• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    FACEPLANT schreef:
    Dit soort dingen heb ik echt nooit begrepen weet je :'D Serieus, je moet je per sé over the top kleden om naar deze meeting te komen? Kan je dan niet gewoon een verkleedpartijtje houden in je moeders kledingkast ofzo..
    Waar is het 'doe maar normaal, dan ben je gek genoeg' gebleven tegenwoordig..

    damn, het is gewoon voor de lol hoor? er zijn ook genoeg meetings zonder dit gedoe. als je het niet wilt kom dan niet '--


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FACEPLANT schreef:
    Dit soort dingen heb ik echt nooit begrepen weet je :'D Serieus, je moet je per sé over the top kleden om naar deze meeting te komen? Kan je dan niet gewoon een verkleedpartijtje houden in je moeders kledingkast ofzo..
    Waar is het 'doe maar normaal, dan ben je gek genoeg' gebleven tegenwoordig..

    Dan lees je lekker het hoofdbericht, misschien dat je het dan wel snapt. En zo niet, rot lekker op. Ik ben chagerijnig en heb weinig zin om naar jou gekut te luisteren als je niet eens de moeite doet om het hoofdbericht te lezen. Mens reageer toch niet als je alleen maar kunt zeiken.


    Let it come and let it be

    FACEPLANT schreef:
    Dit soort dingen heb ik echt nooit begrepen weet je :'D Serieus, je moet je per sé over the top kleden om naar deze meeting te komen? Kan je dan niet gewoon een verkleedpartijtje houden in je moeders kledingkast ofzo..
    Waar is het 'doe maar normaal, dan ben je gek genoeg' gebleven tegenwoordig..

    Ga dan janken. Wij willen zo een meeting doen om onze vage outfits te showen. Die echt hardcore kutemo's gaan normaal over straat hoe wij ons gaan verkleden. U MAD.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik móet mijn Camera meenemen! :9~:9~:9~

    Dat ideetje vervalt, haha :'D


    Let it come and let it be

    Lijst bijgewerkt :3


    Let it come and let it be

    Sorry, ik kom er net achter dat ik toch niet kan, want eMatherss is donderdag jarig, maar dan zit ze in amsterdam, zaterdag zit ik in amsterdam dus zondag ga ik naar haar toe


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    CountMeIn schreef:
    Lijst bijgewerkt :3

    wajo ik sta erbij :'D dohh
    @willywonka jammer ):
    mischien kan ik nog wat mensjes dwingen om te komen (wbw)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    De 25e kan ik niet, dan moet ik ergens anders heen, dus mij kun je van de lijst halen D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    haal mij er maar af breda is te ver weg en duur voor mij :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    ja jezus, in 10 minuten al drie mensen weg D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hoe lang moet je in de bus zitten vanuit Tilburg naar Breda? (cat)


    Alis volat propriis.

    Hmm, ik kom misschien toch wel. Dan ga ik ook helemaal vanuit Veghel met de bus. Uhum. Of als ik meer geld heb fietsend naar Rosmalen, en dan met de trein :Y)

    IK WIL OOOOOK KOMEN! Maar ofcourse is mijn parents zo irritant dat ze me niet naar een plek laten die tien minuten te ver rijden is. djhjdfjbhfgg.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Geen idee wat ik aan moet haha.

    ik neem mischien een vriendin mee :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.