• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Uiteindelijk heeft zij haar eigen keuzes gemaakt. Het is inderdaad jammer wat er is gebeurt, maar ik kan nu eenmaal niet erg veel respect opbrengen voor mensen die zich volstoppen met drank en drugs. Als zij nu uit een moeilijk milieu kwam, of een moeilijke opvoeding had, lag dat helemaal anders. Maar sorry, dit heeft ze zelf gekozen.


    Niemand maar dan ook Niemand kiest er voor om verslaafd te raken. -no offence-

    Ik spreek uit eigen ervaring.

    Hale schreef:
    (...)

    Niemand maar dan ook Niemand kiest er voor om verslaafd te raken. -no offence-

    Ik spreek uit eigen ervaring.


    Ok, stel dat die verslaving niet haar eigen probleem was (waar ik het niet helemaal mee eens ben), dan is het nog steeds haar eigen fout dat ze geen hulp aanvaardde.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dices schreef:
    Ik kan het nog altijd niet geloven.
    Natuurlijk verschiet ik er dan ook weer niet van.


    Anoek komaan !
    ze kan er niets aan doen,, als ze een verslaving heeft eh !
    ZE WAS DAPPER HOOR !
    Met al die haters en fans en blabla en paparrazzi enal !
    Is ze in slechte handen terecht gekomen maar dan nog !
    Het is haar leven eh !
    En ja ik was misschien geen fan maar het blijft erg hoor !

    Hale schreef:
    (...)

    Niemand maar dan ook Niemand kiest er voor om verslaafd te raken. -no offence-

    Ik spreek uit eigen ervaring.

    vind ik ook met u ben ik eens (:

    Padalecki schreef:
    (...)

    Uiteindelijk heeft zij haar eigen keuzes gemaakt. Het is inderdaad jammer wat er is gebeurt, maar ik kan nu eenmaal niet erg veel respect opbrengen voor mensen die zich volstoppen met drank en drugs. Als zij nu uit een moeilijk milieu kwam, of een moeilijke opvoeding had, lag dat helemaal anders. Maar sorry, dit heeft ze zelf gekozen.

    Achja, deels wel, deels niet. Want wat weten wij nou van haar? Misschien heeft ze wel een hele erge depressie sinds ze jong is? Dan zit je sneller vast aan een verslaving. Om maar een voorbeeld te noemen.
    Ik denk dat er gewoon niet te snel zo moet worden gedacht.


    Gradually, then suddenly..

    Geen ruzie in dit topic a.u.b.


    Life is hard and then we die

    Padalecki schreef:
    (...)

    Ok, stel dat die verslaving niet haar eigen probleem was (waar ik het niet helemaal mee eens ben), dan is het nog steeds haar eigen fout dat ze geen hulp aanvaardde.

    Volgens mij was ze zo aan de drank en drugs dat dat ook geen zin meer had.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Escritura schreef:
    ... Stiekem zou ik het grappig vinden o.o sorry, morbid

    waarom?
    jij ombeschorfe, mens !
    ZE IS DOOD EN JIJ MOET LACHEN
    amai ze ,ombeleefde boer !;)

    Padalecki schreef:
    (...)

    Ok, stel dat die verslaving niet haar eigen probleem was (waar ik het niet helemaal mee eens ben), dan is het nog steeds haar eigen fout dat ze geen hulp aanvaardde.

    Rehab was al 10x niet gelukt. Ze heeft het wel geprobeerd dacht ik.


    Gradually, then suddenly..

    Sombres schreef:
    (...)
    Achja, deels wel, deels niet. Want wat weten wij nou van haar? Misschien heeft ze wel een hele erge depressie sinds ze jong is? Dan zit je sneller vast aan een verslaving. Om maar een voorbeeld te noemen.
    Ik denk dat er gewoon niet te snel zo moet worden gedacht.


    Daar kan ik je wel in mee volgen. We kennen haar niet persoonlijk, dus eigenlijk kunnen we niet weten hoe het allemaal tot dit einde is kunnen komen. Misschien was het door een depressie (of door iets anders dat sterker was dan haarzelf), misschien was het gewoon een dom wicht. Who knows?


    If we had not a soul, music would have created it.

    DarkSavior schreef:
    Zou me niet verbazen als ze dood is (bloos)

    ze meniet verbazen als je een mot van me zou krijgen !

    Sombres schreef:
    (...)
    Rehab was al 10x niet gelukt. Ze heeft het wel geprobeerd dacht ik.


    Nee. Ze weigerde rehab. Ze schreef er zelfs een liedje over.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Daar kan ik je wel in mee volgen. We kennen haar niet persoonlijk, dus eigenlijk kunnen we niet weten hoe het allemaal tot dit einde is kunnen komen. Misschien was het door een depressie (of door iets anders dat sterker was dan haarzelf), misschien was het gewoon een dom wicht. Who knows?

    Precies. Laten we het daarop houden! (:


    Gradually, then suddenly..

    Ik citeer een WWW op Hyves.

    91 Gedode mensen in Noorwegen gisteren, en een of andere crackhoer overlijdt en daar staat de wereld wel van op de kop...? Het gaat ook nergens meer over. @ R.I.P. Slachtoffers van de aanslagen in Oslo en Utoya

    ^this


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    Ik citeer een WWW op Hyves.
    (...)
    ^this

    De wereld staat ook nog steeds op zijn kop om Noorwegen, hoor..?


    ars moriendi