• Ik heb een vreselijk haat aan mensen die met kanker schelden, hun snappen niet dat het een erge ziekte is. Als zij nou is kanker krijgen he, zouden ze is weten dat ze er niet mee moeten schelden. Wie haat ook mensen die met kanker of welke ziekte dan ook schelden? Tegenwoordig is het 'vuile kanker wijf' dit en 'Steek kanker in je kont.' dat, Like wtf? dat kan toch niet meer? --

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik scheld er zelf niet mee maar ik trek me er niks van aan als mensen ermee schelden zolang ze het maar niet naar mij doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja ik heb een hekel aan mensen die het doen, maar ik ga nu niet oden alsof ik een heilige ben ofzo ik heb het ok wel een sgedaan en het floept er heel soms perongeluk ook wel uit en dan heb ik natuurlijk er ok hel erg veel spijt van....

    Vorig schooljaar had ik een jongen in mijn klas die heel veel schold. Op een dag in de pauze kwam hij naar me toe en zei"Ik heb een brugje aan het huilen gemaakt omdat ik kanker naar hem riep"en dat vond hij grappig
    Ik ken dat brugje , het is de beste vriend van mijn broertje en nog geen jaar geleden in zijn moeder aan kanker overleden
    Toen dacht ik, waarom vind je het leuk dat je een brugje aan het huilen maakt met een scheldwoord
    Ik zeg het nooit
    Ik vind het ook kwetsen als mensen doen alsof ze gehandicapt zijn, mijn broer is dat en zulke dingen doen echt pijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonem schreef:
    Ik word eerder een beetje moe van de mensen die er elke keer over zeuren, eerlijk gezegd :W De helft is toch zo hypocriet als het maar kan, want met tering en tyfus schelden, daar hoor je ze dan niet over.
    Bovendien, het is een scheldwoord :') Seriously, iemand kanker toewenzen is iets heel anders dan met kanker schelden.

    En ja, mijn oom en opa zijn eraan overleden, maar ik heb écht geen problemen met mensen die ermee schelden.
    THIS^


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wist gewoon dat dit topic hier weer over zou gaan.


    ars moriendi

    Stonem schreef:
    Ik word eerder een beetje moe van de mensen die er elke keer over zeuren, eerlijk gezegd :W De helft is toch zo hypocriet als het maar kan, want met tering en tyfus schelden, daar hoor je ze dan niet over.
    Bovendien, het is een scheldwoord :') Seriously, iemand kanker toewenzen is iets heel anders dan met kanker schelden.

    En ja, mijn oom en opa zijn eraan overleden, maar ik heb écht geen problemen met mensen die ermee schelden.

    OMG THIS

    Uneventful schreef:
    Nee, het kan inderdaad niet, maar het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten totdat zij die ziekte krijgen.


    Alsjeblieft zeg! Die ziekte moet je niemand gunnen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    zoveelste topic :X
    Sjaa, het klinkt heel naar idd, maarja mensen zullen het toch wel blijven zeggen, daar doe je niks aan ;)
    To be honest, ik zeg het ook wel eens als ik heel boos ben
    Sja het vliegt er zo maar uit, maar ik gun het niemand ofso.
    maarja weetje? er zijn zoveel ziektes in de wereld
    Dus dan zou het erg zijn als ze met elke ziekte zouden gaan spotten.
    het is niet gelijk zo dat als iemand kanker zegt dat ze het iemand toewensen ofsu (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 20:00 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb nog nooit met kanker gescholden en ik ga het ook niet doen, maar ik kan mensen niet dwingen om mijn mening te delen ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Scheld met wat je wilt, maar niet met kanker.
    Ik denk dat mensen die daarmee schelden niet goed weten wat die ziekte inhoudt. Ikzelf heb mensen te erg zien lijden en aftakelen door die ziekte om er ook maar mee te kùnnen schelden.


    Has no one told you she's not breathing?

    Pyramus schreef:
    (...)

    Alsjeblieft zeg! Die ziekte moet je niemand gunnen.


    Oh echt? Dus die mensen die zeggen 'krijg de tering' of 'krijg de tyfus' kunnen dat wel aan anderen gunnen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    FACEPLANT schreef:
    tering, tiefus en de pest zijn ook ziekte's, en daar 'mag' wel mee gescholden worden zeker?

    Nee, natuurlijk niet, maar die ziektes komen (bijna) niet meer voor.

    IBIaholic schreef:
    Ik doe het alleen als ik echt woedend ben en dan heb ik ook gelijk spijt. Maar er zijn dus ook mensen die al met kanker schelden als ze bijvoorbeeld hun kleine teentje stoten.
    Ik heb het een aantal keer gezegt maar toen was ik ook heel erg boos en daarvan heb ik ook spijt en dat 2e daar heb je gelijk in.

    Ik vind schelden met ziektes, of ze nu nog voorkomen of niet, gewoon niet kunnen (In de trant van 'krijg dit, krijg dat'). Maar wat ik ook niet vind kunnen, is dat mensen hier zeggen dat diegene die ermee schelden, de ziekte zelf moeten krijgen. In mijn ogen ben je dan net zo erg bezig.

    Weet je, persoonlijk vind ik dat sommige mensen in dit topic gewoon zielig doen. ja, ook mijn halve familie heeft kanker, mijn buurvrouw waar ik een hele goede band mee had is er aan gestorven, mijn oma is er op het nippertje mee weg gekomen, ik kan hele lijsten met mensen opnoemen die het hebben.
    Maar of je er nu wel of niet mee scheld, seriusly, dat maakt je echt geen slechter of beter mens. En de mensen met kanker, willen van alle dingen, één ding absoluut niet: Dat je ze door hun ziekte 'zielig' gaat vinden en ja anders gaat gedragen. Daar valt met kanker schelden ook onder.


    Let it come and let it be