• Tot nu toe bekend: 5 doden, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Festival is afgelast.

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2011 - 11:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Eos schreef:
    (...)
    Tja, ik weet niet of ik daar blij of niet voor moet zijn.

    Ik heb de schrik van mijn leven gehad en ik ben echt héél blij dat ik terug thuis ben.
    Ik stond in een tent (niet die op de foto, een deel van de Boiler room is ook ingestort) één minuut voor hij instortte, want toen ik zag dat die tent aan het inzakken was ben ik gillend weggelopen, en toen kreeg ik gigantische hagelstenen op mijn hoofd...

    Wat erg. Ook heel erg voor de mensen die het allemaal hebben zien gebeuren, er was iemand en die heeft een meisje voor zich zien sterven.

    Ik was gisteren op pukkelpop. Ik heb nog nooit zo'n chaos enzo gezien. We zijn zo snel we konden naar huis gegaan.

    Authors schreef:
    (...)

    Jeetje, dat moet verschrikkelijk zijn. Alles in orde verder?

    Oke, mijn vriendenn komen nu ook terug naar huis.

    Ja, alles is oké.
    We zijn gewoon natgeregend, waardoor ik nu verkouden ben, maar gelukkig is er niemand van mijn vriendenkring gewond!


    Never run out of reasons to smile...

    Crushed schreef:
    (...)
    Wat erg. Ook heel erg voor de mensen die het allemaal hebben zien gebeuren, er was iemand en die heeft een meisje voor zich zien sterven.

    Ja, gelukkig stond ik op het einde van de weide en heb ik niet echt gewonden gezien!


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    (...)
    Ja, alles is oké.
    We zijn gewoon natgeregend, waardoor ik nu verkouden ben, maar gelukkig is er niemand van mijn vriendenkring gewond!


    Uhu, ik was echt ongerust. Ik mocht gisteren geen tv meer kijken en niet meer op de pc, dus ik weet het pas een uurtje ofzo. (helemaal flippend smsen)


    Olive

    Mijn zus heeft gehoord van iemand dat een meisje haar arm er is afgerukt ;o


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ER zijn nog 3 mensen aan het vechten voor hun leven :s


    Olive

    Ik vind het echt zo erg wat er gebeurd is... Serieus dit is gewoon zo onwerkelijk...
    En ik heb nu nog al hele gemengde gevoelens want vandaag ga ik naar een festival in Duitsland nu net na dat dit is gebeurd... :/


    dream, dare, fly!

    Bellerose schreef:
    Mijn zus heeft gehoord van iemand dat een meisje haar arm er is afgerukt ;o


    Iew :x Dat zou ik verschrikkelijk vinden.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Het is afgelast...

    Ze zeiden gisteren heel laat dat het nog door ging om 11 uur. Maar oké dat snap ik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Eos schreef:
    (...)
    Ja, gelukkig stond ik op het einde van de weide en heb ik niet echt gewonden gezien!

    Gelukkig! Ik vraag me af of mijn broer iets gezien heeft. Hij zit met zijn vriendenkring op de weide na te praten, ik bedoel ze zullen vast wel allemaal erg in shock zijn.

    Bellerose schreef:
    Mijn zus heeft gehoord van iemand dat een meisje haar arm er is afgerukt ;o

    Vreselijk! Stel je voor dat, dat bij iemand van je familie, vrienden of bij jezelf zou gebeuren.

    Ik heb 't beginbericht even aangepast, maar de precieze cijfers weet ik niet :'D Ik weet alleen het aantal doden en dat 't afgelast is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben nog steeds in shock, al die mensen die gewond zijn geraakt of alles hebben zien gebeuren, die gaan toch nooit meer naar een festival willen gaan? Of toch niet voor een tijdje.

    Adrian schreef:
    (...)
    Ze zeiden gisteren heel laat dat het nog door ging om 11 uur. Maar oké dat snap ik.
    ja maar, er zijn weer 2 doden bijgekomen


    Where words fail, music speaks