• Vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mág dat hier. Maar helaas loopt het hier nogal uit de hand en is daarom besloten deze vrijheid iets in te perken.
    Zodra een topic over een bepaalde artiest voornamelijk gaat over hoe slecht deze is, sluiten we het, of verwijderen we die reacties.
    Waarom zeggen dat je iemand niet goed vind? Waarom kijk je dan überhaupt in dat topic?
    Sure, je mag best zeggen dat je het niet goed vind, maar wel op een normale manier oke? ^^ Hou het netjes. Dus niet, 'ze sucken zwaar' over een band maar bijvoorbeeld: 'ik vind ze niet zo goed.'
    Wij letten dus vanaf nu extra op.
    Groetjes,
    de Mods van Q

    Hmm,ja ik zal der ook opletten^^Zodra iemand het doet Wil ik jullie wel helpen x3 lets keep it cool x]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Hmm,ja ik zal der ook opletten^^Zodra iemand het doet Wil ik jullie wel helpen x3 lets keep it cool x]

    Alvast bedankt dan! ;)

    jah dat is heel goed, want dan heb je een topic over een abnd vb. En dan zeggen er de meesten die Sucken zo hard.

    T is eigenlijk wel jamemr dat hij zo veel menings-verschillen zijn hier @ Q


    everything you imagined, and more...

    Ik vind het ook wel goed, maar mag je dan wel zeggen; 'ik vind ze stom' of mag dat niet?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja tuurlijk mag dat wel, maar zeg dan wel ik 'vind' het niet leuk/stom

    Maar er werd gewoon over en weer groepe dat iets 'suckte' enzo. Dat is niet aardig, netjes of respectvol.

    Vroeger zou Cynthia geprotesteerd hebben maar nu ga ik akkoord.
    en nu ga ik verder met mijn Engelse liefdeshandleiding

    en AMEN to this

    Sorry ik zal het voortaam niet meer doen :$
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Duidelijk. :]
    Ik ben blij dat er hier mods zijn op Q.
    Anders was de helft van quizlet al opgestapt.


    -

    Zal ik het melden als ik zo'n topic zie?
    Ach, dat hoeft eigenlijk ook niet. [=
    Jij (zeker) en andere mods letter erg goed op quizlet! :')


    -

    Maar jij mag het ook altijd melden als je een topic zietdat niet mag hoor :O

    Amen! [Á]
    Goede oplossing hoor Bomm!

    xoxo


    I do not hook up.

    Maar jij mag het ook altijd melden als je een topic zietdat niet mag hoor :O


    Ik zal het ook melden als ik zo'n topic zie :Y)


    Lalalalalalalala.

    (...)daar sluit ik me bij aan

    ik ook!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Amen x


    A. ikmisje.

    Ik ben er niet mee eens

    je mag hier minder en minder -.-
    vroeger mocht hier alles en nu niks
    binnenkort mogen we geen quizjes meer maken!


    Seg, het is niet leuk als mensen wat over je lievelings band zitten te roddelen, snap je dat dan niet, je mag je mening zeggen, maar gewoon niet overdrijven.