• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te veel pro-ana-materiaal op Quizlet.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Videotape schreef:
    Eigenlijk wel, dit is tenslotte geen pro-ana site. (Overlaatst zag ik er ook nog iets van in de spotlight staan)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Meid. In JB verhalen vertelt men niet hoe een meisje over haar nek gaat om alle te veel aan calorieën uit haar lichaam te bannen.

    meid, die mensen kiezen er zelf voor om ze te lezen. als er pro-ana staat kun je zulke dingen al verwachten. en als mensen daar problemen mee hebben moeten ze die verhalen gewoon niet lezen, simpel als wat. dus ik snap niet wat je nu tegen mij begint te zeuren, maar als jij een probleem hebt met schrijvers ga je maar tegen hun klagen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Even serieus, hoe kun je pro-ana met JB vergelijken (cat)


    To infinity and beyond •

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    meid, die mensen kiezen er zelf voor om ze te lezen. als er pro-ana staat kun je zulke dingen al verwachten. en als mensen daar problemen mee hebben moeten ze die verhalen gewoon niet lezen, simpel als wat. dus ik snap niet wat je nu tegen mij begint te zeuren, maar als jij een probleem hebt met schrijvers ga je maar tegen hun klagen

    Ik heb iets tegen het feit dat jij er zo licht over gaat. Maar kom, staak de discussie, ik heb geen zin in een onnodige ruzie


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ZAYNISMINE schreef:
    Even serieus, hoe kun je pro-ana met JB vergelijken (cat)

    Er zijn er dus wel die dat kunnen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Er zijn er dus wel die dat kunnen


    Serieus, dat is echt een verkeerde vergelijking xd.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Serieus, dat is echt een verkeerde vergelijking xd.

    Ja, dat vind ik ook. Volgens mij beseffen velen gewoon niet hoe gevaarlijk pro-ana is, maarja. Dat is mijn mening, voor ik hierover aangevallen word

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 9:43 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ZAYNISMINE schreef:
    Even serieus, hoe kun je pro-ana met JB vergelijken (cat)

    ik vergelijk pro-ana niet met jb. het gaat om de verhalen. er zijn mensen die zich aan pro-ana verhalen irriteren en er zijn mensen die zich irriteren aan jb verhalen. als mensen zich irriteren aan een verhaal moeten ze het gewoon niet lezen, klaar.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, dat vind ik ook. Volgens mij beseffen velen gewoon niet hoe gevaarlijk pro-ana is, maarja. Dat is mijn mening, voor ik hierover aangevallen word


    Inderdaad. Nou ja, dat is mijn mening dus ook (':


    To infinity and beyond •

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    ik vergelijk pro-ana niet met jb. het gaat om de verhalen. er zijn mensen die zich aan pro-ana verhalen irriteren en er zijn mensen die zich irriteren aan jb verhalen. als mensen zich irriteren aan een verhaal moeten ze het gewoon niet lezen, klaar.


    DAN NOG. Hoe da fuck, kun je JB met dit soort stories vergelijken. Beschrijven mensen in JB stories, hoe een meisje zichzelf uithongert? Of hoe ze overgeeft? Of hoe ze een stem n d'r hoofd krijgt. Denk het niet. Dus je argument slaat echt 100x nergens op.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Inderdaad. Nou ja, dat is mijn mening dus ook (':

    Haha, oke (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    DAN NOG. Hoe da fuck, kun je JB met dit soort stories vergelijken. Beschrijven mensen in JB stories, hoe een meisje zichzelf uithongert? Of hoe ze overgeeft? Of hoe ze een stem n d'r hoofd krijgt. Denk het niet. Dus je argument slaat echt 100x nergens op.

    Dat zei ik ook, maar ze luistert niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik heb iets tegen het feit dat jij er zo licht over gaat. Maar kom, staak de discussie, ik heb geen zin in een onnodige ruzie


    tja dat is dan pech voor je. als ik ze lees heb ik niet meteen de neiging om mijn eten uit te spugen omdat dat er toevallig staat. ik heb ook geen zin in ruzie en begon er ook niet mee. jij hebt jouw mening over pro-ana verhalen en ik de mijne, klaar. en als je denkt dat ik pro-ana te licht opvat heb je het mis. ik vind het alleen niet erg dat er verhalen over geschreven worden. iedereen mag gewoon schrijven waarover die wilt tenzij het tegen de regels is. en ga nu niet zeggen ''pro-ana is tegen de regels en blabla'' want van te voren wordt duidelijk gezegd dat die verhalen er zijn om te waarschuwen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)

    tja dat is dan pech voor je. als ik ze lees heb ik niet meteen de neiging om mijn eten uit te spugen omdat dat er toevallig staat. ik heb ook geen zin in ruzie en begon er ook niet mee. jij hebt jouw mening over pro-ana verhalen en ik de mijne, klaar. en als je denkt dat ik pro-ana te licht opvat heb je het mis. ik vind het alleen niet erg dat er verhalen over geschreven worden. iedereen mag gewoon schrijven waarover die wilt tenzij het tegen de regels is. en ga nu niet zeggen ''pro-ana is tegen de regels en blabla'' want van te voren wordt duidelijk gezegd dat die verhalen er zijn om te waarschuwen


    Jij misschien niet. Anderen wel. Het is namelijk niet alleen jij, jij, jij.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    DAN NOG. Hoe da fuck, kun je JB met dit soort stories vergelijken. Beschrijven mensen in JB stories, hoe een meisje zichzelf uithongert? Of hoe ze overgeeft? Of hoe ze een stem n d'r hoofd krijgt. Denk het niet. Dus je argument slaat echt 100x nergens op.

    dat is dan jammer voor je, dit is hoe ik erover denk. ik vraag me af of je ze wel echt gelezen hebt. en dan nogmaals lees ze dan gewoon niet. dit is een nutteloze discussie en dat weten jullie ook wel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.