• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    QueenMe schreef:
    Ik ben onlangs begonnen een drankje te brouwen, die 90 minuten wachttijd had. Van tevoren wist ik dit niet, anders zou ik waarschijnlijk nooit begonnen zijn. Ik ben verder gegaan met het "lezen" en toen ik terugkwam bij het brouwen, zei de site niets over dat ik klaar was, maar moest ik gewoon overnieuw begonnen. Na een tijdje mopperen heb ik dat gedaan, maar nog steeds is hij niet klaar. Wel staat er in het menu dat het mijn aandacht nodig heeft. Omdat ik wel verder wilde brouwen, heb ik nog een ketel gekocht, maar het blijkt dat je er maar één tegelijk kunt gebruik. Iemand tips? Want dit verpest het wel een beetje.
    je moet op dezelfde pagina blijven anders heb ik geen idee:'D ojaa als je naar potions gaat en dan zie je "brewing" staan (als je daar mee bezig ben)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 18:46 ]


    Shoganai i ne~

    Wow, ik snap dit alles niet haha. Kan iemand precies uitleggen wat Pottermore is, en wat je allemaal kan doen?


    Adore Ryan Gosling

    Op Pottermore staat dat het nog dicht blijft voor andere bezoekers en het gaat nog niet aan het einde van oktober open.
    Stiekem ben ik daar best blij om, ik denk dat het een stuk minder gezellig wordt in de Common Rooms als de hele wereld erop kan. Het is nu al heel druk, laat staan als er drie keer zoveel mensen erop komen... Maar ja, als ik geen Beta was zou ik het haten dat hij nog langer dicht bleef haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik kon er vanaf 31 juli al op!!! KEI TOF!!!


    I wanna be a wizard!

    Oppugno schreef:
    Op Pottermore staat dat het nog dicht blijft voor andere bezoekers en het gaat nog niet aan het einde van oktober open.
    Stiekem ben ik daar best blij om, ik denk dat het een stuk minder gezellig wordt in de Common Rooms als de hele wereld erop kan. Het is nu al heel druk, laat staan als er drie keer zoveel mensen erop komen... Maar ja, als ik geen Beta was zou ik het haten dat hij nog langer dicht bleef haha =P


    Ze moeten ook wel, gezien duelleren er al 2 maanden uit ligt en ze daar blijkbaar nog bij lange na niet mee klaar zijn :W


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Far schreef:
    Hmm, heb die mail nog stééds niet. Ik voel me een loner. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)


    Dan krijg je hem voor de bèta periode ook niet meer x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Weten jullie owk wanneer mensen zich kunnen inschrijven????

    * Ik wacht namelijk al vanaf augustus en ik snap niet veel van de Pottermore-insider...*

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 15:18 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Weten jullie owk wanneer mensen zich kunnen inschrijven????

    * Ik wacht namelijk al vanaf augustus en ik snap niet veel van de Pottermore-insider...*

    Het duurt nog langer voordat jullie je kunnen inschrijven, er worden nog meer veranderingen gemaakt. En geloof me, dat is nodig.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Het duurt nog langer voordat jullie je kunnen inschrijven, er worden nog meer veranderingen gemaakt. En geloof me, dat is nodig.



    Ja ik had iets meegegekregen over dat julllie niet meer kunnen dueleren


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)


    Ja ik had iets meegegekregen over dat julllie niet meer kunnen dueleren

    Ik heb het nooit gekund, en ik zit er nu al heel lang op =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik heb het nooit gekund, en ik zit er nu al heel lang op =P


    lijk me egt super!

    Maar moet ik Pottermore me voorstellen als een digitale wereld van HP of ben ik fout?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    lijk me egt super!

    Maar moet ik Pottermore me voorstellen als een digitale wereld van HP of ben ik fout?

    Je moet je niks voorstellen, dat heb ik ook gedaan en het viel ontzettend tegen. Het is meer een paar plaatjes van het hele verhaal, van iedere scène een, en informatie. =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Weet er iemand wanneer iedereen op pottermore kan?
    Waarschijnlijk is hier al een topic over waarin iemand dat zegt, maar ik heb het toch niet gezien.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Laraah schreef:
    Weet er iemand wanneer iedereen op pottermore kan?
    Waarschijnlijk is hier al een topic over waarin iemand dat zegt, maar ik heb het toch niet gezien.

    Nee, het is nog steeds alleen open voor beta en nog onbekend wanneer iedereen erop kan. Dat vind ik sowieso zwaar lullig, hij zou al vanaf eind oktober open moeten zijn. Ik kan er al wel op =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...