• Ik heb een vreselijk haat aan mensen die met kanker schelden, hun snappen niet dat het een erge ziekte is. Als zij nou is kanker krijgen he, zouden ze is weten dat ze er niet mee moeten schelden. Wie haat ook mensen die met kanker of welke ziekte dan ook schelden? Tegenwoordig is het 'vuile kanker wijf' dit en 'Steek kanker in je kont.' dat, Like wtf? dat kan toch niet meer? --

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    McTrusty schreef:
    Ik denk dat dat vooral in Nederland is want hier heb ik dat eigenlijk nog nooit/amper als scheldwoord gehoord.
    Nederlands zijn over het algemeen idd vuiler gebekt als Belgen ja :Y). Lees;slechter opgevoedt :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    De enige reden waarom ik er niet mee scheld is omdat het altijd zo hard klinkt en daarom vind ik het ook niet prettig om te horen. Niet vanwege de ziekte zelf, want met andere ziektes wordt óók gewoon gescholden. Net of het dan ineens niet meer uitmaakt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    McTrusty schreef:
    Ik denk dat dat vooral in Nederland is want hier heb ik dat eigenlijk nog nooit/amper als scheldwoord gehoord.

    Ik heb het eerlijk gezegd ook nooit gehoord als scheldwoord hier, maar wel soms als ik in Nederland ben.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Jonsu schreef:
    (...)
    Nederlands zijn over het algemeen idd vuiler gebekt als Belgen ja :Y). Lees;slechter opgevoedt :Y).

    Nee, wij gebruiken gewoon andere scheldwoorden :3

    ipv kanker, gebruik: You're mother is a hamster and your father smells of elderberries!


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Gajeel schreef:
    ik scheld er niet mee, mijn oma is eraan overleden. Maar ik vind t associaal, en soms zeg ik er wat van, maar meestal trek ik me er niks van aan.

    @ Glameow:
    Hoeveel mensen ken jij die tering/tyfus hebben? Kanker komt tegenwoordig veel meer voor. btw, you have a lovely evolution :P


    Goed punt.. Een achter-oudtante van mijn aangetrouwde neef (ofzoiets) had tyfus, geloof ik. Maar verder weet ik het ook niet. Thank joe. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik snap wat je bedoelt. Bij mij in de stamklas zit een jongen die dat de hele tijd doet en ik word er gek van. Vooral omdat kanker bij mij in de familie zit en ik een grote kans om het te krijgen. Bij mij zit er dus ook een emotionele kant bij


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    McTrusty schreef:
    (...)
    Nee, wij gebruiken gewoon andere scheldwoorden :3
    Hmm ik weet niet.. Ik vind de Belgische normen en waarden toch acceptabeler en menselijker als die van Nederlanders van hoe en wat ik dusver meegekregen heb :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Uneventful schreef:
    Nee, het kan inderdaad niet, maar het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten totdat zij die ziekte krijgen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Uneventful schreef:
    Nee, het kan inderdaad niet, maar het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten totdat zij die ziekte krijgen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ook, die mensen kennen meestal niemand die kanker heeft ... Ik vind 't echt zielig ...


    Live life limitless.

    FACEPLANT schreef:
    tering, tiefus en de pest zijn ook ziekte's, en daar 'mag' wel mee gescholden worden zeker?

    Ik zeg toch en de andere ziektes, lees het is goed --


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zelf scheld ik daar niet mee, ik scheld dan ook zo goed als nooit. Maar ik vind het niet zooo erg als mensen daarmee schelden (niet dat ik schelden goedkeur ofzo, maar ik vind het niet erger dan een ander scheldwoord). Ik bedoel maar; dààrom is het ook een scheldwoord. En dat woord gebruiken heeft toch geen invloed op de ziekte zelf.

    En nee, ik zeg dit niet omdat ik niet weet wat kanker is ofzo. Mijn opa is eraan gestorven.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zich er zo druk om maken?

    Jonsu schreef:
    (...)
    Hmm ik weet niet.. Ik vind de Belgische normen en waarden toch acceptabeler en menselijker als die van Nederlanders van hoe en wat ik dusver meegekregen heb :Y).


    Er zijn ook normale nederlanders hoor!


    Kill them with kindness.