• Ik heb een vreselijk haat aan mensen die met kanker schelden, hun snappen niet dat het een erge ziekte is. Als zij nou is kanker krijgen he, zouden ze is weten dat ze er niet mee moeten schelden. Wie haat ook mensen die met kanker of welke ziekte dan ook schelden? Tegenwoordig is het 'vuile kanker wijf' dit en 'Steek kanker in je kont.' dat, Like wtf? dat kan toch niet meer? --

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Anitaaa schreef:
    Scheld met wat je wilt, maar niet met kanker.
    Ik denk dat mensen die daarmee schelden niet goed weten wat die ziekte inhoudt. Ikzelf heb mensen te erg zien lijden en aftakelen door die ziekte om er ook maar mee te kùnnen schelden.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ik snap niet waarom mensen zoveel letten op kanker. alleen al als mensen het woord horen gaat er gelijk in hun hoofd een alarmbelletje rinkelen, en als mensen een andere dodelijke ziekte horen wordt er niks over gezegd. ja kanker is een vreselijke ziekte en als je iemand uitscheld voor kankerwijf ben je gewoon zielig dat is uitschelden sws al.
    maar als het niet naar iemand toegericht is vind ik het ook niet erg. ja oke, als je 5 keer in een zin kanker hoort dan ga je ook denken van wtf. maar als ik heel chagrijnig ben en ik ben net iets kwijt wat ik hard nodig heb scheld ik ook met van alles wat me te binnen schiet, maar hoop ik dan dat iemand die ziekte krijgt? natuurlijk niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind dat het eraan ligt hoe je ermee scheld. Sommige mensen schelden anderen uit voor kanker dit kanker dat en dat vind ik echt niet kunnen net als bijvoorbeeld iemand kanker toewensen. Maar soms heb ik het zo erg gehad en ben ik zo boos op m'n leven dat ik wel eens kanker zooi zeg, maar niet als er mensen bij zijn, want dat vind ik echt niet kunnen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    CountMeIn schreef:
    Weet je, persoonlijk vind ik dat sommige mensen in dit topic gewoon zielig doen. ja, ook mijn halve familie heeft kanker, mijn buurvrouw waar ik een hele goede band mee had is er aan gestorven, mijn oma is er op het nippertje mee weg gekomen, ik kan hele lijsten met mensen opnoemen die het hebben.
    Maar of je er nu wel of niet mee scheld, seriusly, dat maakt je echt geen slechter of beter mens. En de mensen met kanker, willen van alle dingen, één ding absoluut niet: Dat je ze door hun ziekte 'zielig' gaat vinden en ja anders gaat gedragen. Daar valt met kanker schelden ook onder.

    Amén

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh echt? Dus die mensen die zeggen 'krijg de tering' of 'krijg de tyfus' kunnen dat wel aan anderen gunnen?


    Heb ik gezegd, dat ik dat hun wel gun?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Uneventful schreef:
    Nee, het kan inderdaad niet, maar het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten totdat zij die ziekte krijgen.


    Ik ken mensen met kanker, die nog het hardst kankeren van allemaal. :')

    Maar OT: Het is inderdaad onzinnig en een heel slechte gewoonte.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik kan er ook niet tegen. Mensen die dat doen zijn gewoon ziek.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tja,pesters blijven pesters.
    Voor hun maakt het niet uit of het een ziekte is of niet. Als ze maar kunnen schelden,is het al genoeg voor hun.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.