• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Leven en laten leven, als deze meeting je niet bevalt, dan hou dat voor je.

    Of ik zeg wat ik denk en jij respecteert dat. Leven en laten leven. ;-) Ik wil alleen zeggen wat ik vind, ik voel me er verder niet schuldig over als mensen zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze zich aangevallen of gekwetst voelen door mijn reactie.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Of ik zeg wat ik denk en jij respecteert dat. Leven en laten leven. ;-) Ik wil alleen zeggen wat ik vind, ik voel me er verder niet schuldig over als mensen zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze zich aangevallen of gekwetst voelen door mijn reactie.

    Ik voel me er wél schuldig over, dat mensen zó trots kunnen zijn, dat ze niet eens op of om kijken naar iets of iemand anders. I absolutly feel sad for you


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik voel me er wél schuldig over, dat mensen zó trots kunnen zijn, dat ze niet eens op of om kijken naar iets of iemand anders. I absolutly feel sad for you

    Ja ik snap het, meningsuiting, wat een vreselijk begrip is dat toch. En al helemaal het idee dat één discussie op een forum genoeg is om het karakter van een onbekend persoon te omschrijven. Harde, harde wereld.
    Beterschap meid.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @faceplant
    kappen met je gezeik. wij vinden het leuk om dit te doen ja? en je had gewoon kunnen verwachten dat je reacties zou krijgen als je neerpleurt: 'ik heb nooit begrepen waarom mensen dit doen' en blabla. gun ons ook gewoon iets leuks ja? als je het niks vind hoef je ook niet te reageren. dit topic is voor mensen die het wél interesseert


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ach ja wat doe je eraan (N)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Faceplant, je bent gewoon triest. Beter houd je je bek en laat iedereem doen wat ze willen doen, (joehoe)

    depression schreef:
    ach ja wat doe je eraan (N)

    deze reactie snap ik niet.
    en die smiley al helemaal niet x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    @Faceplant:



    Oke, kijk, ik ben negentien. Ja, negentien, en ik geniet van zulke meetings. Die kutkoters met hun teringUggs mogen ons dan wel lekker uitlachen, maar wij zijn de laatsten die lachen, aangezien wij doen wat we willen, in plaats van rond te huppelen in mainstream kleding, acting like mainstream people. Back in the years deden ze niet anders dan wij nu gaan doen. Hipster4life ololol, what you gonna do? Serieus, je bereikt niks door te gaan lopen zeiken over een meeting die we voor de lol gaan houden. Als het je echt zo stoort, moet je maar op een datingsite gaan zitten o.i.d, in plaats van een verhalenwebsite voor tieners. Just stfu and gtfo! Ga jij maar gewoon thee leuten met je scoutingmaatjes, in plaats van je bezig te houden met the hardcore kids.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jammer dat het zover weg is. D:

    Precies! Je kunt mij zien als zo'n populair typ, en ja, meestal gedraag ik me zo, en ik haat het (cat) Ik wil gewoon doen wat ik wil.

    Okay jongens, even voor de duidelijkheid.
    Jullie hebben dus niet door dat ik het gewoon heerlijk vind om te zien hoe snel jullie tegenwoordig uit de kast te lokken zijn? Ik zet een reactie neer, van een paar zinnen, waarin ik zonder een enkel scheldwoord zeg wat ik vind. Nee, ik snap niet waarom mensen zeggen 'laten we ons met zijn allen gaan verkleden en op een drukbezochte plaats afspreken, zodat iedereen ons kan zien'. Wat meestal gewoon een vorm van aandachttrekkerij is. Ho, wacht, stop even met lezen. Ga twee regels terug, daar staat meestal. Zie je dat? MEESTAL. Ik dacht ik zet het er even bij, aangezien ik anders weer dingen naar mijn kop krijg als 'hou je bek je vindt dat wij aandacht trekken dat is niet zo' en dat soort reacties die nergens voor nodig zijn, mensen moeten gewoon goed leren lezen. Meestal.
    Anyway, dat zeg ik, omdat ik het vind. Ik had er ook een eigen topic over kunnen maken en 'jullie met rust laten', maar dan was het weer achterbaks en hadden jullie het alsnog opgevat als beledigend, right?
    Ik heb niks tegen alto's, en aan alternatieve meetings is -hoewel ik het jammer vind- natuurlijk vrij weinig te doen. Maar snap in godsnaam toch dat ik het alleen heerlijk vind om te zien hoe jullie je meteen aangevallen voelen. (:

    Oh en eh, dingetje.. Basturdo, dat was het. Wauw, wat een hipster naam indeed. Je mag je wel groot en volwassen vinden, maar het is verschrikkelijk hypocriet om te zeggen dat ik moet gaan theeleuten met mijn scoutingmaatjes. Dan moet je ook niet gaan zeuren dat ik jullie beledig en bevooroordeel schat, je doet het zelf ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    als 1 iemand gewoon niet meer reageert dan houd het toch vanzelf op? :X


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    FACEPLANT schreef:
    Okay jongens, even voor de duidelijkheid.
    Jullie hebben dus niet door dat ik het gewoon heerlijk vind om te zien hoe snel jullie tegenwoordig uit de kast te lokken zijn? Ik zet een reactie neer, van een paar zinnen, waarin ik zonder een enkel scheldwoord zeg wat ik vind. Nee, ik snap niet waarom mensen zeggen 'laten we ons met zijn allen gaan verkleden en op een drukbezochte plaats afspreken, zodat iedereen ons kan zien'. Wat meestal gewoon een vorm van aandachttrekkerij is. Ho, wacht, stop even met lezen. Ga twee regels terug, daar staat meestal. Zie je dat? MEESTAL. Ik dacht ik zet het er even bij, aangezien ik anders weer dingen naar mijn kop krijg als 'hou je bek je vindt dat wij aandacht trekken dat is niet zo' en dat soort reacties die nergens voor nodig zijn, mensen moeten gewoon goed leren lezen. Meestal.
    Anyway, dat zeg ik, omdat ik het vind. Ik had er ook een eigen topic over kunnen maken en 'jullie met rust laten', maar dan was het weer achterbaks en hadden jullie het alsnog opgevat als beledigend, right?
    Ik heb niks tegen alto's, en aan alternatieve meetings is -hoewel ik het jammer vind- natuurlijk vrij weinig te doen. Maar snap in godsnaam toch dat ik het alleen heerlijk vind om te zien hoe jullie je meteen aangevallen voelen. (:

    Oh en eh, dingetje.. Basturdo, dat was het. Wauw, wat een hipster naam indeed. Je mag je wel groot en volwassen vinden, maar het is verschrikkelijk hypocriet om te zeggen dat ik moet gaan theeleuten met mijn scoutingmaatjes. Dan moet je ook niet gaan zeuren dat ik jullie beledig en bevooroordeel schat, je doet het zelf ook.

    je weet dat je gewoon aandachtsgeil bent he, met je allereerste reactie omdat je 'toevallig wist dat mensen zo gingen reageren'
    je wíst dat mensen het niet leuk zouden vinden als je dat zou zeggen en dáárom had je ook gewoon je %^&%%$## bek kunnen houden.

    oh en jeffrey, bemoei je er niet mee

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 18:52 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    je weet dat je gewoon aandachtsgeil bent he, met je allereerste reactie omdat je 'toevallig wist dat mensen zo gingen reageren'
    je wíst dat mensen het niet leuk zouden vinden als je dat zou zeggen en dáárom had je ook gewoon je %^&%%$## bek kunnen houden.

    oh en jeffrey, bemoei je er niet mee

    Noem je het toevallig dat mensen op Q iemand meteen gaan afzeiken als ze iets zeggen dat ze niet bevalt? Interessant.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    You so funny. Failing troll fails. Jij begint te zeiken over het feit dat we niet gewoon normaal kunnen doen right, en dan verwacht je serieus dat wij ons plezier laten verpesten door zo'n trutje zoals jij? Bitch please. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)