• Tot nu toe bekend: 5 doden, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Festival is afgelast.

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2011 - 11:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja en dan nog, waarschijnlijk hebben die mensen psychiatrische hulp nodig. Dit had nooit mogen gebeuren, maar ja. Het weer is onvoorspelbaar.

    Psychologische bedoel je.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik was toch zo ongerust toen ik het plots op msn hoorde, iemand van Q die ik pas heb ontmoet (nou ja, ze zit niet veel op Q en ik kende dr omdat ik dr zusje ging meeten, maar ze heeft wel een account), bleek er ook te zijn. Maar ze heeft laten weten dat alles oké is.
    Zijn er verder nog bekenden van jullie en zijn die al terecht?
    Ik vind 't zo erg voor al die mensen, je gunt 't helemaal niemand, ze denken een superavond te hebben en die eindigt in een nachtmerrie.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 12:04 ]


    “Love is a contradiction.”

    Onder de gewonden zijn zes Nederlanders, waarvan er twee slecht aan toe zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik word er bang van als ik ernaar kijk, 3e filmpje maar niet gekeken. Jezus wat verschrikkelijk erg zeg.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Een heleboel mensen die ik ken zijn daar, maar voor zover ik weet gaat het met hen allemaal goed. Wordt het festival nu afgelast? Want volgens eerdere berichten ging de tent toch terug heropgebouwd worden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    First schreef:

    Hier ben ik ook gaan schuilen.
    Als je goed kijkt zie je gewoon dat de wolken buiten groen waren, echt eng!


    Never run out of reasons to smile...

    Tuala schreef:
    Een heleboel mensen die ik ken zijn daar, maar voor zover ik weet gaat het met hen allemaal goed. Wordt het festival nu afgelast? Want volgens eerdere berichten ging de tent toch terug heropgebouwd worden.

    Ze gingen het laten doorgaan, maar nu is het helemaal afgelast. Iedereen moet de camping verlaten (:


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    (...)
    Ze gingen het laten doorgaan, maar nu is het helemaal afgelast. Iedereen moet de camping verlaten (:

    Het wordt nog moeilijk om iedereen daar weg te krijgen.
    Was jij daar ook?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Secretive schreef:
    (...)
    Psychologische bedoel je.

    Jep, sorry. :x

    Authors schreef:



    Ik krijg hier serieus rillingen van, hoe eng moet dat wel niet geweest zijn?

    Tuala schreef:
    (...)
    Het wordt nog moeilijk om iedereen daar weg te krijgen.
    Was jij daar ook?

    Ja, ik ben vanmorgen om 6uur vertrokken!


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    (...)
    Hier ben ik ook gaan schuilen.
    Als je goed kijkt zie je gewoon dat de wolken buiten groen waren, echt eng!

    Ik dacht gisteren nog aan jou aangezien ik wist dat jij daar ook was.
    Ik ben blij dat er niks met jou is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik krijg hier serieus rillingen van, hoe eng moet dat wel niet geweest zijn?

    Het was heel eng om door die regen te moeten lopen. Je zag niets, alleen die groene enge wolken, en je zag allemaal mensen vallen, maar je kon ze niet oprapen...


    Never run out of reasons to smile...

    First schreef:
    (...)
    Ik dacht gisteren nog aan jou aangezien ik wist dat jij daar ook was.
    Ik ben blij dat er niks met jou is.

    Wat lief van je! =3
    En niemand die ik ken is gewond, we hebben echt geluk gehad.


    Never run out of reasons to smile...

    Je kan je niet inbeelden hoe vreselijk het was. Die beelden zeggen veel, maar lang nog niet alles.
    Wij zaten aan de Main Stage naar Skunk Anansi te kijken en plots begon het super hard te regenen. Skin (zangeres) wou nog doorgaan, maar toen het ook nog eens begon te onweren én te hagelen is ze gestopt. Alles liep onder water, we stonden aan de hekken helemaal vooraan en de security man zei meteen "handen boven je hoofd houden!" En enkele minuten later riep hij dat we ons zo klein mogelijk moesten maken. Iedereen was bang, er was ongelofelijk veel gegil en we hoorden steeds meer sirenes aankomen. Ze zeggen dat het maar amper 10 minuten duurde, maar het leek uren te duren. We zaten op de grond, op zo een opstapje van de hekken en zelfs dat stond onder water.
    Hel is zelfs nog een understatement. 't Was gewoon verschrikkelijk, onbeschrijfbaar :/
    Nog eens sterkte aan iedereen die iemand verloren heeft en aan alle andere slachtoffers.