• Tot nu toe bekend: 5 doden, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Festival is afgelast.

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2011 - 11:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    @ Abrazo: ik zat bij Wiz Khalifa, dus wij stonden eigenlijk in de stevigste tent (Dance Hall). Die tent stond helemaal vol, maar iedereen kroop op de muren, zodat iedereen er bij zou kunnen.
    Ben echt blij dat ik niet bij de main stage stond! <3


    Never run out of reasons to smile...

    Abrazo schreef:
    (...)
    Was het ook, maar ik mag van geluk spreken dat wij ongedeerd zijn.

    Wat jij hebt meegemaakt is echt eng.Ik ben blij dat er niks met je is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Grindylow schreef:
    Onder de gewonden zijn zes Nederlanders, waarvan er twee slecht aan toe zijn.


    de drie doden zijn allemaal Belgen, tussen 15 en 59 jaar


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gelukkig is iedereen die ik ken op Pukkelpop oké. Het is echt verschrikkelijk dat er 5 mensen gestorven zijn ;s

    Neleehx schreef:
    (...)

    de drie doden zijn allemaal Belgen, tussen 15 en 59 jaar

    5* Doden, allemaal Belgen, klopt. Maar onder de gewonden zes Nederlanders, waarvan er twee zwaargewond zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neleehx schreef:
    (...)

    de drie doden zijn allemaal Belgen, tussen 15 en 59 jaar

    15 jaar is toch jong om te sterven.Ik vind het echt erg.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Neleehx schreef:
    (...)

    de drie doden zijn allemaal Belgen, tussen 15 en 59 jaar

    Vijftien. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn zus heeft zitten gillen van de pijn door die hagelbollen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Eos schreef:
    @ Abrazo: ik zat bij Wiz Khalifa, dus wij stonden eigenlijk in de stevigste tent (Dance Hall). Die tent stond helemaal vol, maar iedereen kroop op de muren, zodat iedereen er bij zou kunnen.
    Ben echt blij dat ik niet bij de main stage stond! <3

    Kan ik begrijpen ! Op dat moment had ik over de hekken willen kruipen en onder 't podium wille gaan schuilen. Wij zagen NIKS meer, alleen eerst nog wat mensen achter ons maar we zagen zelfs de bomen niet meer omdat er zoveel storm en mist en zo was.

    First schreef:
    (...)
    Is alles nu goed met hun?


    Gelukkig is alles goed ja! Ze zeiden dat het echt vreselijk was.
    Dus aan de ene kant ben ik blij dat ik pkp juist op het laatste heb afgezegd.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Kan ik begrijpen ! Op dat moment had ik over de hekken willen kruipen en onder 't podium wille gaan schuilen. Wij zagen NIKS meer, alleen eerst nog wat mensen achter ons maar we zagen zelfs de bomen niet meer omdat er zoveel storm en mist en zo was.

    Ik zag ook niets. Die tent achter ons stortte in en dan heeft een vriendin mij meegetrokken in de Dance Hall, waar we dan droog stonden!


    Never run out of reasons to smile...

    First schreef:
    (...)
    Wat jij hebt meegemaakt is echt eng.Ik ben blij dat er niks met je is.

    Ik voel mezelf nu echt egoïstisch door dit te zeggen, maar ik ben ook blij dat ik niet dood of zwaargewond ben. Ik heb hooguit enkele blauwe plekken van de hagel, maar dat is te verwaarlozen.

    Beatles schreef:
    (...)

    Gelukkig is alles goed ja! Ze zeiden dat het echt vreselijk was.
    Dus aan de ene kant ben ik blij dat ik pkp juist op het laatste heb afgezegd.

    Gelukkig is alles goed met hun.Ik ben blij dat ik nog maar 12 ben en nog niet naar festivals ga of ik was nu echt nog altijd hysterisch aan het doen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Erg vind ik ook dat sommige mensen de organisatie de schuld van dit alles geven. Hoe kan je dat nu doen? Zij konden dat toch niet voorzien, het is hun schuld niet dat die storm net nu over pkp kwam.

    Eos schreef:
    @ Abrazo: ik zat bij Wiz Khalifa, dus wij stonden eigenlijk in de stevigste tent (Dance Hall). Die tent stond helemaal vol, maar iedereen kroop op de muren, zodat iedereen er bij zou kunnen.
    Ben echt blij dat ik niet bij de main stage stond! <3


    Ik stond inderdaad bij de main stage, en eigenlijk ben ik blij dat ik daar stond in plaats van in de boiler room ofzo. Want als toen die tent neer viel enzo.. kben blij da'k er 'heel' vanaf ben gekomen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I believe in music the way some people believe in fairytales.