• Vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mág dat hier. Maar helaas loopt het hier nogal uit de hand en is daarom besloten deze vrijheid iets in te perken.
    Zodra een topic over een bepaalde artiest voornamelijk gaat over hoe slecht deze is, sluiten we het, of verwijderen we die reacties.
    Waarom zeggen dat je iemand niet goed vind? Waarom kijk je dan überhaupt in dat topic?
    Sure, je mag best zeggen dat je het niet goed vind, maar wel op een normale manier oke? ^^ Hou het netjes. Dus niet, 'ze sucken zwaar' over een band maar bijvoorbeeld: 'ik vind ze niet zo goed.'
    Wij letten dus vanaf nu extra op.
    Groetjes,
    de Mods van Q

    beaaaah i love jullie discipline! :D

    Amen.


    If music be the food of love, play on!

    Geweldgg xx

    Okkee.

    Moge we geen quizzen meer maken?

    Moge we geen quizzen meer maken?

    Je mg nog wel quizen mken.
    Dit gaat gewoon over topic's int forum dt heeft helemaal niet te maken met quizen ><


    I need you like a heart needs a beat

    ben er mee eens


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Meestal komt er dan ook ruzie


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    (A)

    Ik ben er niet mee eens

    je mag hier minder en minder -.-
    vroeger mocht hier alles en nu niks
    binnenkort mogen we geen quizjes meer maken!
    Nou, ik vind het eigenlijk best goed hoor. Stel je voor dat ze Je favo band zouden uitschelden en slecht maken... Dan kan je dat toch niet hebben? Zo worden er gewoon geen ruzies uitgelokt en is iedereen blij :')


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)daar sluit ik me bij aan





    ik ook!!x

    ik vind het goed,

    mensen hebben overal een eigen mening over, dus die laten ze zien, maar sommige maken te veel gebruik van de vrijheid, en die kunnen sommige mensen echt kwetsen..

    oké! zal me er bij houden! geen ............. sucks meer! YEEEEY..


    Take my hand tonight

    Ma tis heel simpel, ge plaats gewoon reacties bij groepen of zangers daj wel graag hoort. En als je het niet mooi vind dan houd je dat voor jezelf ofzo of zeg je dat vriendelijk. Goeie regel...


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Mensen motten niet klagen! de mods zijn al niet snel geneigt om bannen een die schit te geven.ik bedoel de mods houden de wacht.en oorde meer niet. ik bedoel rellen zijn er al geweest.
    ik vind dat de mods en zoo hun werk gewoon goed doen . en als je iemand niet mag jammer dan daar moet je mee leven. je ken je mening ook uiten door gewoon op een respectvolla manier te zegge in plaats van af te kraken! en mensen moeten ok leren als er iemand in een topic zegt, ik vind die muziek minder en het is niet goed geschreven niet gelijk allemaal op die persoon te storten!
    we zij groep 3 nie!!!!
    __________________________________________________i, Am a hiphopbitch i love it (L)


    Some angels have no wings.