• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    Yarilo schreef:
    Bugger. Te ver weg voor mij. Treinkaartjes zijn duur. :x

    Wegens de belangstelling komt later dit jaar nóg een 'Alto-" meeting, maar dan in Utrecht of Rotterdam, iets meer centraal :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Vast wel, én ze hebben glitter :3

    Yarilo schreef:
    (...)

    Bij de hairimport zo'n beetje alle denkbare kleuren, alleen is dat wel semi-permanent, moet je het op zo licht mogelijk haar inbrengen en blijft het wel een poosje zitten. Al hebben ze volgens mij wel ook spuitbussen ... Moet je maar eens kijken of die bij jou in de buurt ook zit.

    thank you both ;D
    ik wil paarse plukken in mijn haar en met een spuitbus lijkt me de makkelijkste manier (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Wegens de belangstelling komt later dit jaar nóg een 'Alto-" meeting, maar dan in Utrecht of Rotterdam, iets meer centraal :3


    Rotterdam. Daar woon ik en zijn ook een aantal hele leuke alt-winkeltjes te vinden. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Rotterdam. Daar woon ik en zijn ook een aantal hele leuke alt-winkeltjes te vinden. :]

    Dan blijf ik wel bij jou pitten, dan kunnen we perhaps als domme en sub. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Dan blijf ik wel bij jou pitten, dan kunnen we perhaps als domme en sub. c:


    Ik moet nog steeds een halsband voor je kopen, als ik iets ruimer in m'n centjes zit. :x
    Perhaps the first time I'll just get you a dogleash. Even better in degrading a slave to where he/she stands on that moment. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Rotterdam. Daar woon ik en zijn ook een aantal hele leuke alt-winkeltjes te vinden. :]

    Holy fuck! Ik keek net naar de reistijd van Tilburg - Rotterdam en de prijs.
    Dat valt best wel mee! Maar 3 kwartier reizen en een retourtje is maar 20 euro!
    -Ja, ik ben ooit eens naar Den haag afgereist voor een verjaardag en bij mijn weten ligt dat dichterbij dan Rotterdam en dat was véel duurder en langer reizen.


    Let it come and let it be

    Nanc, kunnen we dan beter naar Alexander gaan of Centraal voor die 'Alto' winkeltjes? -Like, ik kom daar nooit :3-


    Let it come and let it be

    Voor mij is een retour rdam 22 eu. is te doen^^


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Holy fuck! Ik keek net naar de reistijd van Tilburg - Rotterdam en de prijs.
    Dat valt best wel mee! Maar 3 kwartier reizen en een retourtje is maar 20 euro!
    -Ja, ik ben ooit eens naar Den haag afgereist voor een verjaardag en bij mijn weten ligt dat dichterbij dan Rotterdam en dat was véel duurder en langer reizen.


    20 euro is veel als je rekeningen en andere dingen hebt om rekening mee te houden. Maar dat leer je nog wel begrijpen. :']
    Een ritje Den-Haag centraal - R'dam centraal is overigens maar 8 euro nog wat. Scheelt dus ook al aanzienlijk. Daarbij is het ook niet de reis alleen, maar ook je eten en andere leuke dingen over de dag, die je toch meestal wilt doen. :')

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 21:26 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    CountMeIn schreef:
    Nanc, kunnen we dan beter naar Alexander gaan of Centraal voor die 'Alto' winkeltjes? -Like, ik kom daar nooit :3-


    Alexander is echt niet leuk ... De leukste dingen vind je gewoon in de stad van Rotterdam zelf. Vooral bij de oude en nieuwe Binnenweg. :]
    - Vlakbij CS inderdaad.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 21:28 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    20 euro is veel als je rekeningen en andere dingen hebt om rekening mee te houden. Maar dat leer je nog wel begrijpen. :']
    Een ritje Den-Haag centraal - R'dam centraal is overigens maar 8 euro nog wat. Scheelt dus ook al aanzienlijk. Daarbij is het ook niet de reis alleen, maar ook je eten en andere leuke dingen over de dag, die je toch meestal wilt doen. :')

    Dear, I'm almost 13. I've got a mom to take care for my money :3
    -Zodra ik 13 word neem ik welliswaar een krantenbaantje, want het geld dat ik krijg is niet bepaald veel. Maar ik kan er vrij goed mee omgaan :3

    Den haag was ook zo'n 8 euro duurder dan Rotterdam, (plus extra tramkosten).
    Maar dat van de dingen die je wilt kopen enzo, dat is ook waar. Uiteindelijk eindig je zo met een verlies van 30 tot 35 euro. Maar je hebt dan wel een geweldige dag achter de rug en leuke foto's :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dear, I'm almost 13. I've got a mom to take care for my money :3
    -Zodra ik 13 word neem ik welliswaar een krantenbaantje, want het geld dat ik krijg is niet bepaald veel. Maar ik kan er vrij goed mee omgaan :3

    Den haag was ook zo'n 8 euro duurder dan Rotterdam, (plus extra tramkosten).
    Maar dat van de dingen die je wilt kopen enzo, dat is ook waar. Uiteindelijk eindig je zo met een verlies van 30 tot 35 euro. Maar je hebt dan wel een geweldige dag achter de rug en leuke foto's :3


    Als je ouder wordt en/of meer verantwoordelijkheden krijgt, moet je de leuke dingen (soms) af gaan wegen tegen de dingen die je nog moet doen. Nu direct of in de toekomst. Helaas zijn de leuke dingen dan niet altijd de uitkomst van het afwegen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Als je ouder wordt en/of meer verantwoordelijkheden krijgt, moet je de leuke dingen (soms) af gaan wegen tegen de dingen die je nog moet doen. Nu direct of in de toekomst. Helaas zijn de leuke dingen dan niet altijd de uitkomst van het afwegen.

    En helaas heb ik dat al een paar keer moeten doen, maar dan spreek ik niet over geldkwesties D:


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    En helaas heb ik dat al een paar keer moeten doen, maar dan spreek ik niet over geldkwesties D:


    Gaat ook niet altijd over geld, maar heel vaak wel helaas. ;)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    zet je mn naam er nog ff bij? xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.