• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Maar hoe komt het dan dat sommigen er al wel op kunnen? Dat snap ik dan niet helemaal =P


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CH schreef:
    Maar hoe komt het dan dat sommigen er al wel op kunnen? Dat snap ik dan niet helemaal =P

    De beta =] Er was een challenge en als je dan op een bepaalde tijd een vraag beantwoordde, kon je erop :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil alleen maar op Pottermore, zodat ik eindelijk die officiële sorteertest kan doen die J.K. gemaakt heeft (no_chears)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nee, het is nog steeds alleen open voor beta en nog onbekend wanneer iedereen erop kan. Dat vind ik sowieso zwaar lullig, hij zou al vanaf eind oktober open moeten zijn. Ik kan er al wel op =P


    Ja, ik keek er echt naar uit en toen ik hoorde dat het nog niet openging was ik heel teleurgesteld! Oké, ze maken het alleen maar beter, maar dan nog. Je moet geen datum vaststellen als het nog niet helemaal zeker is.
    Ik was te laat om dat ding te doen om een beta te zijn :(


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Hoe kan je in het volgende boek komen?


    ~Live your life!~

    YoungAndFree schreef:
    Hoe kan je in het volgende boek komen?


    Kan niet, gezien het nog niet vrijgegeven is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lancelot schreef:
    Ik wil alleen maar op Pottermore, zodat ik eindelijk die officiële sorteertest kan doen die J.K. gemaakt heeft (no_chears)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lancelot schreef:
    Ik wil alleen maar op Pottermore, zodat ik eindelijk die officiële sorteertest kan doen die J.K. gemaakt heeft (no_chears)

    Ik wil gewoon een toverstok en gesorteerd worden en alle boeken lezen en-
    Oké, ik wil alles doen op PM (Mijn afkorting voor Pottermore)


    Define "good".

    Remember when we though Pottermore would take over our lives? :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    Remember when we though Pottermore would take over our lives? :W

    Lol, de laatste keer dat ik op Pottermore was is ongeveer een maand geleden. Echt een tegenvaller.


    To love is to destroy.

    Saph schreef:
    Remember when we though Pottermore would take over our lives? :W

    Lol, ik ben sinds augustus niet meer op Pottermore geweest. :'D
    Wat een tegenvaller zeg. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Exactly :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    O ja. Pottermore. Dat bestaat ook nog. *is er al een paar maanden volledig op uitgekeken*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het lijkt wel alsof iedereen Beta is. Ik ken bijna niemand die het niet is. Ik wil zo verdomd graag op Pottermore en kijk elke dag wel een keer op de site. Maar ik verlies mijn hoop...

    Pottermore is weer open voor de Beta, ik ging er weer eens op en toen stond er bij mijn notificaties plots "99+", lol.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...