• Ik heb een vreselijk haat aan mensen die met kanker schelden, hun snappen niet dat het een erge ziekte is. Als zij nou is kanker krijgen he, zouden ze is weten dat ze er niet mee moeten schelden. Wie haat ook mensen die met kanker of welke ziekte dan ook schelden? Tegenwoordig is het 'vuile kanker wijf' dit en 'Steek kanker in je kont.' dat, Like wtf? dat kan toch niet meer? --

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nee, het kan inderdaad niet, maar het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten totdat zij die ziekte krijgen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tja, het is eigenlijk maar een woord hé. Ik scheld er zelf niet mee, maar als er mensen zijn die ermee willen schelden; ze doen maar, ik trek 't me niet aan.

    Ik vind het ook maar raa hoor want ze zouden wel piepen als zei het zouden krijgen,maar ik haat ze ook weer niet ik vindt het gewoon niet zo aardig


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Uneventful schreef:
    Nee, het kan inderdaad niet, maar het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten totdat zij die ziekte krijgen.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik sluit me daar volledig bij aan. Mijn ouders hebben het beide gehad, mijn tante heeft het nu en een goede vriendin van mijn moeder heeft het nu ook. Echt, scheld er gewoon niet mee. (cat)


    wth.

    Uneventful schreef:
    Nee, het kan inderdaad niet, maar het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten totdat zij die ziekte krijgen.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Je hebt helemaal gelijk. Ik kom er echt boos van als mensen dat zeggen. Mijn vriend heeft het wel gemerkt toen hij dat voor de eerste keer zei. Nu doet hij het nooit meer


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik scheld er ook niet mee want ik heb mijn opa verloren door die ziekte

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:15 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Dit is ook wel zo, maar er is niks waar we eraan kunnen doen, lijkt me. Ze doen het toch wel, er wordt niet bij nagedacht. En het is echt niet alleen kanker. Ook tering, tyfus etc. Maar op de een of andere manier vinden mensen het erger wanneer er met kanker wordt gescholden.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik doe het alleen als ik echt woedend ben en dan heb ik ook gelijk spijt. Maar er zijn dus ook mensen die al met kanker schelden als ze bijvoorbeeld hun kleine teentje stoten.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Glameow schreef:
    Dit is ook wel zo, maar er is niks waar we eraan kunnen doen, lijkt me. Ze doen het toch wel, er wordt niet bij nagedacht. En het is echt niet alleen kanker. Ook tering, tyfus etc. Maar op de een of andere manier vinden mensen het erger wanneer er met kanker wordt gescholden.

    Tyfus en tering vind ik even erg eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk dat dat vooral in Nederland is want hier heb ik dat eigenlijk nog nooit/amper als scheldwoord gehoord.

    ik scheld er niet mee, mijn oma is eraan overleden. Maar ik vind t associaal, en soms zeg ik er wat van, maar meestal trek ik me er niks van aan.

    @ Glameow:
    Hoeveel mensen ken jij die tering/tyfus hebben? Kanker komt tegenwoordig veel meer voor. btw, you have a lovely evolution :P


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    That's how life goes.:Y) De hele wereld wordt verziekt door kansloze taal en kansloze mensen. Daar kun je niet veel aan doen, behalve;niet mee doen. Mensen hebben niet door hoe erg ze zichzelf er (letterlijk) mee vergiftigen, maar daar komen ze uiteindelijk nog wel achter.. en zo niet, jammer dan..


    Wie du mir, so ich dir.

    tering, tiefus en de pest zijn ook ziekte's, en daar 'mag' wel mee gescholden worden zeker?


    Everything means nothing, if I ain't got you.