• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik zag op twitter deze reactie

    zo wel jammer voor de muziek maar vooral voor de drank en drugs handel. alle cijfers schieten naar beneden nu en verbaasd me niks als ze nu faillit gaan

    xD hard maar ja eigen schuld eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fuck maat.
    En ik die dacht dat ze aan de betere hand was...

    @Padalecki:
    Inderdaad. Nog een voor de club. Feitelijk begint dat wel eng te worden. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reducto schreef:


    So true. Dan ligt mij hart eigenlijk nog liever bij de slagtoffers van in Noorwegen. Die hebben tenminste niet voor hun eigen dood gezorgd.
    Achja, wat zullen we ervan zeggen.. Michael Jackson all over again. Iedereen gaat haar cd's weer kopen en vindt haar helemaal geweldig terwijl iedereen overduidelijk is vergeten dat ze haar tot nog geen paar weken terug een dom lelijk en vooral achterlijk wijf vonden.. Maar, je moet je er niet in vergissen dat sommige reacties wel oprecht zijn :Y). Sommige mensen vinden het wel écht erg (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    BRAINCRASCH schreef:
    (...)
    waarom?
    jij ombeschorfe, mens !
    ZE IS DOOD EN JIJ MOET LACHEN
    amai ze ,ombeleefde boer !;)

    Whoooo kalmeerpilletje nodig?
    Ps: boeren kunnen wél spellen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind het erg dat er weer zo'n groot talent ten onder is gegaan aan alcohol en drugs.
    En sorry dat ik het zeg, maar wat zijn er een hoop asociale en egoïstische mensen hier zeg. Waarschijnlijk is ze inderdaad overleden aan de (directe?) gevolgen van alcohol en/of drugs, maar denk even na zeg. Het is niet voor niks een verslaving, het beheerst je leven. Ze wilde echt niet dood, anders had ze zichzelf wel op een andere manier van het leven beroofd.

    Serieus, sommige mensen hier moeten echt eens proberen na te denken voordat ze dingen gaan roepen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Waarschijnlijk overdosis van drugs. Ze had verslaving aan alcohol en drugs.
    Bron
    Al heel lang zelfs dus kan ook best zijn dat haar lichaam en zoveel onder zat en het niet meer aan kon. Als je twee verslavingen hebt is het natuurlijk ook twee keer zo erg!

    Reducto schreef:


    So true. Dan ligt mij hart eigenlijk nog liever bij de slachtoffers van in Noorwegen. Die hebben tenminste niet voor hun eigen dood gezorgd.

    Thunderwitch schreef:
    Fuck maat.
    En ik die dacht dat ze aan de betere hand was...

    @Padalecki:
    Inderdaad. Nog een voor de club. Feitelijk begint dat wel eng te worden. =/


    Only those who listen can hear

    Sneu, vooral voor haar vrienden en familie. Ik heb haar nooit echt gemogen, vooral door haar drank- en drugsgebruik. Het zat er eigenlijk een beetje aan te komen. Dus ik ben nu wat meer geschokt door Noorwegen.
    Waar ik dan niet tegen kan, is dat enkele dagen geleden nog heel veel mensen haar een gestoorde drugsverslaafde vonden, en dat iedereen haar nu ineens ophemelt en haar muziek koopt. Please -.-


    Gleek and proud <3

    astridc schreef:
    lees dit eens
    Dat is echt triest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    R.I.P. Amy Winehouse.
    Respect for the dead.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het een beetje raar wat hier gebeurd (in dit topic). Als een 'gewoon' iemand aan een drank of drugs verslaving zou doodgaan, omdat diegene geen hulp wilde, dan zou iedereen ook zeggen dat het z'n eigen schuld zou zijn. Maar zij is beroemd, dus dan is het opeens wél erg. Sorry hoor, maar dat vind ik niet kunnen.

    OT:
    Ik vind het jammer dat ze dood is, maar het is wel een beetje haar eigen schuld.

    R.I.P Amy, I'll miss you! (flower) Tsss, volgens mij ben ik de enige die dit erg vindt ofzo -.-'


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    eigen schuld dikke bult? sorry hoor, ik had dit echt zien aankomen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H