• Vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mág dat hier. Maar helaas loopt het hier nogal uit de hand en is daarom besloten deze vrijheid iets in te perken.
    Zodra een topic over een bepaalde artiest voornamelijk gaat over hoe slecht deze is, sluiten we het, of verwijderen we die reacties.
    Waarom zeggen dat je iemand niet goed vind? Waarom kijk je dan überhaupt in dat topic?
    Sure, je mag best zeggen dat je het niet goed vind, maar wel op een normale manier oke? ^^ Hou het netjes. Dus niet, 'ze sucken zwaar' over een band maar bijvoorbeeld: 'ik vind ze niet zo goed.'
    Wij letten dus vanaf nu extra op.
    Groetjes,
    de Mods van Q

    kben wel blij met de regel dan is da inneens gedan

    vrije menigsuiting! zonder afkraking! zo moet het!

    errr , Dat noem ik niet vrijheid van meningsuiting maar goed.. Het is jullie forum ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    overal mee eens, maar blijf toch lkkr schelde op mezelf ^^ :Y)


    dress me, i'm your mannequin.

    Duidelijk :D
    Zal het niet meer doen 0.o


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Goed idee!

    Okee


    Jaybee dude (:

    Mee eens. (cool)


    Hi. Hello. Bye.

    En wat dan voor de users met als nickname '... sucks' dat is dan toch net hetzelfde? Niet dat ik het een slechte regel vind want het is een feit dat iedereen serieus over de lijn gaat wat 'eigen meningen' betreft. Maar dan zou je zoiets toch ook moeten verbieden?


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    En wat dan voor de users met als nickname '... sucks' dat is dan toch net hetzelfde? Niet dat ik het een slechte regel vind want het is een feit dat iedereen serieus over de lijn gaat wat 'eigen meningen' betreft. Maar dan zou je zoiets toch ook moeten verbieden?

    Als je iemand met een dergelijke naam spot kun je dat altijd doorgeven, dan doen we er wat aan. Inderdaad ook dat staan we niet toe.

    Cherished schreef:
    (...)
    Als je iemand met een dergelijke naam spot kun je dat altijd doorgeven, dan doen we er wat aan. Inderdaad ook dat staan we niet toe.


    Misschien dat je dan meteen iets kan doen aan die usernaam van 'THSUCKS' geen idee of hij/zij die nickname nog altijd heeft maar overlaatst stond hij nog altijd tussen de leden hoor...


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    mee eens (:


    Fooled ya!

    ook mee eens? (:

    wel handig ;o


    No music no live.

    ik vind het ook altijd so stom als ze een anti-iets hebben van een artiest die JIJ wel goed vind! daar word je egt zo boos van!:((


    look at Flixster.com