• Vrijheid van meningsuiting, natuurlijk mág dat hier. Maar helaas loopt het hier nogal uit de hand en is daarom besloten deze vrijheid iets in te perken.
    Zodra een topic over een bepaalde artiest voornamelijk gaat over hoe slecht deze is, sluiten we het, of verwijderen we die reacties.
    Waarom zeggen dat je iemand niet goed vind? Waarom kijk je dan überhaupt in dat topic?
    Sure, je mag best zeggen dat je het niet goed vind, maar wel op een normale manier oke? ^^ Hou het netjes. Dus niet, 'ze sucken zwaar' over een band maar bijvoorbeeld: 'ik vind ze niet zo goed.'
    Wij letten dus vanaf nu extra op.
    Groetjes,
    de Mods van Q

    Good ^^

    Spijtig da iedereen er altij zomaar zijn of haar mening hier opt Forum smijt. Oké, tis leuk om u mening te uite, ma, Té is Té ;]


    007

    amen!
    zo vermijden we ruzie's


    I need you like a heart needs a beat

    Prachtig, want ik ergerde me er wat aan. ^^

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Good ^^
    Spijtig da iedereen er altij zomaar zijn of haar mening hier opt Forum smijt. Oké, tis leuk om u mening te uite, ma, Té is Té ;]

    Ja inderdaad. ^^
    En het ging gewoon steeds fout dusja

    Forum = Mening zeggen..

    Tegenwoordig wordt er voor elk ding regeltjes gemaakt, we zijn helemaal niet vrij meer.. --'

    JEUJJ.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Helemaal mee eens :)(Y)


    You can never wear to much black

    AMEN, DUDE x'd


    I live for the applause, you will die for it.

    Amen! _O_

    Ik ben er niet mee eens

    je mag hier minder en minder -.-
    vroeger mocht hier alles en nu niks
    binnenkort mogen we geen quizjes meer maken!


    Dat laatste vind ik nergens op slaan. Quizlet is namelijk voor de quizzen. En ik weet niet waar ik dit vandaan heb, maar ik had dit ergens gelezen;

    Als je eens kijkt naar alle andere sites met gebruikers, en de regels vergelijkt met die van Quizlet, is Quizlet behoorlijk wat "vrijer" laat ik maar zeggen dan bijvoorbeeld neopets. Op neopets moet je op het forum alleen maar over neopets praten, je mag überhaupt niet eens over Tokio Hotel praten. Quizlet is een nog niet zo lang bestaande site, die nog in de groei is. En inderdaad, Quizlet groeit ook, en dan moeten er meer regels komen. Wat moet een site zonder regels worden anders?


    a figment of your imagination


    Ik ben het er mee eens^^
    Best vaag dat sommige mensen zoveel tijd in iets steken waar ze een hekel aan hebben.

    Amen! _O_

    (...)

    Dat laatste vind ik nergens op slaan. Quizlet is namelijk voor de quizzen. En ik weet niet waar ik dit vandaan heb, maar ik had dit ergens gelezen;

    Als je eens kijkt naar alle andere sites met gebruikers, en de regels vergelijkt met die van Quizlet, is Quizlet behoorlijk wat "vrijer" laat ik maar zeggen dan bijvoorbeeld neopets. Op neopets moet je op het forum alleen maar over neopets praten, je mag überhaupt niet eens over Tokio Hotel praten. Quizlet is een nog niet zo lang bestaande site, die nog in de groei is. En inderdaad, Quizlet groeit ook, en dan moeten er meer regels komen. Wat moet een site zonder regels worden anders?

    Da's maar gedeeltelijk waar, op het engelse fanforum van neopets, kan je over alles praten, vind je echt veel topics van Tokio Hotel trouwens x'D
    Maar voor de rest helemaal gelijk^^
    De regels zijn allemaal nog in ontwikkeling, en er maar relatief heel veel in vergelijking met andere sites^^
    Hier zijn trouwens heel veel woorden toelaatbaar.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als ik een mening over een artiest uit wordt deze onderbouwd met argumenten bestaande uit ABN. Natuurlijk is het niet mijn bedoeling om mensen te beledigien [ik hecht veel waarde aan respect] en als een van de users en/of mods mij dat toch per ongeluk zien doen neem ik aan dat ik daarop gewezen wordt. Ik wil me gewoon aan de regels houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    eindelijk


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Als ik een mening over een artiest uit wordt deze onderbouwd met argumenten bestaande uit ABN. Natuurlijk is het niet mijn bedoeling om mensen te beledigien [ik hecht veel waarde aan respect] en als een van de users en/of mods mij dat toch per ongeluk zien doen neem ik aan dat ik daarop gewezen wordt. Ik wil me gewoon aan de regels houden.

    Ja komt goed hoor. ;) Zolang je je mening gewoon geeft met respect naar de anders is er niets aan de hand.

    Ik wou net nog zeggen hoe slecht ik iemand vond man.^^[/nee zo ben ik niet meer. ahum..]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.