• Tot nu toe bekend: 5 doden, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Festival is afgelast.

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2011 - 11:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben blij dat het afgelast is want ik kan me niet echt voorstellen dat er nu nog mensen zijn die daar willen feesten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Er is op de camping een soort stelling omgevallen en het schijnt dat daar een meisje onder lag.


    Op de weide is er een dode gevallen in de chateau en één in de boiler. De andere zijn gestorven in het ziekenhuis.
    persconferentie


    Never run out of reasons to smile...

    Crushed schreef:
    Ik ben nog steeds in shock, al die mensen die gewond zijn geraakt of alles hebben zien gebeuren, die gaan toch nooit meer naar een festival willen gaan? Of toch niet voor een tijdje.

    Ik ga wel nog hoor. Het is toeval en het is pech. Ik word nu gewoon hysterisch als het bliksemt enzo (wat het gisteren nog drie keer op de camping heeft gedaan...), maar ik ga volgend jaar gewoon weer voor drie dagen.


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    Er is op de camping een soort stelling omgevallen en het schijnt dat daar een meisje onder lag.


    Op de weide is er een dode gevallen in de chateau en één in de boiler. De andere zijn gestorven in het ziekenhuis.
    persconferentie

    Hè, en op de persconferentie die ik zag, stond er beneden in zo'n balkje, "Eén dode op de camping en vier op de weide." Dat was die van gisteravond, denk ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mensen, vraagje. Is het niet beter om een lijst van gezonde quizlet users te maken, want mijn vriendin wil weten of enkele mensen in orde zijn...


    Olive

    Eos schreef:
    (...)
    Ik ga wel nog hoor. Het is toeval en het is pech. Ik word nu gewoon hysterisch als het bliksemt enzo (wat het gisteren nog drie keer op de camping heeft gedaan...), maar ik ga volgend jaar gewoon weer voor drie dagen.

    Ik zeg maar wat zou kunnen zijn hoor. (bloos)

    ogod, ik heb net een berichtje gehad van mijn buurjongen dat alles in orde met hem is, ik heb er de hele nacht niet vn kunnen slapen ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik zeg maar wat zou kunnen zijn hoor. (bloos)

    Haha, ik bedoelde het ook niet aanvallend hoor :'D
    Maar mijn vriendinnen, voor wie het de eerste keer was dat ze naar een festival gingen, zeggen dat ze nooit meer willen gaan, dus je hebt wel gelijk hoor ; )


    Never run out of reasons to smile...

    Brooklyn schreef:
    ogod, ik heb net een berichtje gehad van mijn buurjongen dat alles in orde met hem is, ik heb er de hele nacht niet vn kunnen slapen ...

    Gelukkig, ik ben heel blij voor degenen waar het allemaal in orde mee is.

    Eos schreef:
    (...)
    Haha, ik bedoelde het ook niet aanvallend hoor :'D
    Maar mijn vriendinnen, voor wie het de eerste keer was dat ze naar een festival gingen, zeggen dat ze nooit meer willen gaan, dus je hebt wel gelijk hoor ; )

    Ja ik snap ze wel hoor. (:

    Grindylow schreef:
    (...)
    Hè, en op de persconferentie die ik zag, stond er beneden in zo'n balkje, "Eén dode op de camping en vier op de weide." Dat was die van gisteravond, denk ik.

    Vanmorgen zeiden ze in dat er twee waren gestorven aan hun verwondingen? (:


    Never run out of reasons to smile...

    5 dood, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.

    Eos schreef:
    (...)
    Vanmorgen zeiden ze in dat er twee waren gestorven aan hun verwondingen? (:

    Ik weet 't niet meer, hoor [: Ik keek vanochtend naar Eén en daar stond datgene wat ik zei in een balkje. Hm x) Ach.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Malice schreef:
    5 dood, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.

    Tyvm. Heb 't in 't beginbericht geplaatst [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het probleem is dat ze het zelf allemaal niet weten door al die drama en heisa. Mja, 5 doden, 3 in levensgevaar. Gisteren waren het er 3, 's nachts is er ééntje gestorven en tegen de morgen nog 1tje;


    Olive