• Tot nu toe bekend: 5 doden, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Festival is afgelast.

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2011 - 11:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik vind het echt erg. En ik was zo ongerust over mijn vrienden!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Eos schreef:
    (...)
    Wat lief van je! =3
    En niemand die ik ken is gewond, we hebben echt geluk gehad.

    Ja jullie hebben wel geluk gehad.De vrienden van mijn broer ook daar is ook niemand gewond.Ik vraag me af wat ze volgend jaar gaan doen?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"



    Dit filmpje toont een goed beeld van de storm hoe ik hem ervaren heb (:


    Never run out of reasons to smile...

    Beatles schreef:
    Ik vind het echt erg. En ik was zo ongerust over mijn vrienden!

    Is alles nu goed met hun?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Ja jullie hebben wel geluk gehad.De vrienden van mijn broer ook daar is ook niemand gewond.Ik vraag me af wat ze volgend jaar gaan doen?

    Ze weten het nog niet. De organisator heeft het gewoon afgelast uit respect voor de slachtoffers.
    Ze weten nog niets over hoe ze het later gaan doen.


    Never run out of reasons to smile...

    Abrazo schreef:
    Je kan je niet inbeelden hoe vreselijk het was. Die beelden zeggen veel, maar lang nog niet alles.
    Wij zaten aan de Main Stage naar Skunk Anansi te kijken en plots begon het super hard te regenen. Skin (zangeres) wou nog doorgaan, maar toen het ook nog eens begon te onweren én te hagelen is ze gestopt. Alles liep onder water, we stonden aan de hekken helemaal vooraan en de security man zei meteen "handen boven je hoofd houden!" En enkele minuten later riep hij dat we ons zo klein mogelijk moesten maken. Iedereen was bang, er was ongelofelijk veel gegil en we hoorden steeds meer sirenes aankomen. Ze zeggen dat het maar amper 10 minuten duurde, maar het leek uren te duren. We zaten op de grond, op zo een opstapje van de hekken en zelfs dat stond onder water.
    Hel is zelfs nog een understatement. 't Was gewoon verschrikkelijk, onbeschrijfbaar :/
    Nog eens sterkte aan iedereen die iemand verloren heeft en aan alle andere slachtoffers.

    Wow, dat moet echt erg zijn geweest. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.



    Ik stond in deze tent, juist op tijd weggelopen, we hebben hem zien instorten.


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    (...)
    Ze weten het nog niet. De organisator heeft het gewoon afgelast uit respect voor de slachtoffers.
    Ze weten nog niets over hoe ze het later gaan doen.

    Ik denk ook niet dat ik nog van de rest van het festival zou kunnen genieten als ik wist dat daar doden zijn gevallen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik was echt doodongerust. Ik was daar, maar er waren nog zo veel mensen daar die we kenden en toen ik hoorde dat de Chateau was ingestort was ik echt doodongerust over iedereen.
    We zaten 's avonds nog rond 11 uur iets te eten in de pizza hut (we stierven van de honger) en er zat ook een meisje die ons verder informeerde, zij was ook op pukkelpop geweest en had ons herkend. Ze had mensen onder die boom zien liggen die op de e-tent (?) was beland :/

    Eos schreef:


    Dit filmpje toont een goed beeld van de storm hoe ik hem ervaren heb (:

    Je ziet daar nog zo mensen dansen.
    Je hebt gelijk de lucht is echt wel groen.Het moet echt eng zijn geweest voor de mensen die daar waren.Mijn broer is e VIP ruimte binnen gevlucht.
    En zijn tent is kapot en zijn kleren waren helemaal nat.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Eos schreef:


    Dit filmpje toont een goed beeld van de storm hoe ik hem ervaren heb (:

    Mijn broer was daar, echt erg om hem voor te stellen al in het rond hollend, schreeuwen.

    Eos schreef:


    Ik stond in deze tent, juist op tijd weggelopen, we hebben hem zien instorten.

    Wow dan heb jij wel geluk gehad


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tuala schreef:
    (...)
    Wow, dat moet echt erg zijn geweest. ;o

    Was het ook, maar ik mag van geluk spreken dat wij ongedeerd zijn.

    Ik heb van mensen gehoord die onder een boom wouden schuilen, maar toen toch ergens anders onder gekropen zijn. En later zagen ze dat die boom was omgevallen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Ik heb van mensen gehoord die onder een boom wouden schuilen, maar toen toch ergens anders onder gekropen zijn. En later zagen ze dat die boom was omgevallen.

    Ja een vriendin van mij is bijna geraakt door een paal, net niet. Ik had de schrik van mijn leven.
    En mijn broer is zijn tent kwijt en een deel van zijn spullen.