• Vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mág dat hier. Maar helaas loopt het hier nogal uit de hand en is daarom besloten deze vrijheid iets in te perken.
    Zodra een topic over een bepaalde artiest voornamelijk gaat over hoe slecht deze is, sluiten we het, of verwijderen we die reacties.
    Waarom zeggen dat je iemand niet goed vind? Waarom kijk je dan überhaupt in dat topic?
    Sure, je mag best zeggen dat je het niet goed vind, maar wel op een normale manier oke? ^^ Hou het netjes. Dus niet, 'ze sucken zwaar' over een band maar bijvoorbeeld: 'ik vind ze niet zo goed.'
    Wij letten dus vanaf nu extra op.
    Groetjes,
    de Mods van Q

    goed idee(flower)

    ^^ Verder dus geen vragen meer?


    helemaal duidelijk!!!
    was toch altijd al netjes^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Daar zit wat in. Het verhelpt wel een hoop ruzies.

    (...)daar sluit ik me bij aan


    Precies (Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Indd dit is waar. x'd


    Be like no one ever was.

    Daar zit wat in. Het verhelpt wel een hoop ruzies.

    idd

    In de naam van de beheerder, de mods en de users. Amen.

    hah xxx Tessiepessie

    Amen :Y)


    I'm locked away inside this grave

    pfff.
    Ik vind het jammer dat dit nodig is..


    Protège moi de mes désirs.

    amen^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    eindelijk. ;D


    It's not the same without you.

    Ik ben het helemaal met je eens! :)
    Kijk ik vind eigenlijk niks stom ofzo xD
    maar als ik iets niet leuk vind zeg ik gewoon: Ik vind dat niet zo leuk ofzoiets, maar dan ga ik niet lope zeggen dat ze super stom zijn ofzo want dat is heel kwesend voor mensen die er wel van houden!

    xXxxXx KleineXKat :)

    ik vind het wel goed, nu scheld je die artiest niet echt meer zo uit ,maar zeg je het beleefd


    One Day you'll remember me...

    Yes

    Mee eens ^^ We moeten hier elkaar's mening respecteren, maar dat kan enkel als die ook op een respectvolle manier word geuit! Dus geen gevloek, gescheld, gevit enzo verder, want waarom al die haat op de wereld hé? (:


    A wave can go úp and dòwn, but it always returns..