• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te veel pro-ana-materiaal op Quizlet.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    IBIaholic schreef:
    Sinds ik Till I Collapse (volgens mij één van de eerste) las, ben ik ze wel vaker tegengekomen, lekker origineel dus. Maar ik erger me eerder aan Justin Bieber én ook van One Direction. Ben geen hater of liefhebber van Justin Bieber, maar ik hou wel enorm veel van One Direction. Het is gewoon te veel, je zult haast bijna een aparte site voor deze fanfictions moeten hebben.


    Ik had er daarvoor al eentje. (joehoe) Maar ik ben ermee gestopt, vond het eigenlijk niets voor op deze site.


    Your make-up is terrible

    Sinds 1D bekend is zie je veel verhalen van hen, er is ook een tijd dat er super veel Justin Bieber verhalen waren. Dat is gewoon een soort hype, en dat boeit mij niet zoveel, ik stoor me er niet aan. Als er story's zijn zoals Pro Ana en Sex verhalen en je wilt dat niet, dan lees je ze toch gewoon niet. dat doe ik ook, ik lees dat niet. (':


    Swag,♥ Van Inge(L)

    First schreef:
    Eigenlijk wel maar ik heb er geen last van.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik lees ze niet... Maar iedereen die kan gewoon zelf weten welke verhalen die leest... Hoe meer keus...
    Je zou dan ook kunnen zeggen dat er te veel fanfiction is (ben ik totaal niet tegen dat dat er is), maar als je zoiets zegt dan heb je heel veel mensen die dat wel leuk vinden, en ook weer heel veel mensen die dat irritant vinden...
    Het maakt mij weinig uit... Ik kijk ooit wel eens in de spotlight of topstories en dan zie ik ze wel, maar ik lees ze alleen als ik ze het echt waard vindt...
    Dus eens, maar ook oneens...


    Deep inside, I've never felt alive

    MrsLovett schreef:
    Oneens, op een paar verhalen, die duidelijk waarschuwen, na zie je er niks van.


    Militat omnis amans

    Grover schreef:
    Niet zoveel. Ik heb er maar een stuk of 4 gezien (:


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Yoseob schreef:
    Tja ach, ik zoek er niet naar dus ik weet niet of er een teveel van op Q is


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oneens


    comfort in c h a o s

    Swaggo schreef:
    Sinds 1D bekend is zie je veel verhalen van hen, er is ook een tijd dat er super veel Justin Bieber verhalen waren. Dat is gewoon een soort hype, en dat boeit mij niet zoveel, ik stoor me er niet aan. Als er story's zijn zoals Pro Ana en Sex verhalen en je wilt dat niet, dan lees je ze toch gewoon niet. dat doe ik ook, ik lees dat niet. (':

    Ik vind anorexia ronduit ziekelijk, het spijt me dat zo te zeggen, maar het is een ZIEKTE en ik vind het walgelijk, sorry. Natuurlijk kunnen meisjes die het hebben er niks aan doen, maar elkaar opstoken tot de dood ze scheidt vind ik echt ziek.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je hoeft het niet te lezen.


    It's not the same without you.

    Salander schreef:
    Er is teveel Justin Bieber materiaal op Quizlet.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    hmm, beetje eens. ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Er is te veel Bieber zooi.
    dat pro-anna valt wel mee.


    Some things are changing too much.

    Valt mee kan erger


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor