• Ik heb een vreselijk haat aan mensen die met kanker schelden, hun snappen niet dat het een erge ziekte is. Als zij nou is kanker krijgen he, zouden ze is weten dat ze er niet mee moeten schelden. Wie haat ook mensen die met kanker of welke ziekte dan ook schelden? Tegenwoordig is het 'vuile kanker wijf' dit en 'Steek kanker in je kont.' dat, Like wtf? dat kan toch niet meer? --

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Glameow schreef:
    (...)

    Goed punt.. Een achter-oudtante van mijn aangetrouwde neef (ofzoiets) had tyfus, geloof ik. Maar verder weet ik het ook niet. Thank joe. (:


    Your welcome!

    leuke familie connecties heb je trouwens :3

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:47 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Jonsu schreef:
    (...)
    Nederlands zijn over het algemeen idd vuiler gebekt als Belgen ja :Y). Lees;slechter opgevoedt :Y).


    Sorry hoor, maar hoe kan jij beweren dat Nederlanders slechter zijn opgevoed? Heb je statistieken of eender wat voor uitslagen van een geldend onderzoek bekeken ofzo?

    Zelf ben ik een Belg, maar ik vind gewoon niet dat je zoiets zomaar kan zeggen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben het met je eens, ik snap echt niet hoe mensen met een ziekte kunnen schelden, dus niet alleen kanker maar elke. Kom op er sterven dagelijks ik weet niet hoeveel mensen aan die ziektes en jij gaat er dan even lekker mee schelden.
    En voor de mensen die het meegemaakt hebben is het al helemaal niet fijn omdat die er dan weer aan worden herinnert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uneventful schreef:
    Nee, het kan inderdaad niet, maar het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten totdat zij die ziekte krijgen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar hoe kan jij beweren dat Nederlanders slechter zijn opgevoed? Heb je statistieken of eender wat voor uitslagen van een geldend onderzoek bekeken ofzo?

    Zelf ben ik een Belg, maar ik vind gewoon niet dat je zoiets zomaar kan zeggen.

    Zij is zelf -dacht ik?- Nederlands en ze kent heel wat Nederlanders veronderstel en ik ja, als je dan het verschil tussen Belgen en Nederlanders ziet ...

    Abrazo schreef:
    (...)
    Zij is zelf -dacht ik?- Nederlands en ze kent heel wat Nederlanders veronderstel en ik ja, als je dan het verschil tussen Belgen en Nederlanders ziet ...


    Ik blijf er toch bij dat je zoiets niet zomaar kan zeggen. Maar oké, zelf ben ik niet echt op de hoogte van verschillen tussen Belgen en Nederlanders. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Jonsu schreef:
    That's how life goes.:Y) De hele wereld wordt verziekt door kansloze taal en kansloze mensen. Daar kun je niet veel aan doen, behalve;niet mee doen. Mensen hebben niet door hoe erg ze zichzelf er (letterlijk) mee vergiftigen, maar daar komen ze uiteindelijk nog wel achter.. en zo niet, jammer dan..


    comfort in c h a o s

    Abrazo schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zich er zo druk om maken?

    Nou elke keer als ik iemand kanker hoor zeggen(in wat voor context dank ook) word ik weer herinnert aan alle mensen die ik door kanker heb verloren. Serieus iedereen die ik ken(en niet ken) en die dood is, is gestorven aan kanker. Vind je het gek dat ik het me aantrek,
    Daarbij vind ik er mee schelden respectloos tegenover mensen die er mee te maken hebben/ hebben gehad. Door er mee te schelden doe je net alsof het niet erg is. Je denkt niet aan de gevolgen van je woorden en van de ziekte.

    Daarom maak ik me er druk om.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Abrazo schreef:
    Tja, het is eigenlijk maar een woord hé. Ik scheld er zelf niet mee, maar als er mensen zijn die ermee willen schelden; ze doen maar, ik trek 't me niet aan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gajeel schreef:
    (...)

    Your welcome!

    leuke familie connecties heb je trouwens :3


    Wel hea? Mijn familie is heel erg boeiend. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Abrazo schreef:
    Tja, het is eigenlijk maar een woord hé. Ik scheld er zelf niet mee, maar als er mensen zijn die ermee willen schelden; ze doen maar, ik trek 't me niet aan.


    Als iemand in je buurt het krijgt ga je je het wel aantrekken durf ik te wedden ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee ik vind dat geen reden om mensen te haten :W


    -

    Padalecki schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar hoe kan jij beweren dat Nederlanders slechter zijn opgevoed? Heb je statistieken of eender wat voor uitslagen van een geldend onderzoek bekeken ofzo?

    Zelf ben ik een Belg, maar ik vind gewoon niet dat je zoiets zomaar kan zeggen.
    Het was maar een grapje, maar dat van de 'vuiler-gebektheid' klopt wel. En als je het perse wil weten, daar zijn inderdaad onderzoeken naar gedaan die ik heb gelezen. Waar? Zoek maar op het internet.. En als je dan ook mijn andere comments in dit topic zou lezen dan zou je ook zien dat ik niet zomaar heel hard uit mijn nek lul.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zeg het soms ook
    /care.


    I live for the applause, you will die for it.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Zij is zelf -dacht ik?- Nederlands en ze kent heel wat Nederlanders veronderstel en ik ja, als je dan het verschil tussen Belgen en Nederlanders ziet ...
    Klopt :Y).


    Wie du mir, so ich dir.