• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ook al was ik geen fan, ik vond haar muziek zeker niet slecht.
    En wat de reden van haar dood ook mag zijn, r.i.p


    Love is louder than the pressure to be perfect.

    Ik kan het nog altijd niet geloven.
    Natuurlijk verschiet ik er dan ook weer niet van.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Toen ik 't hoorde was ik echt in shock man, had 't echt niet verwacht.


    live the life you love

    Hingucker schreef:
    (...)

    Dat is echt zo respectloos! Ja, ze had veel problemen en was verslaafd aan heel wat dingen, maar ze was een mens en iedere mens is automatisch aan andere mensen verbonden door familie en vrienden, hoe denk je dat die zich nu voelen?
    Heb dan op z'n minst respect voor hen.


    Ik snap je, maar ik vind het haar eigen fout. En jij kan dit misschien respectloos vinden, maar waarschijnlijk zijn er vele anderen die dit grappig vinden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Yoseob schreef:
    (...)Mag ik nu toch nog even lachen? x'D


    Lachen om iemands dood.

    Damn jij bent respectloos...

    Tja, dat komt ervan met zoveel drugs en drank. (cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    ze hééft een mooie stem hoor, ze heeft hem alleen een beetje verkl##t door haar neus vol te stoppen met coke enzo D:
    achja, ze stierf wel op een eckte eckte rocksterrenleeftijd :')


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Het mens was verslaafd en heftig ook.
    En dat is al verschrikkelijk genoeg en dan word ze ook nog bij elke gelegenheid uitgekauwd door de media.

    Ik vind het knap van der dat ze het zo lang volgehouden heeft....
    Ik zou haar niet na doen.

    Dat God haar zonden kan vergeven en haar een plekje in zijn paredijs kan geven.
    Dat ze mag rusten in vrede.

    R.I.P.

    Zat er eigenlijk aan te komen... Ach ja, ik hoop dat ze eindelijk wat rust heeft nu.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het heel erg. Ik vond het een topwijf, vond d'r muziek leuk. Het is zo verschrikkelijk wat een verslaving met een mens kan doen. Daarnaast had ze vast en zeker last van depressie e.d. RIP.


    Gradually, then suddenly..

    Padalecki schreef:
    (...)

    Ik snap je, maar ik vind het haar eigen fout. En jij kan dit misschien respectloos vinden, maar waarschijnlijk zijn er vele anderen die dit grappig vinden.

    'Haar eigen fout' ben ik het niet mee eens. Een verslaving zit wel iets dieper hoor..? Vooral met zo'n leven waar iedereen je kent en iedereen wel een mening over je heeft. Ze heeft het niet makkelijk gehad. Maarja, het is zonde.


    Gradually, then suddenly..

    DarkSavior schreef:
    Zou me niet verbazen als ze dood is (bloos)


    KOM OP !

    -Jij zijt niet goed zeker het is een dode ;s
    &' je zegt niets over slechte mensen als ze dood z'n !
    We zullen het ook is doen bij uu.
    puff, je moest je schamen !

    Sombres schreef:
    (...)
    'Haar eigen fout' ben ik het niet mee eens. Een verslaving zit wel iets dieper hoor..? Vooral met zo'n leven waar iedereen je kent en iedereen wel een mening over je heeft. Ze heeft het niet makkelijk gehad. Maarja, het is zonde.


    Uiteindelijk heeft zij haar eigen keuzes gemaakt. Het is inderdaad jammer wat er is gebeurt, maar ik kan nu eenmaal niet erg veel respect opbrengen voor mensen die zich volstoppen met drank en drugs. Als zij nu uit een moeilijk milieu kwam, of een moeilijke opvoeding had, lag dat helemaal anders. Maar sorry, dit heeft ze zelf gekozen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    MyDrugIsYou schreef:
    Eigenlijk heeft amy er zelf voor gezorgd. Die 90 onschuldige doden in oslo zijn wel iets erger:X

    Dat is helemaal waar. Die arme mensen hadden helemaal geen idee, Amy heeft het 'zelf' gezocht door haar overmatige gebruik. Toch blijft het natuurlijk heel erg, want ze had een hele goeie en zeker bijzondere stem.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    MrsChartered schreef:
    Tja, dat komt ervan met zoveel drugs en drank. (cat)


    *KOMOP

    -Ik ben der niet mee eens want , het was een VERSLAVING !
    &' dan is het al een andere verhaal eh !
    En ze had het moeielijk misschien ! Ik was geen fan hoor !
    Maar dan nog ;s
    -Je moet weten dathet moielijk is als je bekend zijt want
    iedereen geeft je een slechte menig dat je niet had verwacht.
    En haar verslaving kan ze NIKS aan doen , en zulke mensen
    zoals jij nu, snappen
    dat gewoon niet eh ! Ze was een dappere meid hoor ! (: