• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te veel pro-ana-materiaal op Quizlet.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    GuitarsRock schreef:
    (...)

    tja dat is dan pech voor je. als ik ze lees heb ik niet meteen de neiging om mijn eten uit te spugen omdat dat er toevallig staat. ik heb ook geen zin in ruzie en begon er ook niet mee. jij hebt jouw mening over pro-ana verhalen en ik de mijne, klaar. en als je denkt dat ik pro-ana te licht opvat heb je het mis. ik vind het alleen niet erg dat er verhalen over geschreven worden. iedereen mag gewoon schrijven waarover die wilt tenzij het tegen de regels is. en ga nu niet zeggen ''pro-ana is tegen de regels en blabla'' want van te voren wordt duidelijk gezegd dat die verhalen er zijn om te waarschuwen

    Tsja, dan heb ik iets tegen die regel, want die strookt niet als er verhalen over mogen worden geschreven. Je kunt wel zeggen dat het is om te waarschuwen, maar die meiden van 12 en 13 die hier komen vragen of ze te dik zijn en dat ze willen vermageren en bla bla zijn wèl beïnvloedbaar in tegenstelling tot jou en vele anderen. Maar bon


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Jij misschien niet. Anderen wel. Het is namelijk niet alleen jij, jij, jij.

    ga klagen bij de mods als je ze zo vervelend vind en niet bij mij? jezus


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    ga klagen bij de mods als je ze zo vervelend vind en niet bij mij? jezus


    Je bent een vreselijk iemand om mee te discusseren, seriously. (joehoe)


    To infinity and beyond •

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat zei ik ook, maar ze luistert niet

    ik wil ook niet luisteren nee ¬¬
    ik heb mijn mening over pro-ana verhalen en jullie je eigen. probeer de mijne dan niet te veranderen en laat me gewoon. damn


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Je bent een vreselijk iemand om mee te discusseren, seriously. (joehoe)

    tja dat is niet mijn probleem. maar het is wel waar, jullie zitten bij mij te zeuren dat jullie de verhalen zo verschrikkelijk vinden, maar wat kan ik er nou weer aan doen. ga naar een mod die kan je verder helpen ¬¬


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    tja dat is niet mijn probleem. maar het is wel waar, jullie zitten bij mij te zeuren dat jullie de verhalen zo verschrikkelijk vinden, maar wat kan ik er nou weer aan doen. ga naar een mod die kan je verder helpen ¬¬


    Ik zit niet te zeuren, ik geef mijn mening. Slechte argumenten heb je (: Heel slecht. Oh en ik weet je reactie hierop alweer: 'Tja, niet mijn probleem.'


    To infinity and beyond •

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    tja dat is niet mijn probleem. maar het is wel waar, jullie zitten bij mij te zeuren dat jullie de verhalen zo verschrikkelijk vinden, maar wat kan ik er nou weer aan doen. ga naar een mod die kan je verder helpen ¬¬

    Er is een topic over gemaakt en wij geven onze mening, net als jij dat doet. Jij zei gewoon iets wat niet klopte en daar heb ik op gereageerd, dat ging niet eens over onze meningen. Maar als je begint door te drammen, nou, dan kan ik dat ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Ik zit niet te zeuren, ik geef mijn mening. Slechte argumenten heb je (: Heel slecht. Oh en ik weet je reactie hierop alweer: 'Tja, niet mijn probleem.'

    wow hoe raad je dat toch zo. jullie proberen mijn mening te veranderen over pro-ana verhalen maar nogmaals: ik heb er geen problemen mee. en dat blijft zo


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    wow hoe raad je dat toch zo. jullie proberen mijn mening te veranderen over pro-ana verhalen maar nogmaals: ik heb er geen problemen mee. en dat blijft zo


    Zoals ik al zei, je kunt niet discusseren, waardoor je ook onwijs voorspelbaar bent (': Plus het feit dat wij niet je mening proberen te veranderen, wij geven onze mening en proberen je bij te brengen DAT JUSTIN BIEBER NIET HETZELFDE IS ALS PRO-ANA.


    To infinity and beyond •

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Er is een topic over gemaakt en wij geven onze mening, net als jij dat doet. Jij zei gewoon iets wat niet klopte en daar heb ik op gereageerd, dat ging niet eens over onze meningen. Maar als je begint door te drammen, nou, dan kan ik dat ook

    jullie hebben blijkbaar een probleem met pro-ana verhalen. ik niet. denk je nou echt dat het mij iets uitmaakt of jullie er een probleem mee hebben of niet? áls je er een probleem mee hebt moet je niet bij mij zijn.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei, je kunt niet discusseren, waardoor je ook onwijs voorspelbaar bent (': Plus het feit dat wij niet je mening proberen te veranderen, wij geven onze mening en proberen je bij te brengen DAT JUSTIN BIEBER NIET HETZELFDE IS ALS PRO-ANA.

    justin bieber is ook niet hetzelfde als pro-ana. het enige dat hetzelde is, is dat mensen zich aan de verhalen kunnen irriteren.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik weet niet dat valt toch best mee.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 10:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    justin bieber is ook niet hetzelfde als pro-ana. het enige dat hetzelde is, is dat mensen zich aan de verhalen kunnen irriteren.


    Maar toch, pro-ana stories zijn gewoon erger dan JB stories, dat kun je niet ontkennen.


    To infinity and beyond •

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    jullie hebben blijkbaar een probleem met pro-ana verhalen. ik niet. denk je nou echt dat het mij iets uitmaakt of jullie er een probleem mee hebben of niet? áls je er een probleem mee hebt moet je niet bij mij zijn.

    En hier hou ik op. Leer eens te antwoorden op wat ik heb gezegd, je hoeft niet steeds in herhaling te vallen hoor. Als jij zegt 'deze stelling trekt aandacht, maar verhalen over pro-ana niet', dan vind ik dat daar op gereageerd moet worden, want je argument klopt aan geen kanten. Maar hé, jij jou mening en ik de mijne, zoals jij al de hele tijd probeert te beweren. Het heeft geen nut om hierover door te gaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    deze discussie slaat helemaal nergens op. ik heb mijn mening over de verhalen, jullie de jouwe en klaar. Im done


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.