligt die d**d in der woning. Maar goed, het is der eigen schuld. Maar aan de andere kant is het ook erg jammer, ze maakte goede muziek. En ze was een mooie vrouw, ondanks alles.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 12:58 ]

    Jonsu schreef:
    (...)
    Omdat ze geen hulp wilde, en mensen lieten het daar maar bij. Mensen die het hardst schreeuwen dat ze geen hulp willen, willen dat juist wel en hebben het nodig als geen ander. Beetje lame dat haar vrienden en familie het dan zo snel opgaven omdat ze zei dat ze het niet wilde. Een psychische stoornis wil ook nog niet zeggen dat het normaal is dat je je vol laat lopen met allerlei verdovende en verslavende middelen. Er zijn vast mensen geweest die haar hebben gezegd wat ze het beste wel en niet kon doen en als ze daar niet naar geluisterd heeft -stoornis of niet- dan is het áltijd toch nog haar eigen schuld. Ze zat niet onder dwang opgesloten omdat ze blijkbaar toch nog voor zichzelf kon denken. Dus.. I don't know.. Ik snap jou punt, maar ik vind het toch te makkelijk om te zeggen dat ze er niets aan kon doen of in ieder geval niet veel.


    Misschien wilde ze hulp ja, maar die hadden andere mensen, familie en vrienden haar dan beter moeten geven. Zei zat al zo vast in haar verslavingen dat ik niet denk dat ze er nog veel aan kon doen.


    So true. Dan ligt mij hart eigenlijk nog liever bij de slachtoffers van in Noorwegen. Die hebben tenminste niet voor hun eigen dood gezorgd.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 12:57 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DevonneJonas schreef:
    Dat mensen zomaar lachen, een verslaving is nooit leuk !!
    R.I.P Amy Winehouse, we'll always remember you !


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Padalecki schreef:
    27 jaar geworden? Nog ééntje extra voor the 27-club dan!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.